Is het tegenwoordig nog maar 5 minuten?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:24 schreef LXIV het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn "5 minutes of fame" Dit zijn die van jou. Geniet ervan!
...en zo geschiedde hierquote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind trouwens dat het best even mag stoppen met regenen.
Nee, helemaal niks. Ik zou bij het museum gewoon weer rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:52 schreef NoCigar het volgende:
Overigens.
Als ik naar Groningen ga om het Groniger musuem te bezoeken, is er dan nog iets waarvan het jammer zou zijn om te missen nu ik er toch ben en de kans dat ik er regelmatig ga komen zeer klein is?
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:48 schreef JAM het volgende:
Mensen, ik heb werk.
Een pessimist of een fatalist.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
vraagje![]()
hoe noem je iemand, die in alles het slechte ziet?
of iemand die alles slecht ziet eindigen?
kan niet komen op een bepaald woord
ja aan die woorden zat ik ook te denken, maar dat is niet die ene waar ik niet aan kan komenquote:
Of je omschrijft nog even verder, misschien triggert dat iets. In wat voor context gebruik je het woord?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja aan die woorden zat ik ook te denken, maar dat is niet die ene waar ik niet aan kan komen![]()
maar toch bedankt![]()
irritant dit
Een kantoor, hoop ik. nee: een kantoortuin. Waar iedereen op iedereen let. En waar de afdelingschef in een glazen kantoortje huist, van waaruit hij de ganse dag zijn personeel aan vorsende blikken onderwerpt. daar wil ik graag over lezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:52 schreef dwerg het volgende:
Gefeliciteerd, JAM. Welk bedrijf ga je de komende weken hier afbranden en vervloeken?
ah ok,quote:Op maandag 21 januari 2008 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je omschrijft nog even verder, misschien triggert dat iets. In wat voor context gebruik je het woord?
de laatste lijkt er meer opquote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef Frollo het volgende:
Een zwartkijker, een doemdenker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |