quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja hij is goed. Wat maakt hem goed? De beelden, de traagheid, het vreemde, de sfeer, de muziek, Hauer zijn rol.
Er is nu een Final Cut uit, Ridley Scott heeft eindelijk zijn versie gemaakt. Als je hem nog eens wilt zien, zou ik deze kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:12 schreef SunChaser het volgende:
En welke versie is dan t beste? Die met of zonder de voice over
Duifquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:12 schreef Adfundum het volgende:
Hij is goed, mede door de muziek van Vangelis die er perfect bij past. Alleen dat stukje met de duif op het laatst (ideetje van rutger himself) vind ik wat sentimenteel. Wodt wel uitgemolken met die derde release.
Ik ben dol op die muziek,quote:
Jawel hoor: haal uit t leven wat er in zit, ongeacht wat anderen van je denken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:41 schreef Aoristus het volgende:
Je snapt 'm niet he?
*kuch* Verbeter de film: 2001 A Space Odysseyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:23 schreef e2mtr2 het volgende:
Het is echt een klassieker. Gewoon kunst. Als je als je deze film mooi vind je waarschijnlijk ook 2001 a space odyssey goed. Veel ouder deze film maar ook "kunst" en voor die tijd hypermoderne en vernuftige special effects.
2001 a space odysseyom maar even een tipje erbij te geven nu je hier toch even leest.
Dan kun je beter fear and Loating in Las Vegas kijken. Een keer gedaan toen ik moe en dronken wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:37 schreef OllieA het volgende:
Ach, 't is gewoon een standaard kutfilm. Leuk als je moe bent en visueel geprikkeld wilt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |