Ik snap het niet zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef akveor het volgende:
Oww okay... Lieke vertrekt morgen als het haar niet gegunt wordt morgen te gaan paaldansen.
Ze loopt dan de poort uit wat diskwalificatie betekend. Zou dat het script zijn?
Oeh, die zou nasty zijn.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef akveor het volgende:
Oww okay... Lieke vertrekt morgen als het haar niet gegunt wordt morgen te gaan paaldansen.
Ze loopt dan de poort uit wat diskwalificatie betekend. Zou dat het script zijn?
Maar dan nog....... moet je blijven zitten tot je 24 uur om zijn??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lieke zei dat "achter" heeft geroepen dat de 24 uur pas ingaat als ze gesproken heeft met Anita....
En die kan morgenmiddag pas....
Hier zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Vandaar dat Jaap zegt dat de streams dan op zwart gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef neehe het volgende:
Volgens mij moet Lieke vlak voordat ze weggaat Huub een klap of trap geven.
Dan komt er een nieuwe in, en krijgt Lieke haar borg terug omdat ze mooie tv heeft gemaakt.
Ze gaat wel, maar ze had ook kunnen gaan, en een deal met achter kunnen maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
ik snap er ff niks meer van
gaat ze nou wel of niet?
Ik moet 't nog luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Het was dus nog dramatischer dan je al dacht?
ja...wat een onzin weerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan nog....... moet je blijven zitten tot je 24 uur om zijn??
Volgens mij kan ze na het gesprek met Anita gewoon vertrekken wanneer ze wil, dus desnoods morgen al.
Maar ja, ze wil graag een nieuwe carriere beginnen als paaldanseres en Quintin weer ontmoeten....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan nog....... moet je blijven zitten tot je 24 uur om zijn??
Volgens mij kan ze na het gesprek met Anita gewoon vertrekken wanneer ze wil, dus desnoods morgen al.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaat wel, maar ze had ook kunnen gaan, en een deal met achter kunnen maken.
Maar Lieke doet gewoon lekker haar ding, en wil in een paal hangen, en niet onderhandelen
De poort uitlopen is gewoon diskwalificatie... en krijgt ze haar borg dan niet terug. Jaap en Huub vinden dat ze het in dat geval beter kan afdealen met achter want immers ze er een nieuwe inzetten. Lieke geeft achter een freebie... weglopen, haar borg niet terug en een nieuwe. Lieke had kunnen zeggen: Als ik wegloop krijgen jullie een nieuwe en wil ik mijn borg terug. Zoiets?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo.
Jaap zegt dat ze vlak voor het aflopen van haar 24 uur ( ik denk naar achter moet gaan, buiten de villa dus), dan gaan de streams op zwart en behoudt ze haar borg. Snap jij dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |