Oooohquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef Sanne het volgende:
Filmpjes!!!
AC is zich aan het wassen.
De zussen samen.
Kijk dan.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef Twinky het volgende:
Sanne! meer foto's graag!
HAHA die Bora, ze weet niet wat haar overkomtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Sanne het volgende:
Ze hebben een kleine anderhalf uur naar elkaar gekeken de katten. AC vanonder de bank, DC en Bora gewoon normaal in zicht.
Om acht uur gaf Bora aan dat ze het wel mooi vond en weer naar boven wilde.
AC binnen no time in de vensterbank. DC probeerde via de gordijnen in de vensterbank te komen, maar heeft het opgegeven en ligt weer in de sporttas.
Bora is toch wel nieuwsgierig en kwam net toch ineens weer om het hoekje kijken.
Ik zou lekker bij Bora blijven. Al dat gedoe in háár huis! Lekker bevestigen dat alles goed is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef Sanne het volgende:
Ja ik heb net even met haar geknuffeld en haar extra veel snoepjes gegeven. Ze stond bovenaan de trap. Was niet schrikachtig ofzo. Toen ze de snoepjes op had vroeg ik of ze mee naar beneden ging. Dat deed ze ook, ze liep achter mij aan. Toen hebben ze weer een kwartiertje naar elkaar zitten kijken en is Bora weer naar boven gegaan.
De kittens zijn aan het spelen. Onder mijn bureau, er hing er net een in mijn broek.
DC zie ik niet eten, AC wel.
AC nam net een snoekduik over het tentje op de zwarte ritselzak. DC spoot weg.
Ga zo weer even bij Bora kijken. Twijfel wat ik doe met slapen. Bora wil vast en zeker boven blijven.Misschien kan ik beter een nachtje bij de kittens blijven? Aan de andere kant is dat voor Bora ook niet leuk. Ik kijk wel wat er zo gebeurt.
Mijn moeder heeft een poesje van Lotje en Sam van 2006 (Sara) en als het goed is krijgt ze in de lente een nestje (tenminste,... ze wordt als het goed is binnenkort krols en als het zover is gaat ze ook naar Lucky (zelfde vader als AC en DC) om gedekt te wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
mijn vriendin vraagt wanneer het volgende nestje gepland staat
In principe is Lotje heel rustig gebleven,... maar je kan wel aan haar merken dat ze extra veel aandacht nodig heeft en opzoekt.... nu is meteen het plekje van DC bij het TV kijken vervangen voor Lotje (zit heerlijk veel bij me op schoot) en vannacht is ze voor het eerst weer bij ons komen liggen in bed (dat heeft ze niet echt meer gedaan sinds we in 2006 verhuisd zijn, omdat ze de bovenverdieping altijd een beetje eng vond.... nu de kittens ook vaak boven waren ging ze mee en is ze meer vertrouwd geraakt met de bovenverdieping.... waar een nestje al niet goed voor kan zijn... ). Verder zijn er bepaalde momenten dat ze ineens heel bezorgd gaat miauwen op een bepaalde manier dat ze ook altijd deed om de kittens bijvoorbeeld van boven naar beneden te lokken. Ik roep haar dan bij me en dan gaan we even knuffelen en is ze weer afgeleidquote:Op zondag 27 januari 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Feest Sanne
Ben ook heeeel benieuwd hoe Lotje heeft gereageerd toen haar kitjes weggingen en nu ze eenmaal een nachtje weg zijn.
Okey, dat is dus echt een geweldige foto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |