Naar de overheid overgestapt??quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:40 schreef IkWilbert het volgende:
[i]Leeftijd: 27
Opleiding: MBO ICT
Werkervaring: 6 jaar
Vakantiedagen: 25
Auto: Nee
--Update: nieuwe baan--
Leeftijd: 27
Opleiding: MBO ICT
Werkervaring: 6 jaar
Vakantiedagen: 55
Auto: Nee (ga met de trein)
500 vrije vacatures hoorde ik laatst... en ze worden gestoord van de subco's.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ALs je verder kijkt : Werkgever: Hogeschool
Hey... een echte CMG'erquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:11 schreef goldrushed2 het volgende:
[..]
500 vrije vacatures hoorde ik laatst... en ze worden gestoord van de subco's.
Het laatste stukje CMG is vorige maand gestorven dus ik denk dat er na de reviews en de daaraan gekoppelde salarisverhogingen (die niet bar hoog zullen zijn gezien de aandelenkoers en de resultaten) een hoop mensen het schip zullen verlaten. Vinden "ze" toch niet erg; De trend de laatste jaren is om leavers van senior niveau te vervangen met juniors die net het HBO hebben afgerond. Het begint steeds meer op Getronics te lijken. Tegenwoordig is zelfs een spijkerbroek en een polo geaccepteerd als "werkkleding"..... Waar zijn de tijden van Barbara Ward gebleven :-(
Het zal toch niet al te lang meer duren voordat we overgenomen worden...
Yup, IDT ISA rotterdam....... hoe noemde we dat vroeger ookalweer NLRAT02 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ALs je verder kijkt : Werkgever: Hogeschool
D'r zitten hier wel meer collega'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:16 schreef goldrushed2 het volgende:
[..]
Yup, IDT ISA rotterdam....... hoe noemde we dat vroeger ookalweer NLRAT02 ofzo
Ben jij ook collega ?
Zo ongeveer...: IDTquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:16 schreef goldrushed2 het volgende:
[..]
Yup, IDT ISA rotterdam....... hoe noemde we dat vroeger ookalweer NLRAT02 ofzo
Ben jij ook collega ?
update, per 1 mei:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:43 schreef sigme het volgende:
Leeftijd: 35
Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica
Werkervaring: 3 jaar ICT
Werkgever: Grote detacheerder
Huidige functie: Test analist
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8,3%
Vakantiedagen: tamelijk wat, weet niet precies
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: Ja
Auto: Ja, onbeperkt privé
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek: 32 uur
Maand salaris(bruto): 2728,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, was helemaal niet slechtquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Lariekoek het volgende:
Vanwaar de overstap sigme?
32 uur voor 2728 is zo slecht toch niet?
in dat geval heb ik nog wel een rekeningnr. voor jequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
(De overige maanden wil ik gewoon baanloos zijn - ik heb dat geld niet nodig, dus ook geen uitkering oid).
Hmm, daar denkt niet iedereen zo over: http://webwereld.nl/articles/50646/eerste-staking-bij-atos-origin--geslaagd-.htmlquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, was helemaal niet slecht, en ik was erg tevreden over de werkgever (Atos).
Ja ach, kan ik ook ergens staken tegen de vakbond?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:02 schreef Neverending het volgende:
[..]
Hmm, daar denkt niet iedereen zo over: http://webwereld.nl/articles/50646/eerste-staking-bij-atos-origin--geslaagd-.html
mijn ervaring is dat je bij eendetacheerclub nooit moet vertrouwen op een vakbond maar op je eiegen capaciteietn als je meer geld wil. Maar de stakers zijn ook allemaal van de clubs die overgenomen zijn van Philips ed. die snappen marktwerking niet helemaal. ik zag een foto van een stel van de lui met borden 'boter bij de vis'....te zielig gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bij Atos niet moet leunen op vakbond / CAO. Gewoon zelf met de vuist op tafel - en dan kan je een heel goed salaris overeenkomen.
Vanaf 1 juli:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:07 schreef MTVGN het volgende:
Leeftijd: 30
Opleiding: HBO Informatica
Werkervaring: bijna 3 jaar
Werkgever: Grote detacheerder
Huidige functie: Programmeur
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24 - 28, zelf te kiezen. 26 is standaard, dagje meer kost 0, nogwat % salaris, dagje minder levert het op ...
13/14e maand of winstuitkering: Nee, wel eindejaarsuitkering die hoger is dan een 13e maand zou zijn
GSM: Nog niet, wordt dit jaar voor iedereen ingevoerd. Tot nu toe hadden alleen senior medewerkers er een
Auto: 765 euro p/m (en onbeperkt autokeuze + onbeperkt aantal privékilometers, beide schijnt bij andere detacheerders nog wel eens anders te zijn)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Volledig pensioen, allerlei kosten (zoals ziektekosten waartegen je zelf niet verzekerd bent, of een pda of zo) zijn te declareren zodat ze van je bruto salaris afgaan i.p.v. van je netto salaris
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): 2694
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |