quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
Mijn tante wilde wel even met me naar de Lidl.
Drie keer raden wat ik heb meegenomen.
ik vond hem toch wel erg gaaf na het zien van de foto's en het omhoog kunnen kruipen binnen de paal
als ik die schroef vind vier.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef MissBliss het volgende:
Hoeveel krabpalen hebben de dames nu?
Ze worden gebracht. Paal zit in elkaar. Ik heb wat lopen klooien, schroef kwijt, schroeven vanaf de verkeerde kant, maar goed het kreng zit in elkaar en ik denk dat ze hem geweldig vinden!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die beestjes gaan zich geen moment vervelen bij jou straks!![]()
Ga je ze zaterdag halen?
vergeet dat maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Sanne zich toch nog mocht bedenken he?![]()
![]()
![]()
LOL!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Sanne zich toch nog mocht bedenken he?![]()
![]()
![]()
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
LOL!!!
That'll be the day!
Bedankt voor de foto's! Wat hebben ze toch lieve koppies!!!!![]()
* DaMart meldt zich bij Sanne aan om een keer op kraamvisite te mogen komenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:24 schreef Saffron het volgende:
Voor de laatste dagen nog wat fotootjes om je extra te verheugen op deze super kittens
AC heerlijk in de mand op de vensterbank boven de verwarming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC in het holletje van de krabpaal:
[ afbeelding ]
Spelen met de pluishengel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up DC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AC in holletje, komt er met een gezichtje uit alsof ze moet niezen
[ afbeelding ]
Mooie AC:
[ afbeelding ]
Op de paal (waar ze er bij jou nu dus 3 van hebben... gaan ze helemaal geweldig vinden! :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart meldt zich bij Sanne aan om een keer op kraamvisite te mogen komen.
Nu kan je echt de uren af gaan tellen Sanne!quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen![]()
Kun je slapen vannacht Sanne?
Saffron:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Ikook het volgende:
Saffron, hoe sta jij er nou tegenover? Vind je het erg moeilijk om afscheid van ze te nemen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:17 schreef Sanne het volgende:
Saffron en Aneurism zijn net weg. DC stapte als eerste uit het mandje. (!) Dat hadden we toch niet verwacht. Ze hebben de hele woonkamer verkend, en al plekjes gevonden waar ze zich heerlijk kunnen verstoppen.
Af en toe piepen ze even, maar daarna spelen ze weer verder. Ik geloof zelfs dat DC al een dutje probeert te doen. AC nog niet, die is nog niet klaar met de expeditie.
Bora ligt onder bed, met grote ogen te kijken maar is nog niet beneden geweest om te zien wat de consternatie allemaal betekent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |