Plan de meet en ik zal er zijnquote:
Bij ons werd de meloen vervangen door een groene kool ofzo, lekker cheapo weer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh oeh,er schiet me iets geweldigs te binnen
een halve meloen inpakken in aluminiumfolie, grote satéprikkers volprikken met stukjes kaas, zilveruitjes en knakworstjes, en al die prikkers in die meloen steken![]()
Ik ookquote:
Oh mên... mijn hele Nederlandse familie serveert dat nog altijd op verjaardagen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Inclusief de "bowl", de zelfgemaakte huzarensalade uit een teil, gevulde eieren en asperges uit blik met een plakje ham eromheen
Niks mis meequote:Op maandag 28 januari 2008 04:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh mên... mijn hele Nederlandse familie serveert dat nog altijd op verjaardagen...![]()
Bowl, kaasblokjes, ananas, zilveruitjes, augurk met boterhamworst. Inclusief (vlaggetjes)prikkers!
Niet te vergeten het "kaasplankje" met brie, camembert en paturain en een bak melbatoastjes ernaast.
Oh ja, ook nog zalm- en eiersalade (moeders maakt het nog steeds zelf)...
Ik heb een hele foute, oer-Hollandse (maar heel lieve) familie!
maar dan wel bugles uit een doos en zonder rare smaakjesquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef Oceanonix het volgende:
bugles met kaasspread uit een tube.........
Ik vind het best wel vreemd dat mensen dit topic zo serieus nemen, ik heb al 2 keer gezegd, dat fout tussen aanhalingstekens staat.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:22 schreef Hardrebel het volgende:
Maar wat is er FOUT aan deze dingen..
Blijft zo'n autist wel stilliggen als ie in ham gerold wordt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:29 schreef S_oepstengel het volgende:
Gevulde tomaat
Kleine asperger gerold in een plakje ham
hahaha, idd, maar ik begrijp precies wat ts bedoeld, ik ga dr ff over nadenken!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voelen zich denk ik nu heel wat mensen op hun pik getrapt
Oh ja bowl, veel fouter dan dat wordt het nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
"bowl"
*hapquote:Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef Taurus het volgende:
Die glazen met sigaretten zijn leuk ja![]()
Ik vind dit allemaal overigens wel degelijk 'foute' hapjes
Het is cheap en makkelijk, en nogal Hollands.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:49 schreef Unique06 het volgende:
Of het fout is geen idee maar mijn oma serveerd altijd dadels met kruidenkaas erin...
En schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, zelf vind ik het![]()
Maar misschien leuk onder het motto 'fout' hapje.
Dat lijkt me nu echt serieus superlekker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:49 schreef Unique06 het volgende:
Of het fout is geen idee maar mijn oma serveerd altijd dadels met kruidenkaas erin...
En schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, zelf vind ik het![]()
Maar misschien leuk onder het motto 'fout' hapje.
Okay, wat ga je in juni dan serveren?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:38 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind het best wel vreemd dat mensen dit topic zo serieus nemen, ik heb al 2 keer gezegd, dat fout tussen aanhalingstekens staat.
Maar de meerderheid begrijpt de insteek gelukkig wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |