dan begin je met bakjes chips en nootjes, daarna stap je over op blokjes kaas (met spul erop als je echt sjiek wil doen) en asperges met ham en augurken met salami eromheen en plakjes komkommer, daarna serveer je kipdrumstickjes of tv stickjes en gehaktballetjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik denk dat de meeste het verkeerd begrijpen, ikzelf vind die hapjes ook niet fout, maar overal om je heen zie je op feestjes de meest luxe en extravagante hapjes.
De gewone bitterbal verdwijnt een beetje.
Ik wil juist de draak steken met al dat luxe gedoe en terug naar de basis.
Gewoon leuke, simpele maar lekkere hapjes.
vlaggetjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
En vooral ook bij de kringloopwinkel van die oranje/groene/bruine schaaltjes kopen he! Oh ja, en overal een prikkertje met een vlaggetje insteken!
Ja en dan nog met een vork van die streepjes er in maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef ennuik het volgende:
Van huzarensalade een halve bol maken, flink veel slasaus er over een een beetje paprikapoeder voor de "kleur", tomaatjes en augurkjes er naast en klaar! Bij voorkeur op een zilverkleurige schaal!
Dan moet je het wel als toetje doen natuurlijk, mosterd na de maaltijd enzulksquote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
Ik zou ook een grote bak mosterd neerzetten. Overal kan mosterd bij
Holy crap dat heb ik vroeger in groep 3 ofzo nog gedaan als traktatie op schoolquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
oeh oeh,er schiet me iets geweldigs te binnen
een halve meloen inpakken in aluminiumfolie, grote satéprikkers volprikken met stukjes kaas, zilveruitjes en knakworstjes, en al die prikkers in die meloen steken![]()
preciesquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Holy crap dat heb ik vroeger in groep 3 ofzo nog gedaan als traktatie op school
Ik heb dus eigenlijk best zin om weer zoiets te maken. Eigenlijk krijg ik enorm zin in zulke 'foute' hapjes te maken en daar een feest omheen te bouwenquote:
ik voel een meet aankomenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk best zin om weer zoiets te maken. Eigenlijk krijg ik enorm zin in zulke 'foute' hapjes te maken en daar een feest omheen te bouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |