abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58313392
Iets van 3 jaar bijna, ik snap niet wanneer ik er mee nok, want het slaat nergens op .
Ik kan met meiden die ik goed ken wel overweg, maar zodra het serieus word denk ik "shit, i fucked up bigtime"
Ben gewoon hetero, blijkbaar ben ik echt een schijterd
Ik hoorde wel es via via zo van "dit meisje vind je leuk" enzo, maar ik merk er dan niks van. Ook niks mee gedaan eigenlijk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(maar dit is geen RP)

Achja, vacation, oom die me leert motorrijden, tuin liggen, zwembad dobberen, etc etc etc

Valentijn was no big-deal. Ging ook alleen om het idee
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_58313457
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ik was het op 1januari van plan om 00:00 uur.
Uiteindelijk niets van gekomen.
Geef het tijdstip de schuld
Meisje vragen puur om te patsen met de datum

[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:37:04 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_58317819
Ja!
pi_58325567
Heb het gisteren opgegeven, na veel pogingen te hebben gedaan om het voor elkaar te krijgen steeds niets, maar dan ook echt niets. Ondanks dat ze gezegd schijnt te hebben dat ze mij beter wilde leren kennen; LATUR ONDANKBAAR KRENG!

Na een hele lange tijd(te lang om te noemen, of zie gewoon de post van Sjibble) haar leuk te hebben gevonden, is het nu echt over(hoop ik)
Blargh!
pi_58350406
ik heb een nieuwe collega sinds 2 maanden.
In het begin vond ik haar wel leuk maar nu loop ik haar zo vaak foto's te bekijken van haar enzo dat ik er zeker een tijdje down van ben als ze me afwijst.
Ze praat veel meer met mij, en zegt ook tegen anderen dat ze me een leuke jongen vind. Morgen een date waar ze best enthousiast op reageerde, ik denk naar scheveningen ofzo.
Ze zegt alleen wel heel veel tegen anderen dat ze me nog helemaal niet kent en alleen een leuke jongen vind. Minder enthousiast dan ik zou willen, want echt zeker ben ik niet Vooral niet omdat ze best wel erg gewild is.
Dus morgen een goede indruk achterlaten (heb nooit lang met haar gesproken behalve msn ) en er is een leuke stap gezet

Maar meiden die ALLES aan de jongens overlaten om dingen te verzinnen voor een first date! Niet leuk
pi_58350531
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 00:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Geef het tijdstip de schuld
Meisje vragen puur om te patsen met de datum

Ik heb ondertussen wel bijna verkering met haar.
Alleen gaat ze vannacht voor 8 dagen op vakantie naar Malta,
terwijl ik net op het punt staat om het te vragen.
Ik wist natuurlijk al lang dat ze naar Malta ging, maar het punt is aangebroken dat ik het ga vragen.
En dan moet ze net naar Malta gaan.
Life is Music
pi_58351144
Ja! Op Fabergé
  maandag 28 april 2008 @ 00:47:19 #283
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58351261
JA, op men PSP.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_58351849
Joaaaaaaaaaah!
  maandag 28 april 2008 @ 01:57:37 #285
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_58352048
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef mstr het volgende:
Ja!
pi_58352060
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:08 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen wel bijna verkering met haar.
Alleen gaat ze vannacht voor 8 dagen op vakantie naar Malta,
terwijl ik net op het punt staat om het te vragen.
Ik wist natuurlijk al lang dat ze naar Malta ging, maar het punt is aangebroken dat ik het ga vragen.
En dan moet ze net naar Malta gaan.
Herkenbaar, maar ook weer niet. Whatever
Heb je dr nummer? Zoniet, jammer dan .

Was wel perfect geweest, had ze in malta er goed over na kunnen denk enzo..
Maar in principe moet je het niet vragen. Vaak gebeurt het gewoon vanzelf dat je verkering krijgt. Dat kan je al noemen als je met elkaar gaat zoenen, of iig vaak met elkaar omgaat en iets voor elkaar voelt .
Als je het haar op een manier uitlegt wat je van dr vind, wat je voor dr voelt enzo, en een beetje grappig brengt (en ze glimlacht) kan het wel leuk uitkomen .

Maar wie ben ik om dat te zeggen

Ach, wel een vriend zn relatie gered. Ze hadden 1 jaar met elkaar, maar uit het niets ging het uit. Hij wist niet wat ie moest. Hij besefte dat ie een fout had gemaakt. Ik met hem praten "maar gast, al komt het weer goed, die ouders "

"Gast, doe het volgende. Zeg tegen dr dat het je spijt en je een moment had dat je helemaal niet meer wist wat je moest doen. Je hebt er dus enorm spijt van en wilt haar wil terug! En als 2de, fuck die ouders. Ze zullen raar naar je kijken of zelfs haten, maar het was nooit je bedoeling. Leg het desnoods die ouders uit. Ze kennen je een jaar man.. Gewoon rechtzetten met dr, spijt je enorm. Als het aan is gewoon weer afspreken, en fuck die ouders, want wat is nou groter, liefde voor haar of de angst van de reactie van de ouders als je binnen komt lopen "

Alles kwam goed
[/quote]
pi_58352224
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef A-Pink-Elite het volgende:
Heb het gisteren opgegeven, na veel pogingen te hebben gedaan om het voor elkaar te krijgen steeds niets, maar dan ook echt niets. Ondanks dat ze gezegd schijnt te hebben dat ze mij beter wilde leren kennen; LATUR ONDANKBAAR KRENG!

Na een hele lange tijd(te lang om te noemen, of zie gewoon de post van Sjibble) haar leuk te hebben gevonden, is het nu echt over(hoop ik)
Soms zie je dr in een maandje of 2 ja..

Zit ik helemaal in de wolken, maar wtf moet ik er mee? Al vind ze me daadwerkelijk leuk (wat ik me niet voor kan stellen), weet ik niet eens wat ze aan me leuk vind (wat ik me ook niet voor kan stellen). Ik snap niet wat ik te bieden heb en ben sowieso te fucked up voor een relatie. Ik hoor hier en daar "dit en dit meisje vind je leuk". Ik merk er niks van Of het een grap is? Dat speelt uiteraard ook een rol, want als een meid me vraagt i dont fucking believe it. En vind ik er een leuk wil ik eigenlijk toch niet verder als een vriendschap, omdat ik denk dat ik dan met haar een relatie wil om verkeerde redenen.

En waarom 3 jaar wachten op degene? Krijg je de kans met iemand anders die je tevens leuk vind, en jullie gaan ervoor. Doe het gewoon. Erg romantisch om elkaar 5 jaar leuk te vinden en dat er dan een doorbraak komt in jullie "relatie" omdat jullie toevallig in dezelfde bioscoopzaal zitten

Zo vind je het geweldig, en zo vind je het klote omdat je niet verliefd wilt zijn. Dat snap je ook pas als je het meemaakt.

Ik denk dat ik er mee ga nokken en maar voor mezelf ga leven iso mede voor iemand anders Zet mezelf maar ook eens in elkaar. Rust pakken en me bezig houden met zaken die er toe doen
Reizen doet me iig erg goed, en een strand . Ik zie het als een avontuur Dan ben ik ver weg te zoeken in mezelf en maak ik een soort van hele film in mn gedachten, van de hele vakantie . Dan in bed liggen en denken dat je een personage van een Anime bent en er in speelt. Lekker ver in mn gedachten en me bezig houd met dingen die er toe doen, lekker zorgeloos. If that's the meaning of being fucked up, that's the thing i love

Ik wil niemand iets wijsmaken, het is ook maar mijn eigen mening op dit moment, en ik leer van meningen van anderen.
En waarom denk ik nu aan dit nummer?

Maar dat is mijn mening en gedachte hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjibble op 28-04-2008 02:40:11 ]
[/quote]
  maandag 28 april 2008 @ 10:44:31 #288
214013 QuestieNaamloos
Achterlijk. Achterlijk.
pi_58354839
Verliefd? Ja
Hij op mij? Ik zou het niet weten.

Wel flirten niet zoenen
The world is spinning too fast.
pi_58358060
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:44 schreef QuestieNaamloos het volgende:
Verliefd? Ja
Hij op mij? Ik zou het niet weten.

Wel flirten niet zoenen
Hij speelt hard to get. Als je em nou gewoon op zn bek pakt
[/quote]
pi_58359267
quote:
Op maandag 28 april 2008 01:57 schreef MarkM het volgende:

[..]
  maandag 28 april 2008 @ 16:31:22 #291
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_58361545
quote:
Op maandag 28 april 2008 14:29 schreef mash_ het volgende:

[..]

Heb jij nou weer te zeiken?
pi_58361651
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:31 schreef MarkM het volgende:

[..]

Heb jij nou weer te zeiken?
Wat! op wie ben je verliefd dan?
pi_58361964
Bijna 6 maanden heul erg verliefd op mijn mannetje
  maandag 28 april 2008 @ 17:18:44 #294
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_58362373
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:36 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wat! op wie ben je verliefd dan?
pi_58364551
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Soms zie je dr in een maandje of 2 ja..

Zit ik helemaal in de wolken, maar wtf moet ik er mee? Al vind ze me daadwerkelijk leuk (wat ik me niet voor kan stellen), weet ik niet eens wat ze aan me leuk vind (wat ik me ook niet voor kan stellen). Ik snap niet wat ik te bieden heb en ben sowieso te fucked up voor een relatie. Ik hoor hier en daar "dit en dit meisje vind je leuk". Ik merk er niks van Of het een grap is? Dat speelt uiteraard ook een rol, want als een meid me vraagt i dont fucking believe it. En vind ik er een leuk wil ik eigenlijk toch niet verder als een vriendschap, omdat ik denk dat ik dan met haar een relatie wil om verkeerde redenen.

En waarom 3 jaar wachten op degene? Krijg je de kans met iemand anders die je tevens leuk vind, en jullie gaan ervoor. Doe het gewoon. Erg romantisch om elkaar 5 jaar leuk te vinden en dat er dan een doorbraak komt in jullie "relatie" omdat jullie toevallig in dezelfde bioscoopzaal zitten

Zo vind je het geweldig, en zo vind je het klote omdat je niet verliefd wilt zijn. Dat snap je ook pas als je het meemaakt.

Ik denk dat ik er mee ga nokken en maar voor mezelf ga leven iso mede voor iemand anders Zet mezelf maar ook eens in elkaar. Rust pakken en me bezig houden met zaken die er toe doen
Reizen doet me iig erg goed, en een strand . Ik zie het als een avontuur Dan ben ik ver weg te zoeken in mezelf en maak ik een soort van hele film in mn gedachten, van de hele vakantie . Dan in bed liggen en denken dat je een personage van een Anime bent en er in speelt. Lekker ver in mn gedachten en me bezig houd met dingen die er toe doen, lekker zorgeloos. If that's the meaning of being fucked up, that's the thing i love

Ik wil niemand iets wijsmaken, het is ook maar mijn eigen mening op dit moment, en ik leer van meningen van anderen.
En waarom denk ik nu aan dit nummer?

Maar dat is mijn mening en gedachte hoor
Wow! Denken dat je een Anime personage bent, crack

Ik had het er de afgelopen tijd wel moeilijk mee dat ik na al mijn harde werk eraan gewoon nul op rekest kreeg, zaterdag was ik er alweer wat koeler over en dacht ik er niet veel meer aan. Raad eens wie er ironisch gezien zondagochtend online komt op msn; juist. Heb af en toe erg gelachen en het begint weer een beetje te kriebelen

En dat liedje past idd wel een beetje bij mijn probleem
Blargh!
pi_58365343
05-05-08.. dan ga ik het vragen.
Dan komt ze thuis van Malta.
Life is Music
pi_58365400
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Fredo55 het volgende:
Succes ermee! Houd ons op de hoogte !
Blargh!
pi_58366933
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef A-Pink-Elite het volgende:

[..]

Succes ermee! Houd ons op de hoogte !

Life is Music
pi_58366941
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Fredo55 het volgende:
en als ze nou op malta allemaal leuke dignen gedaan heeft met anderen jongens?
pi_58367221
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

en als ze nou op malta allemaal leuke dignen gedaan heeft met anderen jongens?
Dan ben ik de lul.
Maar dat heeft ze vroeger ook gedaan, en daar heeft ze gezeik mee gekregen.. ''achteraf deed hij het alleen maar voor haar lijf'' Playersss..
Maar daar heeft ze wel van geleerd, en ze is ook een stuk veranderd als toen.
Life is Music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')