Ja wat? Iemand die een reis die duurder is dan 10 euro wilt maken heeft geluk, die zal hem altijd voor 10 euro kopen, iemand die een reis <10 maakt zal gewoon een treinkaartje kopen. Dus rot maar op met je commentaar kneus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:35 schreef Siegfried het volgende:
10 euro per stuk
Dat kostten ze maanden geleden, toen je er nog maanden gebruik van kon maken. Nu kunnen ze alleen nog aankomend weekend gebruikt worden, en toch wil je er nog 10 euro p/s voor hebben.
Stél, er mocht iemand komend weekend nog ergens heengaan die zo'n kaartje nog niet heeft is het toch het proberen waard. Anders zijn ze even makkelijk weggegooid, maar kan altijd nog even proberen. En trouwens degene die geen interesse hebben hoeven hier niet stoer komen te doen met bijdehand commentaar, de gang van zaken is zoals ik hem in de OP beschrijf, en die zal niet veranderen. Dus geintresseerden kunnen zich melden en de rest van de reacties is geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:55 schreef murderH het volgende:
die raak je niet meer kwijt hoor. komend weekend zijn ze nog geldig
Zeg, ga jij je vader maar kneus noemen. Ik vertel je alleen dat je vraagprijs way te hoog is. Als je even op MP zou kijken dan kon je zien dat mensen ze aan de straatstenen niet kwijt raken. Verlaag je prijs, en je maakt een kans. 10 euroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:58 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Ja wat? Iemand die een reis die duurder is dan 10 euro wilt maken heeft geluk, die zal hem altijd voor 10 euro kopen, iemand die een reis <10 maakt zal gewoon een treinkaartje kopen. Dus rot maar op met je commentaar kneus.
TS?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
10 euro voor beide geboden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je vader maar kneus noemen. Ik vertel je alleen dat je vraagprijs way te hoog is. Als je even op MP zou kijken dan kon je zien dat mensen ze aan de straatstenen niet kwijt raken. Verlaag je prijs, en je maakt een kans. 10 euro
Beide zijn verkocht voor 10 euro per stukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:55 schreef murderH het volgende:
die raak je niet meer kwijt hoor. komend weekend zijn ze nog geldig
Niet? Nja laat ook maak, vind het al te triest dat ik uberhaupt op een betweter als jou reageer..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Siegfried het volgende:
Ja op MP waar alleen idiote rondlopen zeker. Hier op FOK! was je dat niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |