quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:45 schreef Apfelsaft het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-vriendin-hebben-die-op-m'n-pik-aan-het-rijden-was-terwijl-ik-op-m'n-goedkope-bureaustoel-zat topic
Zo gezegd word gedaan wijze broeder zwemmende beerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef PeZu het volgende:
pauper met je goedkope buro stoel, je verdient het om door de zitting heen te zakken zo met je aars op die stang
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of TS weegt 200 kilo ofzo
Verkapt kijk-mij-een-vriendin-hebben-die-op-m'n-pik-aan-het-rijden-was-terwijl-ik-op-m'n-goedkope-bureaustoel-zat topic
jah, waarom draai jij dat plaatje dan niet gewoon kankerhondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef thijsltc het volgende:
(hoofd naar rechtsonderdraaien om het goed te zien)
[ afbeelding ]
jij doet gay met tsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef thijsltc het volgende:
WTFUCK
Ik wou dus net ook dit topic openen, mijn pauperbureau stoel ook van praxis of karwei ofzo.
Mijn rechtersteun is dus afgebroken zie pic: (hoofd naar rechtsonderdraaien om het goed te zien)
[ afbeelding ]
hierdoor ben ik dus wel gep0wnd! omdat mijn rugleuning dus ondersteund word door die armsteunen en die rugleuning zo dus veel te ver naar achter hangt waardoor ik dus mijn deken tussen de rugleuning en mijn rug moet doen.
nu voel ik mezelf dus vernederd
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
jah, waarom draai jij dat plaatje dan niet gewoon kankerhond
Hey, ik heb 'n goedkope stoel en ben er erg blij mee, ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
Conclusie: mensen met goedkope stoelen
ik heb geen geld voor n durequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:29 schreef Curri het volgende:
ik heb een dure stoel en ik ben er ook blij mee
84 kg @ 1,90mquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of TS weegt 200 kilo ofzo
bij mij is ie afgebroken bij de boutjes bij de zitting...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef thijsltc het volgende:
WTFUCK
Ik wou dus net ook dit topic openen, mijn pauperbureau stoel ook van praxis of karwei ofzo.
Mijn rechtersteun is dus afgebroken zie pic: (hoofd naar rechtsonderdraaien om het goed te zien)
[ afbeelding ]
hierdoor ben ik dus wel gep0wnd! omdat mijn rugleuning dus ondersteund word door die armsteunen en die rugleuning zo dus veel te ver naar achter hangt waardoor ik dus mijn deken tussen de rugleuning en mijn rug moet doen.
nu voel ik mezelf dus vernederd
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef swollywood het volgende:
Als ik jou was zou ik ff de bouten checken:
http://www.youtube.com/watch?v=2P5ufRuVD4M
droogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef swollywood het volgende:
Als ik jou was zou ik ff de bouten checken:
http://www.youtube.com/watch?v=2P5ufRuVD4M
omdat nu beide steunen kapot zijn, en nu de leuning geheel weg is. k heb n half jaar met maar 1 armleuning gezetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Nobu het volgende:
Waarom wacht je een half jaar voordat je hier een topic over opent?
Koop dan ook een stoel met verstelbare armsteunen, dat kan elke gek betalenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef DropjesLover het volgende:
1x een andere gekocht, maar die kwam met de armleuning op mijn hoogte tegen mn bureaublad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |