Kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat ook, maar vooral pijn (en dat is niet fijn).
Mijn Voormalige Nieuwe Droomvrouw heeft me namelijk gisteravond medegedeeld dat ze niet langer mijn Nieuwe Droomvrouw is. En dat terwijl ik tot vorige week nog wel haar Baviaan Op Het Witte Paard was. Dus nu wentel ik me in zelfmedelijden. En ik kan niet eens lekker zuipen, want ik zit een beetje te vegeteren op mijn werk.
Het is een vrouw. Waarschijnlijk is ze haar eigen afschuwelijke natuur tegen gekomen en wist ze niet wat ze daar mee aan moest. Daardoor heeft ze een volslagen willekeurige maar irrationele weg uit die wanhoop genomen, zonder na te denken, geen idee waarnaar op weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef Gellius het volgende:
Dat is sclecht nieuws, IR. "Wat is in haar gevaren?", is een vraag die zich onmiddellijk opdringt.
Dat vraag ik me ook af. En zelf weet ze het ook niet. Maar tot een week geleden vond ze het écht allemaal heel leuk. Meestal ben ik namelijk de persoon die het zat is, maar dat was nu absoluut niet het geval en zelfs de gedachte om ouder (ik wil niet meteen oud zeggen) te worden met haar joeg me geen schrik aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef Gellius het volgende:
Dat is sclecht nieuws, IR. "Wat is in haar gevaren?", is een vraag die zich onmiddellijk opdringt.
Stik. Zo zat 't. Nu is mijn moeder een heilige hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef JAM het volgende:
Moeders, Gellius. Hoeren en moeders.
Heel leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef Gellius het volgende:
Niet allemaal hè? D'r zijn ook heiligen bij.
quote:De geschiedenis van het Sinterklaasfeest begon in het Turkse stadje Myra, rond het jaar 300. De bisschop daar heette Nicolaas. Bisschop Nicolaas werd later vereerd als katholiek heilige: als Sint Nicolaas dus. In de elfde eeuw werd hij beroemd in Europa en groeide zijn populariteit. Hij werd de beschermheilige van ondermeer zeemannen, hoeren en bakkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |