Nog nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef Neleos het volgende:
8?
Das waarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb de tekst niet geschreven hebovendien staat er niet dat hij het is, maar dat hij als zodanig beschouwd wordt
ATh +1
Tussenstand deel 1132:
Hawaii_Tim 1
Mobster273 1
ATuin-hek 1
Zit erg dicht in de buurtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:51 schreef Mobster273 het volgende:
complementariteit
Als het niet het antwoord is op jouw vraag is je vraag onduidelijkquote:Belangrijk onderdeel van de Kopenhaagse interpretatie is het begrip complementariteit dat Niels Bohr heeft ingevoerd. Complementariteit betekent kort gezegd dat twee begrippen elkaar uitsluiten in de zin dat precieze kennis van tegelijk de ene en de andere grootheid fundamenteel onmogelijk is. Zulke begrippenparen kennen we al, bijvoorbeeld plaats en impuls van een deeltje, of in de proef met de dubbele spleet de weg van en deeltje en het interferentiebeeld.
Die beschrijving is niet helemaal juist ben ik bangquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Mobster273 het volgende:
Uit "Toeval!"(4e druk, 2005) van Anton Zeilinger, pg 167:
[..]
Als het niet het antwoord is op jouw vraag is je vraag onduidelijk
Ja goed plan. Laat zat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:22 schreef Mobster273 het volgende:
nou ja, evengoed, nu heb ik dit opgezocht, dus ik zal geen antwoorden meer geven op deze vraagwelterusten en wellicht tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |