Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Magneet het volgende:Ik ben weer papa sinds 9.45 vanmorgen. Gwen is rond 9.45 geboren en weegt 2885 gram. Ik ga nu naar me zus eten en dan met merlijn weer naar het ziekenhuis
eigenlijk is het nog grappiger dat de mok op het buro altijd matched met de trui die hij aan heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:24 schreef Chocobo het volgende:
http://www.hersenscheet.c(...)op_stopt_uitzending/![]()
Geruild tegen Forza hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Vandaag Bioshock binnen gekregen.![]()
Dubbel discBleek dat die gozer ook GRAW heeft meegestuurd.
Optiefen newbiequote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens bij network configuration op mijn 360 gekeken. En NAT staat op strict.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat routerverhaal
heb net ff die site gebruikt. Moest je eerst een statisch ip adres aanmaken. gedaan, nu kan ik niet meer inloggen in m`n router......
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zet alles weer even terug zoals het was. Je router bereik je vaak via een browser,... bv 192.168.1.254 ofzo. Eenmaal in je router (kan ik je niet bij helpen) moet je het mac adres van je console een IP adres uit je gegeven range gaan geven. Bijvoorbeeld 0004F2014567 ---> 192.168.1.50
Daarna bij NAT SUA settings op dat IP adres alles open gooien. Dus alle porten op het gegeven IP adres van de console.
PC's Gijs,.....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom kan het niet allemaal simpeler
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zet alles weer even terug zoals het was. Je router bereik je vaak via een browser,... bv 192.168.1.254 ofzo. Eenmaal in je router (kan ik je niet bij helpen) moet je het mac adres van je console een IP adres uit je gegeven range gaan geven. Bijvoorbeeld 0004F2014567 ---> 192.168.1.50
Daarna bij NAT SUA settings op dat IP adres alles open gooien. Dus alle porten op het gegeven IP adres van de console.
Foto`s willen we gijs !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Magneet het volgende:
Randa mag nog niet naar huisbloeddruk is nog te hoog
Komt wel weer naar beneden ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef Magneet het volgende:
Randa mag nog niet naar huisbloeddruk is nog te hoog
yup, ook de bloedwaardes mbt de lever waren niet 100% maar dat heeft ws ook met de bloeddruk te maken. Als het morgen hetzelfde is mag ze overigens wel naar huisquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef Magneet het volgende:
ff snel 1 fotoke meer zullen er volgen
[ afbeelding ]
Ene, viel het mee of tegen wat je kon lenen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Bastard het volgende:
Hypotheker geweest.. goede voornemens moet je doorzetten
Viel mee, we kunnen een leuk huisje kopen voor iets minder dan dat we nu kwijt zijn aan huur.. dat was het uitgangspunt eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ene, viel het mee of tegen wat je kon lenen?
Heb je al iets op het oog?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:48 schreef Bastard het volgende:
Viel mee, we kunnen een leuk huisje kopen voor iets minder dan dat we nu kwijt zijn aan huur.. dat was het uitgangspunt eigenlijk
Dus we gaan morgen bellen met de makelaar voor een bezichtiging!
He lekker met zn 4én straks.. heel gezin hoor Gijs.quote:
Ja 2 huisjes... en die willen we bekijken.. kunnen we daarna zien of we daar verder mee willen gaanquote:
Logisch,... elke router (bedrijf) heeft zo zijn eigen web-based layout. Mijn Linksys vind ik prima qua indeling nu. Laat een goed overzicht tussen VoIP en DSL zien nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschilt ook per router.. heb bij een maatje van Gijsje remote ingelogd op zn pc, en toen de router configuratie bekeken.. ben even de naam kwijt maar blablaNAT moest ik wat wijzigen zodat hij op live kon.. was niet te vergelijken met mijn router instellingen iig.
Klinkt lekker Gijsquote:Op zondag 20 januari 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja 2 huisjes... en die willen we bekijken.. kunnen we daarna zien of we daar verder mee willen gaan
tofquote:Op zondag 20 januari 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja 2 huisjes... en die willen we bekijken.. kunnen we daarna zien of we daar verder mee willen gaan
In het centrumquote:Op zondag 20 januari 2008 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tofBeetje in de buurt van waar jullie nu wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |