quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Blue Bay Clam Juicehehe lol
SD!@ SpoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sickert op 26-01-2008 23:33:47 ]Narf!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Spoilert
*gebruik spoiler tags aub*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasmequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef kidkash19 het volgende:
maar wel een HELE coole en geloofwaardige submission
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Black Machismo opzich wel een leuk personage, maar komt misschien omdat ik vroeger nog al fan was van Randy Savage. Dus zie het wel als een soort eerbetoon. Maar Shark-Boy daar in tegen vind ik gewoon een belediging en niet grappig...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:20 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht*Shark boy....na black machismo de volgende die een oud WWE ster nadoet...hebben ze zelf geen persoonlijkheid dan? of creativiteit?
Zelfs de presentatoren wisten het niet dus..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet niemand hoe die submission van UT dan heet?
Ja ok, maar dat is gewoon om de kracht van UT op te bouwen.. en Henry die dan zegt "you went to far"quote:Op zondag 27 januari 2008 13:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zelfs de presentatoren wisten het niet dus..
Vreemd, toen ik ging kijken nadat ik het hier las stond hij er niet bij. En ik kijk nu weer, en hij staat er weer niet bji. Niet op de deelnemers lijst:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef Wessiej het volgende:
Stond ook op wwe.com
Maarja, veel zin in de Rumble hier, ga hem denk ik op mijn werk kijken
De Raw van 1.36GB van Stone Cold was geen echte HD trouwens. Dat was gewoon SDTV met een hogere kwaliteit. Maar geen echte HD dus. Die ECW welquote:Op zondag 27 januari 2008 19:56 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga al mijn geduld bij elkaar sparen maar als die om 20.30 er nog niet opstaat kan HD de tering krijgen.
De eerste echte HD aflevering net gezien, 720p, ECW, wow dat zag er erg goed uit, veel beter als het HD wat er eerst verscheen.
Volgens mij is alleen ECW alleen in echt HD uit tot nu toe.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:07 schreef Reddiablo het volgende:
waarom kan ik nergens ECW en SD in HD vinden???
heb zin in de Rumble, altijd vet!
Smackdown ookquote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen ECW alleen in echt HD uit tot nu toe.
ik help even mee, al durf ik het nieuwe topic pas donderdag te openen want ik ga woensdagavond de Rumble pas kijken met een vriend samenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb nieuw topic al klaar staan. Dus deze even snel dicht maken dan hebben we een heel topic voor de Rumble
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan het met iemand anders kijken, maar heb er toch niet het gedult voor, biertje erbij, chippie erbij.
En zien hoe Kennedy HHH eraf gooit en wint.
Denk ook precies die 2, ging zelf voor The Undertaker.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk zelf dat of HHH of Undertaker wint. Maar hoop op een last minute verassing win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |