vond de hint wel aardig eigenlijk,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef Mark het volgende:
Hannie Schaft, dus
ja klopt maar hoeveel vrouwelijke kan je opnoemen, maar ben het met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
wel een beetje triviaal dat de mannelijke uitgangen gekozen zijn.
Die hint is me trouwens niet helemaal duidelijk.quote:
er is een film over haar leven gemaakt, die het meisje met de rode haren en de link is de grote hit van de beste man.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben ik abuis wanneer ik denk dat ik de vorige vraag eerder dan Mark goed heb beantwoord?
[..]
Die hint is me trouwens niet helemaal duidelijk.
hhhpsycho +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef hhhpsycho het volgende:
tarkan
ja en dan kom je weer bij het al oude riedeltje, ik kan niet weten of je alleen de bijnaam kent of beide namen. Ik zal de volgende keer het er duidelijker bijzetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Daar ga ik niet over, jij stelt de vraag. Ik ging er trouwens vanuit dat als ik het meisje met het rode haar roep dat iedereen dan gelijk snapt dat ik het over Johanna Schaft heb en niet over Majo.
Bromsnor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Frans Bromet. Gelukkig dat ik zijn bijnaam niet ken
Yes RB +1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Frans Bromet. Gelukkig dat ik zijn bijnaam niet ken
ook een roodharigequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:05 schreef Mark het volgende:
Sonja Barend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |