abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56809145
Ik ga ook Lost Odyssey spelen dit weekend, maar helaas kan ik alleen maar in weekenden omdat ik zelf geen mooie HDTV heb en ik toch in volle glorie van mijn gamepje wil genieten. Xboxje meenemen naar mijn ouders en daar vol genieten. Ik heb er zin in na jou stuk Strollie.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 18 februari 2008 @ 10:04:14 #177
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809385
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef Twarres het volgende:

[..]

Ikzelf vond het begin behoorlijk langdradig. Er zitten wel de nodige komische noten in (Jansen) en het verhaal is wel intrigerend, maar vooralsnog ben ik nog niet onder de indruk. Maar ik zit pas anderhalf uur in het spel, dus dat kan nog veranderen.

FFIX zit ik inmiddels op disc 3 bij Oelivert. Het blijft mijn favoriete FF, de sfeer is gewoon magisch.
Een RPG zonder langdradig begin

Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maar Echt een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_56809565
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!

Waarom hoor ik niemand zeiken over de standaard trainingsmissie waarmee elke shooter begint. 'Pick up the machine gun/pistol/grenade to proceed".
quote:
Maar ik zit momenteel op 21 uur (disc 2) van LO en kan als extreem FF fan met een gerust hart zeggen dat LO mijn stoutste dromen overtreft. Dit is de FF voor de 360!! De eerste echte next-gen FF voor XIII zeg maar Echt een geweldig spel,.... als je een 360 hebt,... ohhhh dan heb je mazzel want eind Februari komt LO uit!
Disc 2 al?!? Welke level zijn je characters Gijs?

Inderdaad echt een fantastische next-RPG. Ik vond Oblivion en Mass Effect ook erg goed, maar aan beiden ontbrak iets, of was er iets in de gameplay wat me stoorde.

Bij Oblivion: mee-levelende vijanden, teveel loot, saaie main-quest.
Bij Mass Effect: klote inventory, saaie side-quests, vaag level-systeem. Af en toe frustrerende bediening.

Lost Odyssey is tot nu toe perfect! Misschien wel net zo goed als FFX. Al vond ik in dit spel de characters iets sympathieker (Yuna ) , en had het spel een duidelijk doel: Zanarkin bereiken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56809738
Deze week is trouwens de GDC. Schijnt dat Square-Enix de white-engine waarop o.a. FFXIII draait zal demonstreren.

maandag 18 februari 2008 @ 10:38:02 #180
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809926
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Sommige mensen noemen dat liever opbouw. Hoort gewoon bij een RPG. Langzaam het spel leren kennen, de personages ontmoeten. Beetje klooien in het dorp om de bediening te leren kennen. En dan, hoppa! De echte wereld in! Ik vind het fantastisch! Of het nu in Final Fantasy, Fable of Zelda is!

Waarom hoor ik niemand zeiken over de standaard trainingsmissie waarmee elke shooter begint. 'Pick up the machine gun/pistol/grenade to proceed".
[..]

Disc 2 al?!? Welke level zijn je characters Gijs?

Inderdaad echt een fantastische next-RPG. Ik vond Oblivion en Mass Effect ook erg goed, maar aan beiden ontbrak iets, of was er iets in de gameplay wat me stoorde.

Bij Oblivion: mee-levelende vijanden, teveel loot, saaie main-quest.
Bij Mass Effect: klote inventory, saaie side-quests, vaag level-systeem. Af en toe frustrerende bediening.

Lost Odyssey is tot nu toe perfect! Misschien wel net zo goed als FFX. Al vond ik in dit spel de characters iets sympathieker (Yuna ) , en had het spel een duidelijk doel: Zanarkin bereiken.
Maar dan ook net hoor,..... moest bij de 17 uur switchen van DVD Level van de characters,.... iets in de 22 ofzo nu. Ik ga vanavond weer verder,.... zoveel zin in
  maandag 18 februari 2008 @ 10:38:47 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56809939
Ik ken iemand, die zit met 17 uur iets op disc 3... Was na 7.5 uur al bezig met disc 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 18 februari 2008 @ 10:40:41 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809972
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken iemand, die zit met 17 uur iets op disc 3... Was na 7.5 uur al bezig met disc 2
Dat lijkt me heel sterk Gijs,.... zal niet de normale versie zijn zeg maar,... je haalt de eindbazen echt niet op die manier Heb alleen over heel Crimson Forest uitkammen al zeker 4 uur gedaan
pi_56810022
Ik moet nog steeds Final Fantasy VI Advance op de GBA maar eens gaan uitspelen. Zit zo op het laatste stuk maar gewoon geen zin meer omdat ik met mijn domme kop wat equipment verkocht heb, dat ik nu nodig heb.

maandag 18 februari 2008 @ 10:50:49 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56810165
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik moet nog steeds Final Fantasy VI Advance op de GBA maar eens gaan uitspelen. Zit zo op het laatste stuk maar gewoon geen zin meer omdat ik met mijn domme kop wat equipment verkocht heb, dat ik nu nodig heb.

Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!
pi_56810421
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hey chick,.. dit is het LO topic hoor!
Heul niet, dat maak jij er van!

Zoals jij van ieder topic nu een LO-topic aan het fabriceren bent.

maandag 18 februari 2008 @ 11:22:58 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56810781
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Heul niet, dat maak jij er van!

Zoals jij van ieder topic nu een LO-topic aan het fabriceren bent.

Heb een hype gevonden die het waard is
pi_56811039
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vergeef het je.

pi_56811084
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Reviews beg to differ in ieder geval Het moest redelijk uitgekauwd zijn, er zaten debiele minigames in en bij iedere random battle zat er een intro filmpje van 10 seconden ofzo (ik had aan die 2 seconden van FF9 al een grafhoerenhekel ). Neemt niet weg dat ik het niet heb kunnen spelen (en dat ook nooit ga doen), dus ik mag eigenlijk niks zeggen

Gister echt MASSIVE geleveld met FFXII, zit nu op lvl 40, met 6 deathbringers en licence7 equipment, heb alle hunts tot nu toe gedaan en heb net die 2e esper gehaald. Storyline is tof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik merk dat ik weer veel te veel geleveld heb; die 2e esper die je moet killen ik zag al die 6k elementals om die esper heen en die esper zelf dan, en ik heb volgens mij 2x cura moeten gebruiken ik smack er zon 2.5k af per persoon (vaan bash en ashe).

Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzo Is het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 11:36:30 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 13:28:06 #189
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56813236
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ze zijn er!! Maar eer dat de actie weer begint duurde me gewoon veel te lang en het verhaal is te onduidelijk. Daardoor langdradig. In FF games is de opbouw van een game ook traag, maar goed te volgen en dat ontbrak een beetje bij LO. Ik ga hem uiteraard wel verder spelen.
quote:
Volgens mij heeft iedereen hem al uit Azië gehaald.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  maandag 18 februari 2008 @ 17:40:58 #190
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56818491
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Enig probleem is dat ik nu 3 chars op 40 heb en die andere 3 hangen op 15 ofzo Is het nodig om deze mee te levelen? Ik heb nu 3 tanks en RAMMEM maar!
Jij bent echt zo de sjaak nu he
Later kom je in een super moeilijk stuk waarin je alleen kan spelen met je laatste 3 charakters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56818577
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Jij bent echt zo de sjaak nu he
Later kom je in een super moeilijk stuk waarin je alleen kan spelen met je laatste 3 charakters
SPOILER
Is volgens mij een FF standaard die ik ALTIJD gehad heb het handige van FF9 en FF10 was dat sommige chars een tijdje weg waren voor de storyline, en als ze dan terug kwamen hadden ze hetzelfde level als jou laagste teammember, dan levelde ik de overige echt massive, en dan kwamen de andere 3 terug en dan hossa, 6 vliegen in 10 uur levelen (Y)

Btw wel handig dat je je overige chars wel kan LP-levelen (golden armlet iemand?)
  maandag 18 februari 2008 @ 17:51:59 #192
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56818672
Je moet in het begin van Old Archadia bij de merchant op de hoek 3 Embroideret Tippet's kopen

Double XP earned
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56819497
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je moet in het begin van Old Archadia bij de merchant op de hoek 3 Embroideret Tippet's kopen

Double XP earned
Ik zal al te zoeken waar ik die Diamond armlet kon krijgen, voor de zodiac spear in de hennes mine lvl2 (as if ) Maar ik was daar al geweest (hoorde ik niet te zitten natuurlijk, maar who cares about storyline anyway) maar ik kreeg die 20k vleermuizen niet dood (ze kwamen met 4en ). Ow en ik kon niet verder de mijn in, was gebarricadeerd

Zit nu te zoeken naar betere wapens, maar ben gelimiteerd door de storyline Wil gewoon levelen Heb wel al 170k gil ofzo, LOOT VERKOPEN
  maandag 18 februari 2008 @ 19:21:09 #194
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56820546
Ben een beetje kwijt wat het nou nog leuk maakt zo'n FF spel met 3 extreem gegrindde characters,...
pi_56820694
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje kwijt wat het nou nog leuk maakt zo'n FF spel met 3 extreem gegrindde characters,...
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive-compulsive_disorder

maandag 18 februari 2008 @ 19:29:02 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56820779
quote:
Dat is het,..... thanks
  maandag 18 februari 2008 @ 23:36:06 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56827992
Ik wil best met LO beginnen, maar je moet er die lame XBOX voor hebben.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 07:46:09 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56830376
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Die lame Xbox 360 heeft me echt een paar juweeltjes gegeven de afgelopen 2 jaar waaronder nu LO.
pi_56830405
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef Ixnay het volgende:
Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.

De 360 is een dure, onbetrouwbare en lawaaiige console. Dat geef ik toe. Maar uiteindelijk wordt het succes van een console bepaald door de spelen die erop verschijnen. Voor mij, als RPG-fan, was de PS2 de console bij uitstek (toentertijd wel een Xbox gekocht voor KOTOR). Nu kun je niks anders concluderen dat de beste RPG’s van het moment op de 360 zijn. Het is te hopen dat Square-Enix me met FFXIII een reden geeft om een PS3 in huis te halen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Strolie75 op 19-02-2008 08:38:07 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:01:37 #200
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56830923
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 07:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat is er lame aan? Door de 360 kunnen we hier eindelijk weer eens over een nieuw spel praten, in plaats van steeds maar weer weemoedig terug te denken aan de oude delen.
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')