Playen, chickies daar heb ik niet de doekoe voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Oew, kaheem is hier chickies aan het playen?
Helaas!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Kiwi het had zo'n mooie topic title kunnen zijn: Van een student zonder kamer wordt niemand geil!
Het is ook bijna weekend voor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
321 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
nou voor mij nog niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is ook bijna weekend voor mij
Nee hoor, ik heb haar één van mijn naaktfoto's verzonden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, niet zo gepikeerd Kaheem, zo praat iedereen die in de stad woont tegenwoordig toch. De nieuwe straattaal, jeweets.
Maarre, wat heb ik gemist? Kiwi en Kaheem gisteren wezen zuipen samen ofzo?
Het gaat mij altijd goed af!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tjonge jonge, kan ik hier nooit eens dom lullen
De nederlandse taal in woord op een forum als fok, nou moet ik toegeven dat ik een spelling en grammarnazi ben, maar af en toe wat 'slang' moet kunnen. Lighten up, bro.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar één van mijn naaktfoto's verzonden!
Verder moet de verloedering van de Nederlandse taal in woord niet zo gebagatelliseerd worden.
dat is zuur, maar zo heb je nog wel even tijd om beter te lerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heerlijk net een tentamen gefaald...!over 4 week herkansing, op een fucking zaterdag morgen...!
Hoe gaat het hier in het topic? al goed op weg naar de 350 zie ik!
En die scheen net aan de betere hand te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mij blijkbaar niet, ik word gelijk serieus genomen!
ja er is ook geen bevestiging tot nu toe. staat op nu.nl en het komt van omroep brabantquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Loontjah het volgende:
[..]
En die scheen net aan de betere hand te zijn..
Tja.. het is nog niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |