abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:35:39 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56380026
Goedemorgen! We hebben uitgeslapen!

Even hing AC aan mijn tenen vanmorgen maar na even spelen viel ze toch weer in slaap. Naast mijn kussen.
Toen ik haar aaide toen ik wakker werd lag ze te ronken als een oude dieselmotor.

Bora heeft in het begin ook op bed geslapen maar lag onder het bed toen we net wakker werden. En DC heeft over de hoofd- en voetensteun gewandeld en nog een keer over mijn been.

Wat gaat het super!! Ik ben soms echt heel erg verbaasd!
Die Bora ook die alles goed vindt. Heerlijke katten!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:14:17 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56380954
AC lollercat.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56384312
Supercats.

enneh, was zij het die mijn password veranderd heeft

dinsdag 29 januari 2008 @ 13:31:38 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56384451
Zoooo lief.

dinsdag 29 januari 2008 @ 13:32:13 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56384464
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Supercats.

enneh, was zij het die mijn password veranderd heeft

Die van jou ook al!
pi_56384648
Wat een leukiiiiieeeeees haha die filmpjes ook Leuk ook dat ze zo kunnen kletsen met je he
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56390195
Fijn dat het zo goed gaat
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:28:54 #208
92409 Twinky
Little star.
pi_56390269
tijd voor nieuwe foto's
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:18:39 #209
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56394192
AC heeft vanmorgen met mijn horloge lopen stoeien. Vooral het sluitinkje was erg interessant. Vandaag praat ze trouwens niet zoveel als gisteren.
Vanmiddag hebben we nog even met zijn drieën met het spelletje met de bal gespeeld. Dat vindt DC vooral erg leuk. AC wordt een beetje pissig dat ze het balletje niet uit het frame krijgt.
DC beet vanmiddag per ongeluk in mijn vinger. Ik wilde haar een snoepje uit de hand geven, en had eigenlijk niet verwacht dat ze het zou aanpakken, ik moet het meestal naar haar rollen of werpen.

Vanmiddag was AC weer nieuwsgierig wat ik toch boven deed. Dus ze kwam (heel stoer) naast Bora en mij liggen. Bora bleef liggen, wel een beetje knorrig, maar ze accepteert het wel.

Weinig foto's gemaakt vandaag, behalve dan een hele serie van die foto die ik eerder vanmorgen poste. Deze hadden jullie nog tegoed, DC met het speeltje met de bal. Waar ze de muis erop trouwens eigenlijk nog interessanter vindt.

pi_56394662
ze zijn echt mooi
pi_56399631
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef Sanne het volgende:
AC heeft vanmorgen met mijn horloge lopen stoeien. Vooral het sluitinkje was erg interessant. Vandaag praat ze trouwens niet zoveel als gisteren.
Vanmiddag hebben we nog even met zijn drieën met het spelletje met de bal gespeeld. Dat vindt DC vooral erg leuk. AC wordt een beetje pissig dat ze het balletje niet uit het frame krijgt.
DC beet vanmiddag per ongeluk in mijn vinger. Ik wilde haar een snoepje uit de hand geven, en had eigenlijk niet verwacht dat ze het zou aanpakken, ik moet het meestal naar haar rollen of werpen.

Vanmiddag was AC weer nieuwsgierig wat ik toch boven deed. Dus ze kwam (heel stoer) naast Bora en mij liggen. Bora bleef liggen, wel een beetje knorrig, maar ze accepteert het wel.

Weinig foto's gemaakt vandaag, behalve dan een hele serie van die foto die ik eerder vanmorgen poste. Deze hadden jullie nog tegoed, DC met het speeltje met de bal. Waar ze de muis erop trouwens eigenlijk nog interessanter vindt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben blij dat Bora zo makkelijk is

JA DC is een echt snoepjesmonster Die doet echt alles voor een snoeppie: ze wilde 'm vast snel uit je hand grissen en was daarin niet zo secuur

En AC is al helemaal zichzelf zo met al dat gespeel en nieuwschierige gedrag
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:40:06 #212
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56402780
Het ging vannacht weer goed. Nu mocht Bora op bed slapen en zijn zij ergens anders gaan liggen, maar vanmorgen stonden ze ook zo weer naast me toen ik wakker werd.
DC komt steeds dichter bij me. Dat bleek ook wel gisteren met dat snoepje.
Dus een goed teken. AC lijkt vanaf dag een al helemaal op haar gemak, en haar zus ziet dat het allemaal wel kan en komt iedere dag een stukje dichterbij.

Dat Bora het zo snel goed zou vinden dat die kiddo's in de slaapkamer komen vind ik ook zo knap.
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:51:26 #213
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_56408675
Britjes

Ik heb er ook 2

Ik vind die met die oliebollen echt

-edit-
mijn eerste F&F post
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:10:00 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56414236
SL, je moest toch een keer uit ONZ komen!

Update van het kittenfront. Stofzuigen viel nog mee, ze waren niet echt panisch maar gingen wel even naar boven. Ik moest ontzettend lachen toen DC er met een speeltje van een hengel vandoor ging en AC erachteraan met diezelfde hengel nog in haar bekkie. Dat was echt geen gezicht.

AC vindt het leuk om in de wasmachine te gaan liggen. Dat vind ik wat minder leuk want daar heb ik al eens wat angsten over doorstaan.
Het was wel een grappig gezicht. DC ging er nog achteraan ook.

Ze waren weer in paniek vanmiddag ineens toen ik naar het toilet ging. Eerst AC miauwen vanuit de kamer, toen riep ik haar en later DC in de stress omdat haar zus uit het zicht was. Misschien denken ze wel dat je op het toilet verdwijnt om nooit meer terug te komen want ze raken er echt van in paniek.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:19:38 #215
92409 Twinky
Little star.
pi_56414417
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef Sanne het volgende:

Update van het kittenfront. Stofzuigen viel nog mee, ze waren niet echt panisch maar gingen wel even naar boven. Ik moest ontzettend lachen toen DC er met een speeltje van een hengel vandoor ging en AC erachteraan met diezelfde hengel nog in haar bekkie. Dat was echt geen gezicht.

AC vindt het leuk om in de wasmachine te gaan liggen. Dat vind ik wat minder leuk want daar heb ik al eens wat angsten over doorstaan.
Het was wel een grappig gezicht. DC ging er nog achteraan ook.

Ze waren weer in paniek vanmiddag ineens toen ik naar het toilet ging. Eerst AC miauwen vanuit de kamer, toen riep ik haar en later DC in de stress omdat haar zus uit het zicht was. Misschien denken ze wel dat je op het toilet verdwijnt om nooit meer terug te komen want ze raken er echt van in paniek.
je kunt toch de deur openlaten? zeker als je alleen thuis bent
doe ik eigenlijk ook altijd met Mozes, die gaat ook lekker mee naar de wc! Hij weet zelfs ongeveer wanneer ik naar de wc ga (hoe weet ik ook niet) en rent dan vooruit
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:01:55 #216
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_56415264
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:10 schreef Sanne het volgende:

Herkenbaar. Ik woon alleen dus meestal laat ik de deur gewoon open. Als ik bezoek heb, en dan de deur van de wc wel sluit, zijn de rapen gaar.
Hetzelfde met douchen, elke dag weer Douchen doe ik wel altijd met de deur dicht omdat dat warmer is, en ik zing onder de douche. Dat wordt steevast een duet met Harry, en als ik de douche uit kom springt ie in mijn armen.

Een keer had ik per ongeluk Loes opgesloten in de wc. Ik stond met iemand te koken en Harry was echt ongelofelijk aan het brullen. Na een tijdje, (hij wil wel vaker verbaal tekeer gaan) vond ik dat ie voor zijn doen toch wel heel erg tekeer ging, merkte ik dat Loes zat opgesloten.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:14:24 #217
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56415512

woensdag 30 januari 2008 @ 19:20:24 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56415667
DC

AC

pi_56415813
Hier vallen ze me echt lastig als ik op de wc zit. Karel en Mudhle gaan het liefst achter op de bril zitten en ik ben dan ook bang dat ze er een keer een poot naar gaan uitsteken als ikk er net eentje zit te draaien
De plee doorspoelen is altijd weer een avontuur. Mudhle heeft zelfs al geprobeerd om met haar poot op de drukknop te gaan staan. Kay zit graag in de pot en het is dan ook goed opletten voor je gaat zitten.
Merlijn gluurt weleens door het douchegordijn als ik eronder sta en rent dan weg als ik terugkijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:28:07 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56415853
AC was al eens bij Saffron en Aneurism in de toiletpot gesprongen dus ik hou haar liever buiten de deur. Maar ja als ze zo piepen dan moeten ze gewoon mee. Daar doe je niks tegen.
pi_56416240
*verslaafd aan dit topic*

Mis mijn silver tabby baby'tje nog steeds.
pi_56416375
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sanne het volgende:
AC was al eens bij Saffron en Aneurism in de toiletpot gesprongen dus ik hou haar liever buiten de deur. Maar ja als ze zo piepen dan moeten ze gewoon mee. Daar doe je niks tegen.
Ze zijn ook nog klein genoeg om erin te verzuipen. Dat is idd voorzichtig zijn.
Hier passen ze niet meer in het gat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:49:04 #223
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_56416407
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Hier vallen ze me echt lastig als ik op de wc zit. Karel en Mudhle gaan het liefst achter op de bril zitten en ik ben dan ook bang dat ze er een keer een poot naar gaan uitsteken als ikk er net eentje zit te draaien
De plee doorspoelen is altijd weer een avontuur. Mudhle heeft zelfs al geprobeerd om met haar poot op de drukknop te gaan staan. Kay zit graag in de pot en het is dan ook goed opletten voor je gaat zitten.
Merlijn gluurt weleens door het douchegordijn als ik eronder sta en rent dan weg als ik terugkijk.
Ze bemoeien zich met je breiwerk? Dat is wel heul opdringerig
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:57:24 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56416602
pi_56416756
Wat leuk Sanne, al die foto's en filmpjes!
Heb in een deuk gelegen om dat filmpje met die tent!
En dat filmpje wat je er net op zet.......wat een stel lieverds zeg...
Edit: ik zie nu dat ze echt niet vies zijn van elkaar, ze kunnen ook wel in een pronfilm spelen
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:08:59 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56416837
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:05 schreef Ikook het volgende:
Wat leuk Sanne, al die foto's en filmpjes!
Heb in een deuk gelegen om dat filmpje met die tent!
En dat filmpje wat je er net op zet.......wat een stel lieverds zeg...
Edit: ik zie nu dat ze echt niet vies zijn van elkaar, ze kunnen ook wel in een pronfilm spelen
Nou ik dacht ook even moet ik dat stukje eruit knippen? Maar ja, het is de natuur. Ze zijn zich nog niet sexueel bewust neem ik aan.
pi_56419835
Neuh joh, niet eruit knippen.
Dat gebeurt nou eenmaal, is idd de natuur.
Maar kon er wel om lachen!
pi_56421899
Is de één nou een stukkie groter dan de ander?
Dat filmpje
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:10:03 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56422346
AC is véél groter dan DC. En volgens mij zal dat verschil ook wel zo blijven. AC blijft eten. Die gaat rustig na snoepjes, melk en brokjes nog eens stiekem van Bora's Whiskas zitten stelen.

DC had vandaag een hele goede dag! Ze is tot drie keer toe bij mij op schoot gekropen.
AC heeft zelfs even op mijn schoot geslapen. DC lag op een gegeven moment te dromen. Ze ging hele grappige geluidjes maken, heel erg cute. AC droomde ook, maar die ging meer met zijn snorharen bewegen. Hele andere dromen waarschijnlijk over theoretische mathematica o.i.d. Wie het weet mag het zeggen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:29:24 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_56422880
.
For great justice!
pi_56426015
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef Sanne het volgende:
AC is véél groter dan DC. En volgens mij zal dat verschil ook wel zo blijven. AC blijft eten. Die gaat rustig na snoepjes, melk en brokjes nog eens stiekem van Bora's Whiskas zitten stelen.

DC had vandaag een hele goede dag! Ze is tot drie keer toe bij mij op schoot gekropen.
AC heeft zelfs even op mijn schoot geslapen. DC lag op een gegeven moment te dromen. Ze ging hele grappige geluidjes maken, heel erg cute. AC droomde ook, maar die ging meer met zijn snorharen bewegen. Hele andere dromen waarschijnlijk over theoretische mathematica o.i.d. Wie het weet mag het zeggen.
AHA, DC gaat zich bij jou nu ook meer als schootkatje manifesteren DC droomt zoals een kat hoort te doen gewoon over allemaal muizen die ze achterna rent
pi_56426019
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:08 schreef Sanne het volgende:

[..]

Nou ik dacht ook even moet ik dat stukje eruit knippen? Maar ja, het is de natuur. Ze zijn zich nog niet sexueel bewust neem ik aan.
HAHA, ik bekeek het filmpje pas toen ik dit al had gelezen, dus was al voorbereid hahaha, moest ook wel lachen. Maar zit denk ik ook niks sexueels achter ofzo.
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:37:56 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56428291

Misschien toch beter om het deurtje dicht te houden. Niet voor de machine, maar wel voor mijn nachtrust.
pi_56429753
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Sanne het volgende:
Tuurlijk wel, gewoon niet meenemen de plee in en dat leren ze gauw genoeg hoor. Mijn kat wilde ook altijd mee naar het kleinste kamertje toen ze nog een kitten was en liep dan te brullen buiten de deur, maar ze kon mooi de pot op (of niet dus). Paar keer brullen, daarna weten ze dat dat no-kitten-terrein is en je sowieso na een paar minuten weer terug bent en jij kunt tenminste rustig toiletteren. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_56434475
Ik wil ook een Britje

Straks als ik groter woon krijgt mijn Heilig Birmaan poes een vriendje erbij.
Vind deze wel zooooo schattig he!
pi_56435935
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien toch beter om het deurtje dicht te houden. Niet voor de machine, maar wel voor mijn nachtrust.
Saffron had in het begin nachtmeries over de wasmachine En toen ze Sam onze eerste brit eens kwijt was, en ze net de was aan had gezet heeft ze in paniek dat ding opengesloopt... Waarop Sam enige tijd later raar achter haar stond.
pi_56437579
Oh die lieve poekies . Ze zien er wel heel tevreden uit!
pi_56442134
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:37 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou mij dus inderdaad nachtmerries geven en paniekaanvallen als de wasmachine aanstaat en ik een kitten niet zou kunnen vinden

Ik zou inderdaad constant dat deurtje dichthouden
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:10:47 #239
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56443160
Ik check nog steeds de wasmachine en droger voor ik um aanzet
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:07:52 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56447972
Ik heb zojuist de meest kneuterige en lieve Fok! meeting ooit meegemaakt.
Met vier volwassenen domweg verliefd naar twee kittens kijken en maar lachen. Lachen om slaperige hoofdjes, glijpartijtjes, in slaap vallen op gekke plekjes in gekke posities.

voor MissBliss, Re en DaMart.

Volgende keer gaan we weer druk doen in de kroeg, maar vandaag was wel heel lief en bijzonder. En dat op hun 1e kwartaalsverjaardag!
pi_56448128
en ik kon er niet bij zijn
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:24:52 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56448424
Je komt gewoon een andere keer!

De mooie foto's moeten van MB komen, maar hier zijn wat kiekjes van mij van vandaag:

AC slaapt als een baby in de armen van Re.

vanmiddag.
pi_56448521
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef Sanne het volgende:
Je komt gewoon een andere keer!

De mooie foto's moeten van MB komen, maar hier zijn wat kiekjes van mij van vandaag:

[ afbeelding ]

AC slaapt als een baby in de armen van Re.

[ afbeelding ]

vanmiddag.
was dat wel van plan ja, en krijg o=ik nog smsje van DaMart ook dat het zo leuk was en toen had ik helemaal zoiets van ik wilde ook
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:46:52 #244
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56448880
Het was zo leuk

Oh en nu Smoking in the Boysroom, ik waan me helemaal in de Black [/offtopic]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 02:09:47 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56449774
Oh oh oh, wat tof
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator vrijdag 1 februari 2008 @ 08:43:05 #246
42184 crew  DaMart
pi_56451020
.
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:07 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zojuist de meest kneuterige en lieve Fok! meeting ooit meegemaakt.
Met vier volwassenen domweg verliefd naar twee kittens kijken en maar lachen. Lachen om slaperige hoofdjes, glijpartijtjes, in slaap vallen op gekke plekjes in gekke posities.

voor MissBliss, Re en DaMart.

Volgende keer gaan we weer druk doen in de kroeg, maar vandaag was wel heel lief en bijzonder. En dat op hun 1e kwartaalsverjaardag!
Het zijn echt schatjes, die katten... hoe DC op een gegeven moment bijna geluidloos miauwde, toen ik stopte met aanhalen .

En van AC mocht ik niet eens weg... beetje mijn schoenveter weer lostrekken .
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:01:39 #247
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56453648
Ik zit net naar ze te kijken en vind ze zo groot geworden de afgelopen week.
Weet niet of dat nu aan mij ligt of dat het echt zo hard gaat. Die foto dat AC bij Re in de armen ligt lijkt het wel bijna een volwassen poes.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:03:27 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_56453705
kun je ze ook al alleen thuislaten, als je ff boodschappen moet doen ofzo, of slopen ze dan je hele huis?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:04:41 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56453743
Nee dat gaat helemaal goed. Het langste dat ik weg was is drieënhalf uur, toen lagen ze keurig te slapen toen ik weer thuis kwam.

Maar goed ook, want maandag is mijn vakantie voorbij.
pi_56458415
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Sanne het volgende:
Nee dat gaat helemaal goed. Het langste dat ik weg was is drieënhalf uur, toen lagen ze keurig te slapen toen ik weer thuis kwam.

Maar goed ook, want maandag is mijn vakantie voorbij.
Ja inderdaad, dit is je laatste kittenverlofdag

Erg leuk om al die verhalen te lezen. Ik zit vanaf morgen in Thailand, dus dan komt het er waarschijnlijk niet van te internetten.... dus zal over twee weken weer heel wat leesvoer hebben denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')