De Jong vergeten zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Overigens kan ik het mis hebben hoor, verdiep me doorgaans niet zo in ajax.
Vond het alleen opvallend dat mensen hier zo positief waren over de verkoop van een speler uit eigen kweek die zo veelbelovend debuteerde.
Bij een topclub is er geen tijd om talenten jarenlang de tijd te geven...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Overigens kan ik het mis hebben hoor, verdiep me doorgaans niet zo in ajax.
Vond het alleen opvallend dat mensen hier zo positief waren over de verkoop van een speler uit eigen kweek die zo veelbelovend debuteerde.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:10 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zXpPD3FpxIg&feature=related
Haal die gozer jewaited.
Wat ik van heb gezien heb (via de tv) vond ik hem maar matig. Traag in de handeling, verkeerde keuzes etc.. Maar dat was de eerste helft ook lastig aangezien iedereen kut speelde en daarnaast is hij natuurlijk nog erg jong.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:15 schreef Nashje het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Donald afgelopen woensdag?
met me vader gaan we er ook niet op achteruit, ik ga er liever op vooruit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Pique niet wat jongens?
Je gaat er in ieder geval niet op achteruit op die positie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
met me vader gaan we er ook niet op achteruit, ik ga er liever op vooruit.
Ik heb inderdaad genoeg genoten. Laten we zondag eerst maar eens profiteren van een misstap(pen) van de concurrent.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Jasza het volgende:
Achja best leuk begin van het weekend natuurlijk, nu zondag zelf maar is winnen
Die is toch opgeleid bij Ajaxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Pique niet wat jongens?
Je gaat er in ieder geval niet op achteruit op die positie
Als VVV gewoon hun best doen kunnen ze best nog wel eens stunten. De kleintjes zijn feller dan de overbetaalde kneuzen zie net maar weer met Fey.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:31 schreef MaxC het volgende:
Het wordt PSV ook wel heel makkelijk gemaakt zo
Ik weet niet hoor maar wij treden zondag aan zonder verdedigingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
feli met kampioenschap
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
feli met kampioenschap
met perez + davids zijn jullie niet te houden,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar wij treden zondag aan zonder verdediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |