Die van jou ook al!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Supercats.
enneh, was zij het die mijn password veranderd heeft
Ik ben blij dat Bora zo makkelijk isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef Sanne het volgende:
AC heeft vanmorgen met mijn horloge lopen stoeien.Vooral het sluitinkje was erg interessant. Vandaag praat ze trouwens niet zoveel als gisteren.
Vanmiddag hebben we nog even met zijn drieën met het spelletje met de bal gespeeld. Dat vindt DC vooral erg leuk. AC wordt een beetje pissig dat ze het balletje niet uit het frame krijgt.
DC beet vanmiddag per ongeluk in mijn vinger.Ik wilde haar een snoepje uit de hand geven, en had eigenlijk niet verwacht dat ze het zou aanpakken, ik moet het meestal naar haar rollen of werpen.
Vanmiddag was AC weer nieuwsgierig wat ik toch boven deed. Dus ze kwam (heel stoer) naast Bora en mij liggen. Bora bleef liggen, wel een beetje knorrig, maar ze accepteert het wel.
Weinig foto's gemaakt vandaag, behalve dan een hele serie van die foto die ik eerder vanmorgen poste. Deze hadden jullie nog tegoed, DC met het speeltje met de bal. Waar ze de muis erop trouwens eigenlijk nog interessanter vindt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kunt toch de deur openlaten? zeker als je alleen thuis bentquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef Sanne het volgende:
SL, je moest toch een keer uit ONZ komen!
Update van het kittenfront. Stofzuigen viel nog mee, ze waren niet echt panisch maar gingen wel even naar boven. Ik moest ontzettend lachen toen DC er met een speeltje van een hengel vandoor ging en AC erachteraan met diezelfde hengel nog in haar bekkie. Dat was echt geen gezicht.
AC vindt het leuk om in de wasmachine te gaan liggen. Dat vind ik wat minder leuk want daar heb ik al eens wat angsten over doorstaan.
Het was wel een grappig gezicht. DC ging er nog achteraan ook.
Ze waren weer in paniek vanmiddag ineens toen ik naar het toilet ging. Eerst AC miauwen vanuit de kamer, toen riep ik haar en later DC in de stress omdat haar zus uit het zicht was. Misschien denken ze wel dat je op het toilet verdwijnt om nooit meer terug te komen want ze raken er echt van in paniek.
Herkenbaar. Ik woon alleen dus meestal laat ik de deur gewoon open. Als ik bezoek heb, en dan de deur van de wc wel sluit, zijn de rapen gaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef Sanne het volgende:
SL, je moest toch een keer uit ONZ komen!
Ze waren weer in paniek vanmiddag ineens toen ik naar het toilet ging. Eerst AC miauwen vanuit de kamer, toen riep ik haar en later DC in de stress omdat haar zus uit het zicht was. Misschien denken ze wel dat je op het toilet verdwijnt om nooit meer terug te komen want ze raken er echt van in paniek.
Ze zijn ook nog klein genoeg om erin te verzuipen. Dat is idd voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sanne het volgende:
AC was al eens bij Saffron en Aneurism in de toiletpot gesprongen dus ik hou haar liever buiten de deur. Maar ja als ze zo piepen dan moeten ze gewoon mee.Daar doe je niks tegen.
Ze bemoeien zich met je breiwerk? Dat is wel heul opdringerigquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier vallen ze me echt lastig als ik op de wc zit. Karel en Mudhle gaan het liefst achter op de bril zitten en ik ben dan ook bang dat ze er een keer een poot naar gaan uitsteken als ikk er net eentje zit te draaien
De plee doorspoelen is altijd weer een avontuur. Mudhle heeft zelfs al geprobeerd om met haar poot op de drukknop te gaan staan. Kay zit graag in de pot en het is dan ook goed opletten voor je gaat zitten.
Merlijn gluurt weleens door het douchegordijn als ik eronder sta en rent dan weg als ik terugkijk.
Nou ik dacht ook even moet ik dat stukje eruit knippen? Maar ja, het is de natuur. Ze zijn zich nog niet sexueel bewust neem ik aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Ikook het volgende:
Wat leuk Sanne, al die foto's en filmpjes!
Heb in een deuk gelegen om dat filmpje met die tent!
En dat filmpje wat je er net op zet.......wat een stel lieverds zeg...
Edit: ik zie nu dat ze echt niet vies zijn van elkaar, ze kunnen ook wel in een pronfilm spelen![]()
![]()
![]()
![]()
AHA, DC gaat zich bij jou nu ook meer als schootkatje manifesterenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Sanne het volgende:
AC is véél groter dan DC. En volgens mij zal dat verschil ook wel zo blijven. AC blijft eten. Die gaat rustig na snoepjes, melk en brokjes nog eens stiekem van Bora's Whiskas zitten stelen.
DC had vandaag een hele goede dag!Ze is tot drie keer toe bij mij op schoot gekropen.
AC heeft zelfs even op mijn schoot geslapen. DC lag op een gegeven moment te dromen. Ze ging hele grappige geluidjes maken, heel erg cute. AC droomde ook, maar die ging meer met zijn snorharen bewegen. Hele andere dromen waarschijnlijk over theoretische mathematica o.i.d. Wie het weet mag het zeggen.
HAHA, ik bekeek het filmpje pas toen ik dit al had gelezen, dus was al voorbereid hahaha, moest ook wel lachen. Maar zit denk ik ook niks sexueels achter ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook even moet ik dat stukje eruit knippen? Maar ja, het is de natuur. Ze zijn zich nog niet sexueel bewust neem ik aan.
Tuurlijk wel, gewoon niet meenemen de plee in en dat leren ze gauw genoeg hoor. Mijn kat wilde ook altijd mee naar het kleinste kamertje toen ze nog een kitten was en liep dan te brullen buiten de deur, maar ze kon mooi de pot op (of niet dus). Paar keer brullen, daarna weten ze dat dat no-kitten-terrein is en je sowieso na een paar minuten weer terug bent en jij kunt tenminste rustig toiletteren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sanne het volgende:
AC was al eens bij Saffron en Aneurism in de toiletpot gesprongen dus ik hou haar liever buiten de deur. Maar ja als ze zo piepen dan moeten ze gewoon mee.Daar doe je niks tegen.
Saffron had in het begin nachtmeries over de wasmachinequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien toch beter om het deurtje dicht te houden. Niet voor de machine, maar wel voor mijn nachtrust.
Dit zou mij dus inderdaad nachtmerries geven en paniekaanvallen als de wasmachine aanstaat en ik een kitten niet zou kunnen vindenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien toch beter om het deurtje dicht te houden. Niet voor de machine, maar wel voor mijn nachtrust.
was dat wel van plan ja, en krijg o=ik nog smsje van DaMart ook dat het zo leuk was en toen had ik helemaal zoiets vanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef Sanne het volgende:
Je komt gewoon een andere keer!
De mooie foto's moeten van MB komen, maar hier zijn wat kiekjes van mij van vandaag:
[ afbeelding ]
AC slaapt als een baby in de armen van Re.
[ afbeelding ]
vanmiddag.
Het zijn echt schatjes, die katten... hoe DC op een gegeven moment bijna geluidloos miauwde, toen ik stopte met aanhalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:07 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zojuist de meest kneuterige en lieve Fok! meeting ooit meegemaakt.
Met vier volwassenen domweg verliefd naar twee kittens kijken en maar lachen. Lachen om slaperige hoofdjes, glijpartijtjes, in slaap vallen op gekke plekjes in gekke posities.voor MissBliss, Re en DaMart.
Volgende keer gaan we weer druk doen in de kroeg, maar vandaag was wel heel lief en bijzonder. En dat op hun 1e kwartaalsverjaardag!
Ja inderdaad, dit is je laatste kittenverlofdagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Sanne het volgende:
Nee dat gaat helemaal goed. Het langste dat ik weg was is drieënhalf uur, toen lagen ze keurig te slapen toen ik weer thuis kwam.
Maar goed ook, want maandag is mijn vakantie voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |