quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef A-Pink-Elite het volgende:Heb het gisteren opgegeven, na veel pogingen te hebben gedaan om het voor elkaar te krijgen steeds niets, maar dan ook echt niets. Ondanks dat ze gezegd schijnt te hebben dat ze mij beter wilde leren kennen; LATUR ONDANKBAAR KRENG!
Na een hele lange tijd(te lang om te noemen, of zie gewoon de post van Sjibble) haar leuk te hebben gevonden, is het nu echt over(hoop ik)
Soms zie je dr in een maandje of 2 ja..
Zit ik helemaal in de wolken, maar wtf moet ik er mee? Al vind ze me daadwerkelijk leuk (wat ik me niet voor kan stellen), weet ik niet eens wat ze aan me leuk vind (wat ik me ook niet voor kan stellen). Ik snap niet wat ik te bieden heb en ben sowieso te fucked up voor een relatie. Ik hoor hier en daar "dit en dit meisje vind je leuk". Ik merk er niks van

Of het een grap is? Dat speelt uiteraard ook een rol, want als een meid me vraagt i dont fucking believe it. En vind ik er een leuk wil ik eigenlijk toch niet verder als een vriendschap, omdat ik denk dat ik dan met haar een relatie wil om verkeerde redenen.
En waarom 3 jaar wachten op degene? Krijg je de kans met iemand anders die je tevens leuk vind, en jullie gaan ervoor. Doe het gewoon. Erg romantisch om elkaar 5 jaar leuk te vinden en dat er dan een doorbraak komt in jullie "relatie" omdat jullie toevallig in dezelfde bioscoopzaal zitten

Zo vind je het geweldig, en zo vind je het klote omdat je niet verliefd wilt zijn. Dat snap je ook pas als je het meemaakt.
Ik denk dat ik er mee ga nokken en maar voor mezelf ga leven iso mede voor iemand anders

Zet mezelf maar ook eens in elkaar. Rust pakken en me bezig houden met zaken die er toe doen
Reizen doet me iig erg goed, en een strand

. Ik zie het als een avontuur

Dan ben ik ver weg te zoeken in mezelf en maak ik een soort van hele film in mn gedachten, van de hele vakantie

. Dan in bed liggen en denken dat je een personage van een Anime bent en er in speelt. Lekker ver in mn gedachten en me bezig houd met dingen die er toe doen, lekker zorgeloos. If that's the meaning of being fucked up, that's the thing i love
Ik wil niemand iets wijsmaken, het is ook maar mijn eigen mening op dit moment, en ik leer van meningen van anderen.
En waarom denk ik nu aan dit nummer?
Maar dat is mijn mening en gedachte hoor 
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjibble op 28-04-2008 02:40:11 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]