Dank jequote:
Ik ook. Opmerkelijk genoeg heb ik ook maar zeer weinig last gehad van allergie na een paar uur bij 3 katten in 1 huis. Heb het wel eens veel erger meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Thanks! Ik vond de kittenmeeting heel leuk
Sanne houdt ze zo goed in de gaten, die had je echt niet meegrekegen hoor... en Bora is echt 10 keer zo groot als AC en DC samenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Die 3e en slapie doen zijn zoooooo geweldig
Jammer dat ik niet op de kraamshower kon komen
Of eigenlijk maar goed ook, want anders had Sanne nu nog maar 2 katten gehad w.s., of alleen Bora
Ik wou ze ook meenemen, maar het mocht nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Die 3e en slapie doen zijn zoooooo geweldig
Jammer dat ik niet op de kraamshower kon komen
Of eigenlijk maar goed ook, want anders had Sanne nu nog maar 2 katten gehad w.s., of alleen Bora
Alledrie uitgebreid geknuffeld en ze zwaaien met hun pootje naar je.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Saffron het volgende:
[..]
Dank jeIk heb er zin in
![]()
Geef een knuffel aan AC en DC en natuurlijk ook een aai aan Bora van mij
Zoiets was het inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, die slapie doen foto![]()
Dweil me op!
Ik zie dat helemaal voor me trouwens, jullie met zijn vieren op die 'meeting'.
Ahhhhh
Kijk!
Kijk dan!
Hihihi.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Zoiets?
Ik moet gewoon aan het spelletje mikado denken bij het zien van die eerste foto!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:54 schreef Sanne het volgende:
Samen:
[ afbeelding ]
Al hangt AC toch liever met het koppie naar beneden.
[ afbeelding ]
Eindigtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:39 schreef nokwanda het volgende:je ziet gewoon niet eens waar de een begint en de ander eindigd
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Z'n eigen kleuter of heeft ie gewoon eentje van de straat geplukt?
Hij heeft geen eigen kleuter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Z'n eigen kleuter of heeft ie gewoon eentje van de straat geplukt?
quote:
Ja, uiteraard...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:03 schreef Sanne het volgende:
Ik voel me "de man die op zondag het vlees komt snijden."
Zijn jullie klaar voor een DC reportage?
Tx! Ik typ af en toe de gekste dingen, het is een soort msn afwijking geloof ik. en waar het hart van vol is loopt de mond van over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, uiteraard...
Maar snijdt die man nou het feest of het vlees?
Dat was ze altijd al.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Morretje het volgende:
Ahhhhh![]()
Volgens mij wordt dat een stiekeme knuffelsteler...
![]()
DCquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Sanne het volgende:
Ik moest een beetje wennen bij mijn nieuwe moeder, maar ik heb het inmiddels beter naar mijn zin. Op schoot durf ik al een stuk beter dan een week geleden.
[ afbeelding ]
Ik kan me lekker uitrekken terwijl zij mij aait en lief tegen mij praat.
[ afbeelding ]
Ze zegt dat ik net zulke wiebelige pootjes heb als Bambi.
[ afbeelding ]
Geeft helemaal niks, ik ben gewoon blij.
[ afbeelding ]
DC is echt een katten kat, kon het zeer goed vinden met Nimo en was dol op haar moeder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:28 schreef Sanne het volgende:
Bora lijkt het beter te vinden met DC dan met AC.
DC en Bora hebben gisteren even neusje neusje aan elkaar gesnuffeld.
AC is haar te druk, die mag niet zo dicht bij komen.
Vanavond foto's als photobucket mee werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |