Hij zou toch niet stiekem al rond zijn met Ajax?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)ven_in_de_fout_.aspx
Gaatie goed Steven?
Dus heeft al getekend voor volgend seizoenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Jasza het volgende:
Gaatie goed Steven?
Lijkt er wel op hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus heeft al getekend voor volgend seizoen
Open sollicitatie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Jasza het volgende:
Gaatie goed Steven?
Goede voetballer, wees er maar blij meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus heeft al getekend voor volgend seizoen
Oooooohhhh is dat zo Henk....euh Badabingeaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef Badabingea het volgende:
Kan ook zijn dat die alleen maar vragen over Ajax krijgt en dan een ander antwoord geeft
Zelfde als: "hallo, ik ben hendrik" "hallo, ik ben hendrik"
Ownee Henk sorrie!
What Else
Zal het bier wel zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Oooooohhhh is dat zo Henk....euh Badabingea
Iedere keer als je die jongen op het veld ziet lopen hou je hart vast (niet om flauw te zijn)... aan de andere kant: hoeveel spelers zullen er wel niet rondlopen met een verborgen hartkwaal? Van Jansen is het tenminste bekend, die wordt goed in de gaten gehouden. Het was een geweldige verdediger, en als hij ooit terugkomt op zijn oude niveau dan gaat Feyenoord heel veel plezier aan het beleven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Blijf het riskant vinden zo'n zwak hart. Er zijn spelers aan een hartkwaal overleden die kerngezond leken, dan lijkt me dit al helemaal eng ondanks het doktersadvies.
Waarschijnlijk gaat Ajax geen enkele wedstrijd meer verliezen dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:30 schreef Badabingea het volgende:
Zondag gaan we gewoon godverdomme winnen!!!!!
Ajax gaat ruim winnen van NEC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef notunreal het volgende:
Zondag 2-2
Dit soort dingen roepen is de goden een beetje verzoeken hč..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef patrickt37 het volgende:
Waarschijnlijk gaat Ajax geen enkele wedstrijd meer verliezen dit seizoen.
mwah, Psv uit win je niet denkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Ajax geen enkele wedstrijd meer verliezen dit seizoen.
Thuis ging er anders niks inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax gaat ruim winnen van NEC.
Ff aan het doelsaldo werken.
Wij zijn Ajax, en dus de beste.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah, Psv uit win je niet denk
Nou, als je kijkt naar de laatste jaren is NEC uit een verschrikkelijk moeilijke wedstrijd voor Ajax.quote:
Ja tuurlijk maar als we dit al niet denken te winnen, dan moet ook niemand nastreven kampioen te willen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt naar de laatste jaren is NEC uit een verschrikkelijk moeilijke wedstrijd voor Ajax.
En dan nu zonder verdediging...
Van een gelijkspel kijk ik niet raar op.
Jammer, ik dacht altijd van jou dat je iets intelligenter was dan de meeste Ajaciedjes hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:40 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, en dus de beste.
Juist!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als we dit al niet denken te winnen, dan moet ook niemand nastreven kampioen te willen worden.
Gewoon een feit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht altijd van jou dat je iets intellingenter was dan de meeste Ajaciedjes hier.
Daar heb je niets aan als je op het veld staat zondag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gewoon een feit.
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard je met zo een beker kan slaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan als je op het veld staat zondag.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Weet je hoe hard je met zo een beker kan slaan?
Nou ja, VVV heeft het tegen de topclubs tot nu toe niet zo slecht gedaan in De Koel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:31 schreef MaxC het volgende:
Het wordt PSV ook wel heel makkelijk gemaakt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |