abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56133025
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zijn er de laatste 3 jaar uberhaupt automatismen geweest? Lijkt me ook niet dat hij daaraan moet werken. Aangezien hij er zo'n korte periode zit.

Hiddink is de enige man die ons kan redden. Is het niet als trainer, dan als td. Hij moet komen.
Maar hoe wil je bij Ajax aan automatismen werken als er elk jaar iemand weggaat..?
pi_56133070
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hiddink is de enige man die ons kan redden. Is het niet als trainer, dan als td. Hij moet komen.
Ajax is niet meer te redden, of heel het bestuur en technische staf moet omgegooid worden.
En dan een totaal andere beleidsvoering.

Worden ze opgeroepen door de UEFA met 9 andere grote landen, en ze roepen gelijk dat ze tot de top van Europa horen
pi_56133227
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maar hoe wil je bij Ajax aan automatismen werken als er elk jaar iemand weggaat..?
Dat is dus het probleem. Ajax moet pas met een beleidsplan komen als er de juiste middelen zijn. Dus een trainer waarvan je zeker wat dat hij kan brengen wat ie moet brengen. Spelers die presteren en er moet in een systeem worden gespeeld dat kan presteren. We leven in 2007, en in mijn ogen is het bijna onmogelijk om nog met een 4-3-3 Europees te presteren.

Zijn die er, dan kun je beginnen met bouwen. Zo ver dat het succes heeft en dan alvast weer vooruitkijken. Spelers halen en langzaam tot vaste kracht maken. Dán kunnen er weer spelers worden verkocht.

Bij Ajax is het verkopen en dan pas de vervangers halen. Volkomen logisch dat dat nooit van z'n leven gaat werken. Hoe moeten die spelers er meteen kunnen staan?
pi_56133293
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:14 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie dit keer wél zijn jaarkalender mee hebben genomen?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:38:53 #130
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56133548
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

[..]

Dat was in 2004
[..]

Dat was in 2005
[..]

Het heeft dus geen zak met aandelen te maken
!
Cursus conclusies trekken voor debiele Brabanders gevolgd ofzo?
Wel eens aan gedacht dat er geen spelers worden gekocht om zo het tekort niet nog meer te laten oplopen?
-
pi_56133602
quote:
Seedorf enige Nederlander in UEFA-team van het jaar

Van de zes Nederlandse genomineerden heeft alleen Clarence Seedorf (foto) een plek in het vrijdag bekend gemaakte UEFA-team van het Jaar gekregen. Op de website van de UEFA werden bijna vier miljoen stemmen uitgebracht op de 55 spelers en 5 coaches. Daarvan waren er 91.872 voor Seedorf. Kaká, zijn teamgenoot bij AC Milan, kreeg de meeste stemmen: 220.333.

Kaká en Steven Gerrard zijn de enige spelers die vorig jaar ook in het UEFA-team van het Jaar stonden. Die eer viel Seedorf eerder in 2002 te beurt. Dit keer ging een plek in het team aan de neus van Edwin van der Sar, Royston Drenthe, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Ruud van Nistelrooy voorbij. Ook Afonso Alves redde het niet.

UEFA-team van het Jaar
Iker Casillas (Real Madrid CF); Daniel Alves (Sevilla FC), Alessandro Nesta (AC Milan), John Terry (Chelsea), Eric Abidal (FC Barcelona); Cristiano Ronaldo (Manchester United), Steven Gerrard (Liverpool), Kaká (AC Milan), Clarence Seedorf (AC Milan); Zlatan Ibrahimovic (Internazionale), Didier Drogba (Chelsea)

Coach: Alex Ferguson (Manchester United)
Clarence

Toch zie ik hem deze zomer niet komen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:46:41 #132
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56133742
Nee joh, Seedorf kan je voorlopig nog wel even vergeten. Die kan echt nog bij elke club aan de slag nu....
-
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:54:20 #133
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56133913
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee joh, Seedorf kan je voorlopig nog wel even vergeten. Die kan echt nog bij elke club aan de slag nu....
Wie wil er nou niet samen met spelers als Urby spelen
Jawel, je keek.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:59:25 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56134036
Het kan er bij mij gewoon niet in dat urby niet op zijn plek gezet kan worden. Zou Koster totaal geen indruk maken op hem ofzo?

Zijn grootste probleem is gewoon dat hij het vertikt zich tot 1 rol, verdedigen, te beperken en altijd maar mee naar voren wil, met als gevolg dat hij dus constant te laat is.

Waarom vertikt hij het om gewoon achterin te blijven? Hij moet nu toch ook wel eens inzien, hij zal wel eens iets lezen denk ik, dat hij verantwoordelijk is voor heel veel tegengoals, dan moet het toch doordringen dat ie misschien eens zijn werk moet doen?

Onbegrijpelijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56134241
Deed Urby het aanvallend nou ook zo goed maar dat is net zo drama
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:10:28 #136
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56134270
Misschien kan hij maar beter verpatst worden als ik dit zo hoor
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:12:24 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56134316
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
Deed Urby het aanvallend nou ook zo goed maar dat is net zo drama
Ja, we hebben in een elftal niet voor niets aanvallers, middenverlder en verdedigers. Anders kon je wel 10 man een vrije rol geven he? "Doe maar wat" .

Hij moet zich eens normaal gedragen want godverdomme hij KAN het wel! Daar baal ik nog het meeste van, Colin kan het niet, jammer en zielig, maar helaas. Maar Urby vertikt het gewoon...
Get woke, go broke!
pi_56134397
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Cursus conclusies trekken voor debiele Brabanders gevolgd ofzo?
Wel eens aan gedacht dat er geen spelers worden gekocht om zo het tekort niet nog meer te laten oplopen?
Wat heeft dat met aandelen te maken? Dat is gewoon gezonde bedrijfsvoering, of wil je miljoenen rood staan en bij de gemeente aan kloppen?
pi_56134469
Kennedy doet soms volgens mij ook maar wat
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:20:48 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56134508
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat heeft dat met aandelen te maken? Dat is gewoon gezonde bedrijfsvoering, of wil je miljoenen rood staan en bij de gemeente aan kloppen? [ afbeelding ]
Soms moet je een investering maken om op de lange termijn meer winst te generenen.
Zo'n investering is een gezond bedrijfsrisico. Zo'n beslissing kan nu veel minder snel genomen worden.
Je moet wel erg naief zijn wil je niet inzien dat een beursgang een hele hoop kwalijke gevolgen heeft gehad op het aan en verkoopbeleid.
-
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:21:11 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56134519
Kennedy valt me ook tegen ja, maar goed, die heeft nog ff het voordeel van de twijfel. Kan natuurlijk dat ie net in een vormdipje zit, en dat is heel naar tijdens een crisis .
Get woke, go broke!
pi_56134554
http://www.youtube.com/watch?v=Ygozoc8WSN8

Check hem stoer opstaan dan haha.
pi_56134567
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Soms moet je een investering maken om op de lange termijn meer winst te generenen.
Zo'n investering is een gezond bedrijfsrisico. Zo'n beslissing kan nu veel minder snel genomen worden.
Je moet wel erg naief zijn wil je niet inzien dat een beursgang een hele hoop kwalijke gevolgen heeft gehad op het aan en verkoopbeleid.
Net alsof ze dat niet kunnen doen ivm met de beurs

Philips kan zeker ook niet meer investeren sinds ze op de beurs zitten?

Dat het niet gebeurt wil niet zeggen dat dat door de beurs komt maar gewoon door incapabele mensen.

Toen Machlas voor een recordbedrag werd gehaald hoorde ik niemand over de beurs praten, ook niet toen er 15 miljoen op Modric werd geboden.

Maar ach, bij Man UTD mogen ze ook geen geld uitgeven vanwege de beursgang
pi_56134599
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy valt me ook tegen ja, maar goed, die heeft nog ff het voordeel van de twijfel. Kan natuurlijk dat ie net in een vormdipje zit, en dat is heel naar tijdens een crisis .
Klopt. Toch zie ik op dit moment liever Luque op die positie staan, en kijken hoe hij zich gaat ontwikkelen bij 5 wedstrijden vertrouwen. Alleen hij lijkt het helemaal gedaan te hebben bij Koster na dat incident met Suarez.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:35:23 #145
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_56134824
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_56135292
Kutwouten. Staak dan bij een uitwedstrijd van Ajax als het zonodig moet. Rot toch op met je vertiefte kutacties.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56135414
quote:
Maduro kiest Valencia: 'Ik wil spelen in Spanje'
Is een basisplaats verzekerd dan?
pi_56135582
quote:
Inmiddels maakt Ajax op de officiële website bekend dat de transfer van Maduro naar Valencia is beklonken. Hoe lang de international tekent en hoeveel geld er gemoeid is met de overgang is vooralsnog niet bekend.
Jammer maar helaas. Het gaat je goed Hedwiges
pi_56135630
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Het kan er bij mij gewoon niet in dat urby niet op zijn plek gezet kan worden. Zou Koster totaal geen indruk maken op hem ofzo?

Zijn grootste probleem is gewoon dat hij het vertikt zich tot 1 rol, verdedigen, te beperken en altijd maar mee naar voren wil, met als gevolg dat hij dus constant te laat is.

Waarom vertikt hij het om gewoon achterin te blijven? Hij moet nu toch ook wel eens inzien, hij zal wel eens iets lezen denk ik, dat hij verantwoordelijk is voor heel veel tegengoals, dan moet het toch doordringen dat ie misschien eens zijn werk moet doen?

Onbegrijpelijk...
Emanuelson speelt slecht ja, maar het is wel makkelijk om hem steeds eruit te pikken.

Die goal van Elschot, waar is Suarez? Waar is de linkermiddenvelder?
pi_56135696
Wat vonden jullie trouwens van Donald afgelopen woensdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')