Nee. Ik zeg alleen dat ik wel begrijp waarom ze mogelijk ook bij het voetbal actie voeren. Maar ze voeren op veel terrein actie de laatste maanden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En jij denkt dat deze acties leiden tot een beter gedrag van voetbalsupporters tegenover de politie?
Nogmaals : geen boetes meer uitdelen, moet je kijken hoe snel het kabinet dit oplost.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik wel begrijp waarom ze mogelijk ook bij het voetbal actie voeren. Maar ze voeren op veel terrein actie de laatste maanden.
Dat hebben ze ook al een tijd lang gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nogmaals : geen boetes meer uitdelen, moet je kijken hoe snel het kabinet dit oplost.
Ik vind een bod waarin in de komende 3 jaar telkens een verhoging komt van meer dan 3% per jaar zeer redelijk. Ook krijgen ze nog tweemaal een toeslag.quote:
Inderdaad, hier krijgen ze alleen maar minder respect mee bij alle voetballiefhebbers en dat zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Riro het volgende:
Of het nou terecht is dat ze staken of niet, ze moeten gewoon het voetbal met rust laten. Die relatie tussen voetbalsupporters en de politie is al niet geweldig. Hou het dan idd bij acties als geen boetes uitdelen waarmee geen burger een probleem mee heeft maar met staken bij de voetbal dupeer je gewoon duizenden (zo niet miljoenen) mensen.
Je gaat toch geen beroep uitoefenen waarvan je weet dat het slecht verdientquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet niet doen? Ik vertel gewoon hoe het zit. Heel erg veel agenten hebben een bijbaan.
[..]
Ook al zou een club willen, de burgemeester is eindverandwoordelijke, en wat als er rellen buiten een stadion zijn, daar kan een steward of beveiliger niks uitvoeren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef De.Kromme het volgende:
Overigens is het de clubs ook kwalijk te nemen als voetbal niet doorgaat. Moeten allang voorbereid zijn nu.
Juist!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Riro het volgende:
Of het nou terecht is dat ze staken of niet, ze moeten gewoon het voetbal met rust laten. Die relatie tussen voetbalsupporters en de politie is al niet geweldig. Hou het dan idd bij acties als geen boetes uitdelen waarmee geen burger een probleem mee heeft maar met staken bij de voetbal dupeer je gewoon duizenden (zo niet miljoenen) mensen.
Met een beetje pech of geluk (is maar net hoe je het ziet) is PSV al kampioen als ze dan tegen Ajax moeten voetballen... of het wordt de kampioenswedstrijd... dat zou dan wel weer mooi zijnquote:
Als die wedstrijd niet doorgaat, vrees ik dat het kampioenschap al gespeeld is. Wij moeten zondag spelen én winnen om de druk erop te houden bij jullie. Gaat de wedstrijd niet door, dan blijft het verschil 6 punten en hebben jullie een stuk minder druk de week erop tegen Roda.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met een beetje pech of geluk (is maar net hoe je het ziet) is PSV al kampioen als ze dan tegen Ajax moeten voetballen... of het wordt de kampioenswedstrijd... dat zou dan wel weer mooi zijn
Plus... dat we ons optimaal kunnen voorbereiden op de spurs...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als die wedstrijd niet doorgaat, vrees ik dat het kampioenschap al gespeeld is. Wij moeten zondag spelen én winnen om de druk erop te houden bij jullie. Gaat de wedstrijd niet door, dan blijft het verschil 6 punten en hebben jullie een stuk minder druk de week erop tegen Roda.
ACAB!
Dat gun ik jullie dan nog wel hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Plus... dat we ons optimaal kunnen voorbereiden op de spurs...
Ach... we zullen het maar afwachten.
Voor andere mensen is 3% misschien zeer redelijk, maar de agenten voelen zich net als eerder de leraren. Je baan wordt steeds moeilijker en er wordt alsmaar bezuinigd, waardoor je bijbeunende agenten krijgt. Niet ideaal en als je dan als amateurs de onderhandelingen ingaat, een minister met gebonden handen treft, dan kom je vanzelf tot staken. En voetbal is dan een makkelijke prooi, dat ligt lekker gevoelig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind een bod waarin in de komende 3 jaar telkens een verhoging komt van meer dan 3% per jaar zeer redelijk. Ook krijgen ze nog tweemaal een toeslag.
Ik vind meer eisen gewoon ontzettend naief. Wat willen ze dan? Een loonsverhoging van 10% per jaar? Dat zou iedereen wel willen namelijk
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet ik onder bijbeunende agenten verstaan?Die gaan in hun vrije tijd ook boete's uitschrjiven en houden de opbrengst zelf?
Of wat?

quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet ik onder bijbeunende agenten verstaan?Die gaan in hun vrije tijd ook boete's uitschrijven en houden de opbrengst zelf?
Of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |