Tsss. Dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
Alhoewel een meet ook best leuk kan zijn, heb er laatst 1 met een ander subforum gehad en is zeker bevallen.
Wat drinken/eten en daarna nog wat drinken, en dan weer naar huis
Wéér te vroeg! Ik was er nog niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef Bob-B het volgende:
No kom ik precies op tijd!
En jij bent altijd op tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wéér te vroeg! Ik was er nog niet!
Eindelijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:54 schreef Bob-B het volgende:
Ja ja, op tijd?
Nou, staat je goed hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:58 schreef Bob-B het volgende:
Ja moest ff wachten en net als ik weg ga word er op msn gezegd, wacht ff, je krijgt een kleurtje!
Weltrusten meidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, staat je goed hoor.
Dit is een goed moment om te gaan slapen.
Daar lijkt het wel op ja, ze hadden het laat gemaakt vannacht zie ik!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Alleen wij tweetjes zijn wakker volgens mij![]()
Ik ben weer weg, mijn dochter wil internetten, fijne dag nog met je bouwvakker!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, ze hadden het laat gemaakt vannacht zie ik!
*zucht* kinderen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:02 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ben weer weg, mijn dochter wil internetten, fijne dag nog met je bouwvakker!![]()
Tja, voor je het weet nemen ze de hele tent overquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
*zucht* kinderen!Dank je, dat gaat helemaal goedkomen!
Jij ook nog een fijne dag en tot later!
fris, fruitig, gedouched en geschoren aan deze kantquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wie heeft er nog meer nog geen kleren aan?
Dat zegt niks over je kleedgedrag!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
fris, fruitig, gedouched en geschoren aan deze kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |