Je snapt zijn punt niet. De Japanse (Niet Chinesequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten op Engelse voice.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is nog niet bekend hoe groot het spel wordt.
nee hoor , gebeurd niksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
btw gebeurd er nog iets als je 999 combo hebt? Ik had al geyoutubed op filmpjes
True.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
FFXIII ziet er weer zo "modern fantasie-achtig" uit, dat wil ik helemaal niet.
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Ik wil magiers, zwaarden en chocobo's, geen guns, geen auto's, geen oorlogsschepen.
FFVII had beiden,....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Pritt het volgende:
Steam Punkquote:
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].quote:
Precies,... en aangezien die chick uit de meeste FFXIII filmpjes voornamelijk met een zwaard bezig is moeten we niet te snel conclusies trekken,.... met de sfeer van FFXIII komt het echt wel goed,.... vertrouw Square blind op dat gebied.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik vond FFVII ook een topper natuurlijk [lees: best game ooit].![]()
Maar toch heeft FFVII zo'n unieke sfeer dat je het niet in een hokje kan plaatsen qua modern of juist middeleeuws.
FFXII had mij onwijs in de ban,.... mede vanwege het briljante KOTOR achtige battle systeem,.. ook de lange voetreizen die je soms moest maken spraken me echt aan. Diverse verschillende lokaties etc. etc. Heb eigenlijk nog nooit een slechte FF game gespeeld,..... vind ze allemaal goed, maar 'als' ik er een moet kiezen die de minste sfeer heeft dan vind ik dat FFIX.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:08 schreef Riikku het volgende:
Ik vertrouw Square ook mr ik geraakte eigenlijk totaal niet in de sfeer van XII ... =( .. Had met niemand van de personages een klik behalve dan een beetje met balthier maar dat was het ook. Resultaat , heb men game laten liggen bij die vuurtoren >_<.
Final Fantasy X had me volledig mee =D.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Riikku het volgende:
( Maar de mening van mijn vader toen die ff voorbij kwam : "... Mooie kont." ) x"D
Voor mij het beste deel van de serie. Tevens een soort samenvatting van de serie tot dan toe. Sakaguchi zelf vind het ook het beste deel, maar eigenlijk is het voor mij het beste deel omdat ik hiermee tot de wereld die Final Fantasy heet binnenwandelde.quote:Deel IX had wel de draakjes en kastelen en middeleeuwse sfeer, maar het kwam te gepresenteerd over,.... voelde aan als een geforceerd dienblaadje met middeleeuwse ingredienten. Al met al een geweldig spel en ervaring, maar vond zelf VII en VIII velen malen beter om in de PSX era te blijven.
Ongeveer... Minus de FMV's, wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Ixnay het volgende:
Is Dawn Of Souls eigenlijk hetzelfde als FF Origins?
Die extra dungeon heb ik nog niet kunnen traceren, maar het is ook al een tijdje geleden sinds ik FF Origins heb gespeeld, dus het zou zomaar kunnen dat ik hem al gedaan heb, maar dat lijkt me stug.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:32 schreef Ixnay het volgende:
FF Origins heeft alleen aan het begin (en aan het eind?) een FMV dus zo veel zal dat niet zijn.
En FFI had op de GBA geloof ik een extra dungeon waar je tegen Gilgamesh kon vechten ofzo volgens mij. Maar die versie ken ik dus niet.
En de graphics zullen wel wat anders zijn, GBA heeft grotere sprites ivm een kleiner scherm.
Maar verder geen verschil dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |