Het is net zo ongezond als te dun een normaal gewicht is natuurlijk het bestequote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd, overgewicht is zeer ongezond, dat dien je toch niet mooi te vinden, laat staan aansporen? Aangezien hij het heeft over onderkinnen en man-tieten zal het ook wel niet om een paar kilootjes teveel gaan........
En een zonnige bruine kleur dan? Je zou dan ook een bleke huid mooier moeten vinden, omdat zonnebaden heel ongezond is.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd, overgewicht is zeer ongezond, dat dien je toch niet mooi te vinden, laat staan aansporen? Aangezien hij het heeft over onderkinnen en man-tieten zal het ook wel niet om een paar kilootjes teveel gaan........
Ondergewicht is gevaarlijker, en gaat sneller mis.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Cairon het volgende:
chubby chasers
en je hebt natuurlijk ook feeders...
iets dat me echt helemaal geweldig lijkt, als zakje aan zou pappen met een feeder.
"Heerlijk diner, de wijn is van een goed jaar, de kaviaar uitmuntend, de texaanse steak precies goed, de pomme gratinee vol van smaak, en je hebt het allemaal zelf gemaakt. Oh wat ben je toch een heerlijk schatje."
"en als toetje hebben we chocolade mousse met heerlijk volle slagroom, besprenkelt met cacao en een vleugje likeur"
"Je bent een culinair wonder, en je kan het je allemaal veroorloven in deze riante woning met designer meubilair... maar er is iets mis..."
"Wat dan mijn overheerlijk slagroomsoesje? Hier, neem een likje van de slagroom"
"Nou ik heb zo het idee dat je me..."
"Neem een hapje mousse"
"... aan het..."
"Nog eenhapje, hmmm heerlijk smelt op je tong niet waar?"
"Vet..."
"hap hap"
"mesten.."
"hmmmm like de lepel maar af"
"...bent."
"Hoe kom je daar nou bij schatje! Hier, een lekkere aardbei ondergedompeld in chocolade..."
Drie maanden later moeten ze Zakje uit z'n huis takelen nadat ze de muur eruit hebben gehaald...
Maar zonnebaden is wel weer goed voor je dagelijkse dosis vitamine Dquote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En een zonnige bruine kleur dan? Je zou dan ook een bleke huid mooier moeten vinden, omdat zonnebaden heel ongezond is.
Mja, in verband met reserves ofzo, áls je eens flink ziek wordt kun je minder hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef Cairon het volgende:
Ondergewicht is gevaarlijker, en gaat sneller mis.
Als je het met mate doet is het niet zo slecht geloof ik toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef Cairon het volgende:
iedere dag zonnebaden is een heel onverstandig idee... dan zie je er op je 30ste uit als een Veerkampje
En psychologisch gezien ?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ondergewicht is gevaarlijker, en gaat sneller mis.
Technisch gezien ben je het beste af met een klein buikje. Heeft te maken geloof ik met reserves waar je uit kan putten en het opbouwen van weerstand.
Iedere dag met matequote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Zakje het volgende:
Als je het met mate doet is het niet zo slecht geloof ik toch?
..denk ik dat ondergewicht net zo vervelend kan zijn als overgewicht. Hoewel dat laatste eigenlijk nog wat 'normaler' is, als je zo rondkijkt op straat.quote:
Nouja, dagelijks 15/20 minuten lijkt me niet zo slecht, daar is de sunshower ook voor uitgevondenquote:
Droom ik? of ben je nou echt ergens positief overquote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Cairon het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/pr(...)o_hv_7.avi_plain.xml
vanaf 6:12 zien we Tim... heerlijke... heerlijke Tim, met zijn gebronsde huid, zijn lichaam als dat van een griekse god... in niets meer dan een witte handdoek, we hebben ongeveer 28 seconden de tijd om te aanbidden.
Mja, die zal dan wel niet zo sterk zijn als een reguliere zonnebank.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
Nouja, dagelijks 15/20 minuten lijkt me niet zo slecht, daar is de sunshower ook voor uitgevonden.
Het is gewoon kankerverwekkend hoor, maak je maar geen illusies. Maar, als mensen zelf iets ongezonds doen, dan gaan ze het snel goed kwebbelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nouja, dagelijks 15/20 minuten lijkt me niet zo slecht, daar is de sunshower ook voor uitgevonden.
Dan ook, dunne mannen zijn over het algemeen niet aantrekkelijker dan mannen met een gewone bouw. Dat is op evolutionair niveau bepaald. Evolutionaire psychologie stelt dat de man om aantrekkelijk te wezen het toonbeeld van kracht en viriliteit moet zijn.quote:
Mja, maar de praktijk is anders hequote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Cairon het volgende:
Evolutionaire psychologie stelt dat de man om aantrekkelijk te wezen het toonbeeld van kracht en viriliteit moet zijn.
In de aflevering van 13 januari kun je 'm vanaf 0:48 langs het strand zien lopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Cairon het volgende:
vanaf 6:12 zien we Tim... heerlijke... heerlijke Tim, met zijn gebronsde huid, zijn lichaam als dat van een griekse god... in niets meer dan een witte handdoek, we hebben ongeveer 28 seconden de tijd om te aanbidden.
[quote]Geef je huid kans om te hertstellen: houd minimaal 48 uur tussen twee behandelingen aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tijdperk eraan zit te komen, als je tenminste naar de catwalks kijktquote:Op zondag 20 januari 2008 23:09 schreef Cairon het volgende:
Er is nog geen tijdperk geweest waar dunne magere mannen als ideaalbeeld zijn gekozen.
Ik ben voorquote:1/17/08
5:06 PM
The Skinny on Milan's Male Models
Models wearing Gucci, Prada, and Burberry from this week's Milan men's shows.Photos: imaxtree
Remember how, during the past few fashion weeks, there's been such a to-do about the health of female models? In 2006 in Madrid, designers were ordered to select only runway models with a healthy body mass index and officially banned from using any that set an unhealthy example for young women. This was followed by political efforts in other cities, including New York, to institute the same kind of rule. Designers and buyers alike took sides in the debate. Well, it's been a while since we've talked about the issue, but we're wondering whether it might be coming up again this season. As many fashionistas are winging their way back to New York from the Milan shows today, we're hearing that there's buzz about the size of the models. The male models.
In this week's Italian menswear shows, as you can tell from scanning through New York's extensive photo galleries, there was an emphasis on the super-skinny. "The models did look more like stick insects than usual," texted one fashion guru while idling on an airport runway waiting to come home. "Even Dolce & Gabbana [who often favor overmuscled hunks] had slightly more slender models!" This is a city that made headlines for plastering itself with cautionary billboards of a naked anorexic woman before last fashion week, too. We're not saying any of these guys are unhealthy (we'll wait until the swimwear shows start to really start judging), but they've certainly gotten that "colt look" going. Kate Bosworth would kill for those legs!
hij is inderdaad best lekker...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Cairon het volgende:
quote:
ja moest jij niet nog wat uren slaap inhalen die je afgelopen weekend voorafgaand aan jullie concert te kort was gekomen ?quote:Op maandag 21 januari 2008 06:51 schreef Coastertommm het volgende:
Goedemorgen.. wat is het vroeg!
quote:Op maandag 21 januari 2008 00:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tijdperk eraan zit te komen, als je tenminste naar de catwalks kijkt, ik heb nog een leuk artikel erover gevonden.
[..]
Ik ben voor!
quote:Op maandag 21 januari 2008 00:34 schreef Zakje het volgende:
Ik denk dat dat tijdperk eraan zit te komen, als je tenminste naar de catwalks kijkt, ik heb nog een leuk artikel erover gevonden.
Ik ben niet voor het artikel, maar wel voor de kleding die ze dragenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor!
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, het is weer maandag
richt je wel in, en niet naast de pot ?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
en het is kutweer! ik heb zin om te zeiken!
de eerste chubby chaser moet ik nog tegen komen, maar goedquote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Cairon het volgende:
chubby chasers
iets dat me echt helemaal geweldig lijkt, als zakje aan zou pappen met een feeder.
"Heerlijk diner, de wijn is van een goed jaar, de kaviaar uitmuntend, de texaanse steak precies goed, de pomme gratinee vol van smaak, en je hebt het allemaal zelf gemaakt. Oh wat ben je toch een heerlijk schatje."
"en als toetje hebben we chocolade mousse met heerlijk volle slagroom, besprenkelt met cacao en een vleugje likeur"
"Je bent een culinair wonder, en je kan het je allemaal veroorloven in deze riante woning met designer meubilair... maar er is iets mis..."
"Wat dan mijn overheerlijk slagroomsoesje? Hier, neem een likje van de slagroom"
"Neem een hapje mousse"
"... aan het..."
"Vet..."
"hap hap"
"mesten.."
"...bent."
"Hoe kom je daar nou bij schatje! Hier, een lekkere aardbei ondergedompeld in chocolade..."
Drie maanden later moeten ze Zakje uit z'n huis takelen nadat ze de muur eruit hebben gehaald...
geen lesbo's bashen he!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
richt je wel in, en niet naast de pot ?
de eerste chubby chaser moet ik nog tegen komen, maar goedquote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Cairon het volgende:
chubby chasers
"Neem een hapje mousse"
"... aan het..."
"Vet..."
"hap hap"
"mesten.."
"...bent."
MIJN FOUT HET BOVENSTAANDE BERICHTJE VAN ANG3L KWAM VAN MIJquote:Op maandag 21 januari 2008 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
.
de geschiedenis lijkt zich te herhalenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
MIJN FOUT HET BOVENSTAANDE BERICHTJE VAN ANG3L KWAM VAN MIJ
OEPS VERGETEN UIT TE LOGGEN
SORRY
Als het je goed zal doen, dan zou ik het gewoon laten gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
en het is kutweer! ik heb zin om te zeiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |