Er zitten meer vissen in en die gaan anders dood. Tis nu zo'n 24 graden denk ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Kuhlie het volgende:
De Engelse wikipedia zegt: "Guppies prefer water temperatures of about 28 °C (82 °F) for reproduction.". Oftewel: haal dat aquarium eens van de verwarming af
Daar is het nu al te laat voor. En alle vrouwtjes eruit halen is ook geen optie, want ik weet niet wat een vrouwtje en wat een mannetje is. Van één weet ik het zeker, want die is chronisch zwanger.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Je moet ook alleen mannen nemen, dat zijn de mooiste. Heb je nergens last van
Heb al één condoom met zaaddodende pasta erin gegooid, maar mijn japanse vechtvis begon deze op te eten. Heb hem er dus maar weer uitgehaald, want ik ben bang dat Bobby anders dood gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
Ik zou gewoon een doos condooms erin gooien.
En daar gaat je geloofwaardigheid. Japanse vechtvissen kun je niet samen met andere vissen in een aquarium zetten. Die beesten maken alles dood, ze heten niet voor niets zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Vieske het volgende:
[..]
Heb al één condoom met zaaddodende pasta erin gegooid, maar mijn japanse vechtvis begon deze op te eten. Heb hem er dus maar weer uitgehaald, want ik ben bang dat Bobby anders dood gaat.
Ze leven toch al echt een jaar samen (japanse vechtvis, guppen, algeneters, modderkruipers en bijlzalmpjes). Gaat prima...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
En daar gaat je geloofwaardigheid. Japanse vechtvissen kun je niet samen met andere vissen in een aquarium zetten. Die beesten maken alles dood, ze heten niet voor niets zo.
Wacht, mijn fout. Voortaan maar eens wat lezen voor ik iets doms zeg. Dat is alleen het geval als je twee mannelijke vechtvissen bij elkaar zet. Dat gaat niet lang goed. Sorry.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:53 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ze leven toch al echt een jaar samen (japanse vechtvis, guppen, algeneters, modderkruipers en bijlzalmpjes). Gaat prima...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef Vieske het volgende:
En alle vrouwtjes eruit halen is ook geen optie, want ik weet niet wat een vrouwtje en wat een mannetje is. Van één weet ik het zeker, want die is chronisch zwanger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |