Betreffende shaman is geen vrouw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef vogelkooi het volgende:
Is het een vrouw?
Sentimenteel gedoe, het blijft een spel.
Nou, misschien omdat je met echte mensen speelt ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,snap echt niet dat mensen zo erg in een spelletje kunnen opgaan.
Waarom? Er zijn genoeg mensen die dit puur ter vermaak spelen zonder er verder in op te gaan alsof het een 2e leven is. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen die er te erg in opgaan uit het echte leven willen ontsnappen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat je met echte mensen speelt ?
Ik vind het vreemder als iemand al jaren WoW speelt en het diegene allemaal geen fuck kan schelen.
Ik denk dat vrijwel iedereen het speelt ter vermaak, maar aangezien je dus met echte mensen speelt, en soms al jaren lang, dan leer je elkaar kennen, en kan het dus best sentimenteel worden als je ermee stopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg mensen die dit puur ter vermaak spelen zonder er verder in op te gaan alsof het een 2e leven is. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen die er te erg in opgaan uit het echte leven willen ontsnappen.
Hier sluit ik me bij aan. Sommige mensen die ik goed kende zijn inmiddels vrijwel gestopt. Toch jammer dat je niet meer kan teamen om samen wat actie te ondernemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen het speelt ter vermaak, maar aangezien je dus met echte mensen speelt, en soms al jaren lang, dan leer je elkaar kennen, en kan het dus best sentimenteel worden als je ermee stopt.
Erg vet hoor, wil ook eens gaan gliden. Heb nu al een tijdje AV bot die ook prima werktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef tonks het volgende:
Ben nu vanaf vorige week vrijdag een lock aan het gliden (niet slaan) had toch een doos gewonnen met een WoW + een tbc key en ik heb toch het geld er niet voor over om daar ook nog gamecards voor te kopen, dus geactiveerd met CC en toen een glider key gekocht voor 17,99 ofzo en toen maar begonnen.
Eerst allemaal guides gelezen over glider en hoe je het best en het meest veilig kan spelen dus toen heb ik die lock tot 6 met de hand gelevelled (zodat ik een wand kon gebruiken) alles goed ingesteld en toen maar begonnen. In het begin was ik de hele tijd bang dat iemand erachter kwam dus heb ik gewoon zitten kijken naar het scherm en hoe hij alles automatisch deed (programma is heel mooi gemaakt en alles is in te stellen) dus de volgende dag zat ik op level 10 met voidwalker toen moest ik die robots grinden tot level 12 toen krabjes tot 17 en toen defias, toen ik 20 was naar duskwood etc.
Nu level 40 grinden op whelps in de badlands ongeveer 20k exp per uur (affliction specced) hij doet nu de voidwalker sturen dan corruption > imolate >> siphon life en dan life tap en drain life tot de mob dood is, dan gewoon automatisch skinnen. Leather verkopen wel goed heb ongeveer 20 stacks light en 30 stacks medium en 50 stacks heavy in bank, wel al een paar verkocht dus zit nu op ongeveer 120g en daar koop je dan gear van en straks een epic mount.
Voor mij is het gewoon een experiment als hij straks 60 is verkoop ik em aan chinezen voor 90 dollar en zo bekostig ik dan de hobby.
sorry voor het lange bericht
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb nu al een tijdje AV bot die ook prima werkt
quote:
bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef tonks het volgende:
Volgens mij mag dat gewoon hoor
Dat het hier besproken mag worden. Van Blizz mag je niet botten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?
Of dat besproken mag worden? Of dat het wel/niet mag van Blizzard?
Nee botten mag niet natuurlijk maar ik denk dat je er hier wel over mag praten? Op fok! praten ze over wel meer dingen als je er niet naar linkt, dus wel over afk bots/glider praten maar niet linken naar profiles of het programma zelf?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
bots gebruiken om je char te spelen, zonder eigen tussenkomst?
Of dat besproken mag worden? Of dat het wel/niet mag van Blizzard?
Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Botters moeten dood.Zij verpesten het spel voor anderen. Is in WoW zo, is in RuneScape zo, is in Diablo II al helemaal zo, etc etc.
Als je bot om te levellen in een MMO waar levellen kinderspel is, dan verdien je geen high lvl character.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?
*knippert ogen*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Afk botten kan ik nog inkomen dat het verpestend is als iemand opeens primals gaat verkopen voor 20g minder dan jij dan kan dat ook nog wel irritant zijn maar als iemand bot om te levellen hoe verpest dat het spel voor jou?
Ah de goede oude "Ik heb geen antwoord dus ik gooi het op leestekens en doe alsof ik het niet snap"-trucquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
*knippert ogen*
iets met leestekens, punten en komma's
Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saaiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je bot om te levellen in een MMO waar levellen kinderspel is, dan verdien je geen high lvl character.
Ah, meneer doet vwo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Ah de goede oude "Ik heb geen antwoord dus ik gooi het op leestekens en doe alsof ik het niet snap"-truc
Moet je rekening mee houden als je begint te spelen. Net zoiets als stelen in de supermarkt (geen zin om te betalen). Alleen het is gruwelijk lame en oneerlijk tov anderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saai
Dan moet je stoppen met spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het levellen niet kan doen het is gewoon saai
Hij heeft ook tevens een kutargument 'geen zin om te levelen'. Idd, stop dan, speel het dan niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met spelen.
Nee johquote:
Ik vind dat een beetje een rare reden, als ik zonder botten 20 primals farm dan kan ik toch ook die twink maken?quote:Dat dus, dat ze shit voor minder gaan verkopen. Of dat ze twinks gaan maken met dual crusader/mongoose, 40/12 pants, etc omdat ze geld hebben die die fucking kutbot voor ze gemaakt heeft. Low lvled BGs zijn sowieso niet leuk meer.
Als je de bot ook laat farmen kan je hem 2x zo snel maken, of je doet er zelf geen reet voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Ik vind dat een beetje een rare reden, als ik zonder botten 20 primals farm dan kan ik toch ook die twink maken?
Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met spelen.
Sta je daar als lvl 70, en nog steeds noob omdat je niks zelf hebt gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.
Ik heb ook een bloedhekel aan levellen, toch heb ik een 2e level 70 char, zelf gelevelled.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het op 70 wel leuk.
Volgens mij is een glider key (25 dollar) het maandloon van iemand daarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:33 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom is het dan dat al die chineeze gold farmers zelf spelen in ploegen dienst?
En niet een chinees achter 5 computers zet om die in de gaten te houden of de ''bots'' doen wat ze moeten doen.
Zit er een ader onder het gras ofzo? Behalve dat het illigaal is, moet er toch iets zijn wat die chineese belet om te gaan ''botten''
Allebeiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:58 schreef Stommie het volgende:
tvp
en bots heb ik meestal geen last van.
Of zijn die irritante AFK'ers in AV ook bots??
quote:Spelers ontdekken goudlimiet in World of Warcraft
Uitgegeven: 18 januari 2008 16:27
Op de website WoWInsider verscheen een interessant feitje over World of Warcraft. Spelers hebben ontdekt dat de MMORPG een goudlimiet kent. Dit bedrag is 214,748 goud, 36 zilver en 48 koper. Wanneer je dit bedrag op je virtuele bankrekening hebt staan, dan is dat het maximum en zal extra goud er niet bij geteld worden. Zelfs de GameMaster is verbaasd. De speler is wel teleurgesteld want hij had graag virtuele miljonair willen worden.
Indien jij ook op het punt staat deze goudlimiet te bereiken, dan is de (voorlopig) enige oplossing om je goud te verdelen over verschillende personages zodat je geen inkomsten hoeft te missen. Het is echter niet ondenkbaar dat Blizzard de goudlimiet zal ophogen, gezien het feit dat al twee spelers deze limiet hebben bereikt.
En een daarvan was ik.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En een daarvan was ik.![]()
maar ben gestopt. dus wat heb ik er aan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En een daarvan was ik.![]()
maar ben gestopt. dus wat heb ik er aan.
Beetje late reactie, maar leuk filmpjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:29 schreef Zosk het volgende:
http://files.filefront.co(...)59036;/fileinfo.html
Archi movie, wie zin heeft om te kijken
Zijn er daar al geen 3 miljoen van op die server ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:04 schreef SharQueDo het volgende:
Nightelf Hunter
Half om half met Undead Rogues.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Zijn er daar al geen 3 miljoen van op die server ofzo?
Paladin? Levelen is toch zoiets als vind mob, attack, zet koffie, ga douchen, seal vernieuwen + healen, krant lezen, looten en volgende mob?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Wriggles het volgende:
Vorige week Paladin begonnen. Nu level 31, gaat echt veel te hard nu met die buffed quest/mob exp.
Nee man, als je 'm eenmaal doorhebt is het eigenlijk gewoon altijd een oneshot. Eerst gebruikten we nog shadow ress pots voor p3 maar zelfs die hebben we niet meer nodig...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nice man,veel plezier met RoS. Wat een vervelende baas
Ja dat had ik wel gehoord, maar het doorkrijgen is het juist het lastigequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Nee man, als je 'm eenmaal doorhebt is het eigenlijk gewoon altijd een oneshot. Eerst gebruikten we nog shadow ress pots voor p3 maar zelfs die hebben we niet meer nodig...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Paladin? Levelen is toch zoiets als vind mob, attack, zet koffie, ga douchen, seal vernieuwen + healen, krant lezen, looten en volgende mob?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
ik neem aan dat je blood elf priest bedoelt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef Slomy het volgende:
Aangezien ik mij vanmiddag verveelde heb ik na een half jaar maar eens een maand speeltijd toegevoegd. Nog steeds een geweldig spel, al kan het geheel mij bij lange na niet meer zoveel boeien als in het begin. Even op mijn lock gespeeld, die met T2 en T3 spul rondloopt, compleet outdated dus. Maar het endgame trekt me helemaal niet meer, dus maar eens een nieuw char begonnen: een night elf priest. Nog nooit horde gespeeld en nog nooit een priest gespeeld.
Iemand overigens nog de site waar je zo mooi alle mods e.d. vanaf kan halen?
http://ui.worldofwar.net/quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef Slomy het volgende:
Aangezien ik mij vanmiddag verveelde heb ik na een half jaar maar eens een maand speeltijd toegevoegd. Nog steeds een geweldig spel, al kan het geheel mij bij lange na niet meer zoveel boeien als in het begin. Even op mijn lock gespeeld, die met T2 en T3 spul rondloopt, compleet outdated dus. Maar het endgame trekt me helemaal niet meer, dus maar eens een nieuw char begonnen: een night elf priest. Nog nooit horde gespeeld en nog nooit een priest gespeeld.
Iemand overigens nog de site waar je zo mooi alle mods e.d. vanaf kan halen?
blood elf inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik neem aan dat je blood elf priest bedoelt?
www.curse.com is een prima site voor mods
Ik heb ook een Blood Elf Priestquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef Slomy het volgende:
[..]
blood elf inderdaad.
Bedankt voor de sites!
Ik vandaag op captured firefly, 300ste kill was hij binnenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef Timmai het volgende:
dat gliden is echt chill, ff scryers naar exalted gegrind
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:49 schreef Nietmachine2 het volgende:
Stoer hoor, dat gliden / botten. Een bot je naar level 70 laten brengen, vervolgens bg's induiken met een bot. Met de gekregen honor en marks welfare epix kopen en dan stoer staan te pronken in Shattrath. Ondertussen geen donder weten over je eigen class en nog van een level 60 in greys verliezen in een duel.
En dan waarschijnlijk roepen dat mensen die normaal spelen een leven moeten krijgen. Beetje jammer.nl jullie.
Hahaha slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:49 schreef Nietmachine2 het volgende:
Stoer hoor, dat gliden / botten. Een bot je naar level 70 laten brengen, vervolgens bg's induiken met een bot. Met de gekregen honor en marks welfare epix kopen en dan stoer staan te pronken in Shattrath. Ondertussen geen donder weten over je eigen class en nog van een level 60 in greys verliezen in een duel.
En dan waarschijnlijk roepen dat mensen die normaal spelen een leven moeten krijgen. Beetje jammer.nl jullie.
Hij heeft wel een punt. Ik kan ook geen bagger met mijn lvl 70 warlock, die ik niet zelf gelvled heb. Met T2 kan ik zelfs niet eens een elite aan van 3 levels lager.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hahaha slaat echt nergens opDe meesten botten maar een klein stukje van het totaal aantal /played. bijv. alleen 's nachts. En wie heeft er nou zin om BG's te doen als toch nooit iemand doet wat er gezegd wordt? Ik niet hoor, kan m'n tijd wel beter gebruiken
Time played (totaal en level) kun je gewoon met ingame wow commando '/played' zien. Hoeveel % voor volgend level, ik gebruik xperl unitframes. Kan ik bij mezelf zien hoeveel % ik nog moet voor XP/Rep en hoeveel % mana/health enzo ik heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:26 schreef Silmarwen het volgende:
Hoi, vraagje.
Ik probeer Cosmos te installeren maar ik krijg de melding dependency missing en ik heb geen idee waarom en hoe ik dat gefixed krijg. Iemand tips of een andere add-on zodat ik time played, hoeveel procent voor het volgende level et cetera kan krijgen?
Oh en ik heb een lvl 41 NightElf Hunter, hoe orgineel he.En nog wat lvl 20 omdat ik een beetje rassen en soorten wilde uitproberen. Ben nu net begonnen met het levellen van een BloodElf Warlock die ik wel meer zal spelen.
X-Perl, naam van de addonquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ok SharQueDo, ik begreep geenene reet van wat je net zei, behalve het /played deel....
Maar geen oplossing voor de Dependency missing dus?
Overigens heb ik geen idee wat de volgende woorden betekende in je stukje.
xperl unitframes
UI
titanpanel
bongos2 (bars)
Daarom post ik ook nooit in dit topic, jullie gebruiken nogal veel.... compleet ombegrijpbare termen? Is er ergens een WoW-woordenboek voor n00bs?
Heb ik verder niet gemaakt hoor komt van wow forums afquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..](Dat logo is wel gaaf gedaan trouwens
.)
Dat vermoede ik alquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik verder niet gemaakt hoor komt van wow forums af
Had ik al gezecht dat die gast geniaal was?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:20 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.wrathofthe1337king.com en dan bij videos
Op Dunemaul hebben ze nu Thunderfury Thursday (aka TF spam in /2)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef Wriggles het volgende:
Dat Dirge gebeuren doen ze altijd met Quel'Serrar op Outland.
(Niet zo overdreven though!)
Deed je een Leroy-actie?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:15 schreef Silmarwen het volgende:Ik besef me nu pas dat je Tonks bent!
![]()
Hoi Tonks![]()
Vriend van me heeft hetzelfde probleem ( en provider), en zei dat veel Nederlanders met dezelfde provider het ook hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft iemand hier nog Tiscali als provider? Dikke lag enzo.....(naast de 'gewone' lag van de servers zelf)
Ik heb een 112 dagen played mage die binnenkort de mottenballen in gaat voor een tijdje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:36 schreef viezerdt het volgende:
Ik wil ook een 70 mage, grats knut :p
heb er ook van meerdere over gehoord jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft iemand hier nog Tiscali als provider? Dikke lag enzo.....(naast de 'gewone' lag van de servers zelf)
Zou jij het fijn vinden als geit om met je kop tegen een postbus te staan terwijl je baas tv aan het kijken is?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden als geit om met je kop tegen een postbus te staan terwijl je baas tv aan het kijken is?
Update : me nieuwe pet
[ afbeelding ]
Best moelijk te krijgen 0,0000001 % drop kans.
* Drizzt_DoUrden meetwijfelt met Wyriquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je link van die pet?* WyriHaximus bekijkt link en beging twijfels te krijgen
!
Massive-damage combat je moet oppassen voor haar staart.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:39 schreef Mauro het volgende:
combat or non-combat?
http://wow.allakhazam.com/quote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef viezerdt het volgende:
lies ! :<
Gratz!quote:
Een setje dat 90% van de spelers ook heeftquote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef Yamanaka het volgende:
@SharQueDo
Doe PvP. WOTLK komt dit jaar, dus raiden is beetje nutteloos (maar als je tijd teveel hebt, dan gewoon lekker doen) en met PvP heb je in korte tijd al een leuk setje.
En terecht, waarschijnlijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een setje dat 90% van de spelers ook heeft.
Nou de meeste van die PVP items zijn nogal slecht voor raiden, je kunt bijna net zo goed in kara beginnen in allemaal blauwe gear als daarin. Behalve de wapens dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou voor allebei gaan. PvP epics = lekker snel en makkelijk jezelf gearen. Die kan je gebruiken om te raiden.
Nou ik noem bijv. de vindicator healing set voor druids & shamans en paladins. Die is super goed, kan je mee doen t/m T6. (Ongeveer) Ook de pvp dispell trinket is heel handig bij bijv. Archimonde!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou de meeste van die PVP items zijn nogal slecht voor raiden, je kunt bijna net zo goed in kara beginnen in allemaal blauwe gear als daarin. Behalve de wapens dan.
Mja daar heb je gelijk in, ik doel meer op de S1 arena gear die nu belachelijk makkelijk te krijgen is.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik noem bijv. de vindicator healing set voor druids & shamans en paladins. Die is super goed, kan je mee doen t/m T6. (Ongeveer) Ook de pvp dispell trinket is heel handig bij bijv. Archimonde!
Eens, alhoewel m'n alt wel 3 mooie PvP epics heeftquote:Op maandag 28 januari 2008 18:40 schreef Mauro het volgende:
Ik vind die welfare epics maar niks
Als je niet kunt spelen ga je maar leechen voor die domme purplez....
Domste wat Blizz ooit heeft gedaan imho.
Typisch gevalletje van pas 1 class gespeeld en geen idee wat de andere classes kunnen.quote:
Speel zelf ook alleen maar rogue, en heb toch wel een aardig idee wat andere classes kunnen in het spel. Dit is gewoon een ebayer ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van pas 1 class gespeeld en geen idee wat de andere classes kunnen.
Nou valt wel mee hoor want de eerst tijd toen ik alleen maar mage speelde wist ik ook totaal niet wat andere konden. Kwam tijdens raiden pas achter wat sunders enzo deden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Speel zelf ook alleen maar rogue, en heb toch wel een aardig idee wat andere classes kunnen in het spel. Dit is gewoon een ebayer ofzo. Iedere wow speler die vanaf het begin speelt moet toch wel weten hoe het zit met dit soort dingen
.
Nee ok maar na een tijdje begin je dat wel op te pikken. Mag je ergens ook wel verwachten dat als je ergens me te maken hebt je een beetje weet hoe en watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor want de eerst tijd toen ik alleen maar mage speelde wist ik ook totaal niet wat andere konden. Kwam tijdens raiden pas achter wat sunders enzo deden.
Er zijn ook zat mensen die actief PvPen of Heroics doen voor die items, en nooit leechen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:40 schreef Mauro het volgende:
Ik vind die welfare epics maar niks
Als je niet kunt spelen ga je maar leechen voor die domme purplez....
Domste wat Blizz ooit heeft gedaan imho.
Naast het niet meer spelen deel heb je gelijk, als die epics er niet waren zou ik Kara meer geleeched hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die actief PvPen of Heroics doen voor die items, en nooit leechen.
Als al die ‘’welfare epics’’ er niet waren geweest, dan had mijn Rogue nog steeds in lvl 70 Blues gelopen, had ik 0,0 kans gemaakt in BGs en Arena, en had ik dus al maanden geleden niet meer gespeeld.
Ga eens doodquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef michelz het volgende:
Ik was een beetje aan het googlen en vond deze beta sign up Ik weet niet of het vertrouwd is maar denk ut wel ik heb mijn info van een trial account ingevult en daar kan ik nog steeds inloggen.
Ik dacht deze info ff met jullie te delen
-poef-
Cool!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef michelz het volgende:
Ik was een beetje aan het googlen en vond deze beta sign up Ik weet niet of het vertrouwd is maar denk ut wel ik heb mijn info van een trial account ingevult en daar kan ik nog steeds inloggen.
-poef-
Dan verlaat je die base gewoon om een alliance te meppen. Hun vinden jouw toch AFK zijn? Dan ga je toch wat daar aan doen, dat je daardoor de basis verliest in hun schuld. Zie het probleem ergens niet (aan de andere kant weer wel)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef YPrue het volgende:
En er zijn zat spelers die de 'Report Player AFK' al klikken als je staat te resurrecten op een graveyard in een battleground of in Arathi Basin een vlag staat te verdedigen en er komt 10 minuten lang geen alliance langs die je kunt meppen.
Kara is niet bar moeilijk. Doe zelf arena/BG als PvP junkie en kan niet wachten op WOLTK met die PvP zone er in. (Moeten ze het wel aantrekkelijk gaan maken, niet zo als ze het in TBC gedaan hebben want dan komt er alsnog geen hond bij ons op de server.)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Naast het niet meer spelen deel heb je gelijk, als die epics er niet waren zou ik Kara meer geleeched hebben
Zolang je beta signup niet op een blizzard server is, is het niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef michelz het volgende:
-poef-
Daar gaat je account info, er is nog geen beta signup, alle beta signups zijn fake op het moment.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Cool!![]()
"Thank you for signing up for beta testing of the upcoming expansion pack , our account team will review all applications and will select the perfect candidates. In the mean time, please visit Blizzard Entertainment website for an additional information on the upcoming World of Warcraft expansion pack Wrath of the Lich King."
Misschien als eerste straks level 80.
Jij gelooft nog echt dat ik daar mijn (echte) gegevens ingevoerd heb?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar gaat je account info, er is nog geen beta signup, alle beta signups zijn fake op het moment.
Je zou de eerste niet zijn iig en ik ben erg goedgelovig !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jij gelooft nog echt dat ik daar mijn (echte) gegevens ingevoerd heb?_!
Ik kijk morgen wel even wat ik er allemaal voor leuks mee kan doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zou de eerste niet zijn iig en ik ben erg goedgelovig !
Als je veel WoW speelt moet je automatisch ook Burning Crusade hebben, anders is er geen reet aanquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie speelt er hier veel WoW maar heeft nog geen Burning Crusade?
Niet als je nog aan het levelen ben t:+ .quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je veel WoW speelt moet je automatisch ook Burning Crusade hebben, anders is er geen reet aan.
Ergens denk ik dat die geniale vent bij jou op de servers speelt, amIright?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:52 schreef tonks het volgende:
Je ziet wel dagelijks dit
[2. Trade][Atheneisthebest] OMG WHERE IS ATHENE I LOVE HIM!!!!!!!!!!!
Hmm true, maar kun je dan niet beter zo'n dubbelpack kopen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet als je nog aan het levelen ben t:+ .
Minder erg dan Magtheridon met "OMG NIHILUM NIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMNIHILUMquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:52 schreef tonks het volgende:
Je ziet wel dagelijks dit
[2. Trade][Atheneisthebest] OMG WHERE IS ATHENE I LOVE HIM!!!!!!!!!!!
Heb geloof ik wat te doen van het weekend: vissen levelen en first aid levelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:49 schreef tonks het volgende:
Was net aan het vissen in Skettis en toen ving ik een soort boek en nu heb ik een skill dat ik schools kan zien op de minimap
Een gezelig op de bank zit weekend naast je vriendin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:27 schreef SharQueDo het volgende:
Gister ding 70!Respecced 0/41/20 (hunter) en iets van ~10 AV runs daarna gedaan. Nog 200 honor en dan kan ik S1 gloves halen.
Samen met een Nederlander een PvP guild gemaakt gister ook.
![]()
Welk bg weekend wordt het dit weekend?
Denk toch dat er wel mensen zijn die net als mij niet zo heel erg houden van raiden maar toch wel leuke loot willen. En dan ook nog kunnen pvpen want als je in een BT/TK/SSC/HJ guild zit dan is het vaak 6 dagen per week 6 uur per dag raiden en dat wil ik dus juist niet doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag toch aannemen dat mensen meer willen doen dan Zul'Aman?
Heb ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Een gezelig op de bank zit weekend naast je vriendin.
Tegen over elkaar zittend te gamenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Een gezelig op de bank zit weekend naast je vriendin.
Welke server + faction?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef tonks het volgende:
Dit was een beetje mijn idee dus:
Een guild met ongeveer 15 mensen (2 of 3 officers). Mensen die een beetje trouw zijn en op tijd komen en toch ook wel gear genoeg hebben om te raiden.
Wilde graag wat aparte class/spec combo's erin. Dus een boomkin en een paladin als tank (hoorde dat dat sowieso wel goed was in ZA)
Maar voor een typische raid dan
MT (warrior) OT (paladin)
3 healers. (Druid, Priest, Paladin)
2 Melee dps (Shaman, Retri Paladin)
3 Ranged dps (Mage,Warlock,Shadow priest)
En dan eventueel in de guild nog een elemental shaman of een paar andere classes die we dan kunnen uitwisselen.
Was van plan geen Ventrillo te gebruiken maar gewoon uitleggen met tekst en dan eventueel wow's eigen praat systeem aan.
Raiden op Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Zondag (en dat dan even timen met Resets etc)
Misschien wel een leuke site ofzo erbij met een klein forumpje voor signups en een kalender ofzo
En ik heb zelf 375/375 cooking/fishing dus ik kan de guildbank wel vullen met Eten voor de raid voor buffs enzo. En dan zelf pots meenemen.
Dat was een beetje mijn idee
Edit
Oja, ik wil dus graag 3 weken normaal doen en dan timed gaan doen zodat iedereen een bear mount krijgt. (Dat ziet er pas cool uit op guild screenshots)
Gaap. Ben ik de enige die op Frostwhisper speelt hier?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Alliance op Stormscale.
De guild heet trouwens Hex dat vond ik wel een beetje bij ZA passen
Hup achter de meiden aan jij!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heb ik niet.![]()
En dan nog, alleen op de bank zitten?
Denk het wel ja, tis iig de eerste keer dat ik die realmnaam hier voorbij zie komenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gaap. Ben ik de enige die op Frostwhisper speelt hier?![]()
Spinebreaker, Horde. (in Kroneri)quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zit je eigenlijk, HSG?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kansloosjullie worden letterlijk uitgemolken door deze slimme onderneming
Bevalt conan een beetje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kansloosjullie worden letterlijk uitgemolken door deze slimme onderneming
Is het al uit danquote:
Beetje meer respect voor de oude gardenquote:
Wow sinds begin 2005, leeftijd 28quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de oude gardenik speelde al wow toen jij net in je luiers zat
Al moet ik wel toegeven dat ik soms een beetje terug denk aan die oude tijden met hardcore raiden in moltencore/blackwinglair/ en die in Eastern Plague![]()
Pcies, als een abonnement op een amusementspark ofzo... Maar dan is t geen park maar eenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wow sinds begin 2005, leeftijd 28
Maar ieder z'n ding uiteraard. Aangezien ik veel plezier beleef aan WoW is het voor mij geen geldverspilling en zie ik het dus ook niet als geld-uit-de-zak-klopperij.
Roll alliance op spinebreaker, zijn er genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
Weet iemand nog een (pvp) server met een leuke Nederlandse community & guilds? Vergelijkbaar met Trollbane (alleen heb ik daar al mijn alliance chars).
Heb al twee alliance 70s op Trollbane. Leuke community. En tuurlijk heb je er debielen tussen zitten (vooral denk jonkies), maar ik zit in een Nederlandse guild met vooral ouderen, heel gezellig. Zoiets zoek ik ook voor mijn horde char.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Roll alliance op spinebreaker, zijn er genoeg.
Btw waarom wil je met Nederlanders spelen? Meestal zijn het debielen!
Ja maar jij hebt het over alliance zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef tonks het volgende:
Op stormscale zitten ook wel veel nederlanders
Wou net zeggen nee toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het al uit danen nee ik speel geen mmorpg meer, zal ik je wat zeggen. Overgestapt op console gaming
CoD4/Fifa08 op de ps3
pm maar evenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 04:03 schreef Maurari het volgende:
Hee tonks! Wat is de naam van je char? Ik speel ook op stormscale
Hmz, tijd om je een lesje te leren dan met mijn Boomkinquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Spinebreaker, Horde. (in Kroneri)
Frostwhisper PvP Alliance. Grote Nederlandse guild <The Dùtch Army>, iets van ~300 nederlandse/belgische members. M'n alts zitten daar ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
Weet iemand nog een (pvp) server met een leuke Nederlandse community & guilds? Vergelijkbaar met Trollbane (alleen heb ik daar al mijn alliance chars).
Strat of Scholo? Neem aan de eerste, want die is tofquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de oude gardenik speelde al wow toen jij net in je luiers zat
Al moet ik wel toegeven dat ik soms een beetje terug denk aan die oude tijden met hardcore raiden in moltencore/blackwinglair/ en die in Eastern Plague![]()
Ik heb toch echt nog Strat geraid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef Rahl het volgende:
Naxxramas? Strat en Scholo raid je niet en al helemaal niet hardcore
Jewaidsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt nog Strat geraid.
Naxx jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef Rahl het volgende:
Naxxramas? Strat en Scholo raid je niet en al helemaal niet hardcore
Haha denk dat je een kans maakt? Heb al menig Elders at Play dood gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hmz, tijd om je een lesje te leren dan met mijn Boomkin![]()
Zit in Elders at Play waar ik een officer ben.
Lijkt wel op die lvl 32 (?) cloak die mn priest massaal heeft gemaakt (+6 int +5 spirit ofzeau)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei nieuwe cloak ( http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=28672 ) ziet er nog aardig uit ook![]()
[ link | afbeelding ]
Vind hem erg goed bij de rest van me gear staanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt wel op die lvl 32 (?) cloak die mn priest massaal heeft gemaakt (+6 int +5 spirit ofzeau)
Ik begrijp niet waarom iemand zich daar zoveel van kan aantrekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef Mauro het volgende:
Ik probeer de laatste week een beetje lol in het spel te krijgen om de laatste dagen van mijn prepayed tijd leuk te maken.
Maar het lukt me niet.
Ik denk dat het nu echt tijd is om lekker een tijd te stoppen. WotLk zal wel weer leuk worden denk ik. Tot die tijd ga ik lekker mijn account bevriezen.
Heb veel gezien van het spel. Zowel pre- als post-TBC en na 111 dagen played op mijn mage en 63 op mijn shaman is het voorlopig genoeg geweest.
De lol is weg, vooral vanwege die domme welfare-epics.
Ja dat snap ik ook echt niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iemand zich daar zoveel van kan aantrekken?
Ja precies een baas in karazhan is dood binnen 2 minuten en 14k honor doe je 3 of 4 dagen overquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:38 schreef viezerdt het volgende:
Al dat stomme gezeik om die "wellfare" epics. Heb je enig idee hoeveel focking tijd daar in zit ? Echt niet alsof je die zomaar krijgt!
Hoe je het ook went of keert daar hebben jullie wel een heel sterk puntquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja precies een baas in karazhan is dood binnen 2 minuten en 14k honor doe je 3 of 4 dagen over
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef YPrue het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=2405197243&sid=3
Aan de ene kant is dat super! Maar ik vrees dat er nog meer hk-farmers zullen bijkomen dan dat er nu al zijn.
Waarom neemt dat de pret weg dan? Snap het niet helemaal eerlijk gezegt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef Mauro het volgende:
Ik probeer de laatste week een beetje lol in het spel te krijgen om de laatste dagen van mijn prepayed tijd leuk te maken.
Maar het lukt me niet.
Ik denk dat het nu echt tijd is om lekker een tijd te stoppen. WotLk zal wel weer leuk worden denk ik. Tot die tijd ga ik lekker mijn account bevriezen.
Heb veel gezien van het spel. Zowel pre- als post-TBC en na 111 dagen played op mijn mage en 63 op mijn shaman is het voorlopig genoeg geweest.
De lol is weg, vooral vanwege die domme welfare-epics.
helaas kan t niet met een inactive accountquote:This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This account isn't alive (active), and so cannot cast Scroll of Resurrection
Geef maar een PM met je account name char+realm name that is of email dan cast ik hem welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:55 schreef Koentje3 het volgende:
Phoe, na ongeveer een jaar geen WoW gespeeld meer te hebben begint het toch te jeuken!
Heeft iemand zin scroll of ressurection op mij te doen via account management? Als ik dan weer helemaal terugkom dan krijg je een maand gratis..
Ik was eerst!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef maar een PM met je account name char+realm name that is of email dan cast ik hem wel.
Jazekerquote:
* WyriHaximus pakt snel ze ME pakkie danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jazeker.
Stuur die PM maar naar mij, dan ben je zo weer terug in het spel.
Ik deed er 5.5 dagen /played over om 60 te halen op mn pally (retrilol). Met de nieuwe level changes zal het zeker wel in 3/4 dagen /played moeten kunnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:18 schreef Mauro het volgende:
Gerezzed
En als ik echt aan het spelen ga, kan ik binnen 6 dagen played 60 worden.
nog eens 4 dagen erbij en je bent 70.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:26 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik deed er 5.5 dagen /played over om 60 te halen op mn pally (retrilol). Met de nieuwe level changes zal het zeker wel in 3/4 dagen /played moeten kunnen
hetzelfde bij mij, langzaam maar ik vind het leuk om alles te ontdekken en niet grindent naar 60.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]jezus christus! Hoe krijgen jullie dat VOOR ELKAAR!?!?!? Ik ben daar volgens mij wel een half jaar mee bezig ofzo
Ja met 9 anderen erbij de hele tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De eerste die lvl 70 werd scheen er ook maar ongeveer 22 uur voor nodig te hebben om van lvl 60 naar 70 te gaan![]()
En hij hoefte gek genoeg weinig te doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja met 9 anderen erbij de hele tijd
Als je veel PVP't kan ik het wel begrijpen. Aangezien PVP mij vrijwel niet interesseert heb ik er geen last van.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waarom neemt dat de pret weg dan? Snap het niet helemaal eerlijk gezegt.
Zit wat in daarnaast zijn de S3 items toch een aardige klap groter dan de S1 items anyway. Komt misschien ook door me layedback speel mentaliteit dat ik me niet zo druk maak er overquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je veel PVP't kan ik het wel begrijpen. Aangezien PVP mij vrijwel niet interesseert heb ik er geen last van.
Als je veel pvpt dan heb je of full s3 of full s1 dus dan maakt het nog geen reet uit. En als je dan alleen maar s1 hebt volledig en de rest ook dan is het wie het meeste 'skill' heeft en als je dan nog verliest dan moet je de welfare epics niet de schuld geven en niet zo zeiken want dan kan je gewoon simpelweg niet tegen je verlies.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je veel PVP't kan ik het wel begrijpen. Aangezien PVP mij vrijwel niet interesseert heb ik er geen last van.
Ik pvp niet. Vind het een nutteloze tijdsbesteding.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je veel pvpt dan heb je of full s3 of full s1 dus dan maakt het nog geen reet uit. En als je dan alleen maar s1 hebt volledig en de rest ook dan is het wie het meeste 'skill' heeft en als je dan nog verliest dan moet je de welfare epics niet de schuld geven en niet zo zeiken want dan kan je gewoon simpelweg niet tegen je verlies.
REROLL PVEquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik pvp niet. Vind het een nutteloze tijdsbesteding.
Maar als ik aan het questen ben in BEM voor de dagelijkse en ik wordt aangevallen door een full-merc-set whatever class, kan ik het niet winnen. Zeker niet als een pve-specked firemage......
Als ik nou frost was had ik tenminste nog een kans.
Ik doe gewoonweg te weinig damage op ze met hun fuckin resiliance.
Als ze die stat nou eens weghaalden in world-pvp werd het allemaal een beetje makkelijker.
Resilience moet gewoon alleen gelden in arena's en battlegrounds. Verder nergens!
Resilience is de hoofdreden dat ik een hekel aan die kut-pvp-gastjes heb.
No offense maar je moet niet gaan PvPe met PvE gearquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik pvp niet. Vind het een nutteloze tijdsbesteding.
Maar als ik aan het questen ben in BEM voor de dagelijkse en ik wordt aangevallen door een full-merc-set whatever class, kan ik het niet winnen. Zeker niet als een pve-specked firemage......
Als ik nou frost was had ik tenminste nog een kans.
Ik doe gewoonweg te weinig damage op ze met hun fuckin resiliance.
Als ze die stat nou eens weghaalden in world-pvp werd het allemaal een beetje makkelijker.
Resilience moet gewoon alleen gelden in arena's en battlegrounds. Verder nergens!
Resilience is de hoofdreden dat ik een hekel aan die kut-pvp-gastjes heb.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
No offense maar je moet niet gaan PvPe met PvE gear. Daar heb je PvP gear voor ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |