Van Bora weet ik niet hoe zij de eerste vier jaar van haar leven heeft doorgebracht omdat ze uit het asiel komt.
Ze zit nu lief naast me te kijken of we al naar bed gaan geloof ik, want ze weet dat ze dan nog even lekker verwend wordt met die vieze kaasdingen.

Verder stond ze heel raar te kijken dat de nieuwe krabpaal naar de slaapkamer is verhuisd. Maar ze heeft hem ontdekt en is er gek mee, meer dan die van de Neckermann.
's Avonds in bed vertel ik haar over AC en DC. En dat ze niet mag denken dat mama minder van haar gaat houden, en dat ze altijd mijn speciale Bora Bora blijft. Ze kijkt me dan zo aan van

En 's nachts probeert ze via mijn hoofd mijn nachtkastje open te krijgen omdat ze weet dat daar de kaassnoepjes liggen, maar dat lukt haar niet. De pogingen zijn daarentegen alleen al geweldig genoeg om voor wakker te worden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*