Lashley was toen met de US title nog wel leuk. Maar sinds hij zijn monster push kreeg was het net Cena 2. Maar dan in het zwartquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef Wes_FR het volgende:
Waarom blij/niets geven dat Lashley "weg is"? Er is in ieder geval niets mis met hem, hij is behoorlijk goed in de ring vergeleken met andere big guys in de WWE. Toch denk ik niet dat dit bericht waar is, hij was/is een groot onderdeel van WWE's toekomst, of we het nou willen of niet.
Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen. Dat gebeurd zo vaak. Maar zoals al eerder gezegd Lashley versloeg Orton EN Kennedy in een table match. Nee dat komt geloofwaardig overquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:10 schreef Wes_FR het volgende:
Dat heet het opbouwen en sterk maken van een gimmick.. sjonge jonge zeg. Ben het compleet eens met kidkash.. Mag ik je er ook aan herinneren dat Lashley werd "geblesseerd" door Kennedy die op dat moment werkelijk NIKS won? Hoe denk je dat andere soortgelijke gimmicks of monster-characters in het verleden werden opgebouwd? Ook door een enorme reeks aan gewonnen wedstrijden, destijds zelfs nog vele malen erger door het lagere aantal PPV's en dus langere tijd om iemand sterk te maken voor een feud op de volgende PPV.
quote:Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen. Dat gebeurd zo vaak. Maar zoals al eerder gezegd Lashley versloeg Orton EN Kennedy in een table match. Nee dat komt geloofwaardig over
ucheucheUMAGAucheucheucheuchequote:Kennedy & Orton in een handicap tables match bijna gesquashed en zo waren er wel meer van dat soort dingen. 2x per week iemand 'onmogelijke' dingen zien gaat na een tijdje ook wel vervelen.
Andere mening mag maar vind dat je zo vaak azijnzeikt om dingen die er amper zijn. Dat hij het met een spear heet is ook deel vh opbouwen van iemand, genoeg wapens tot zn beschikking maar laat zien dat hij geen wapens nodig heeft, sorry als ik dat idd anders zie.quote:En kidkash. Het was een extreme elimination chamber. Een spear voor een 3-count op Big Show is niet geloofwaardig in mijn ogen. Terwijl er genoeg wapens waren. Sorry dat ik een andere mening dan jou heb zeg
Waarom begin je steeds over Umaga? Umaga is een echt monster. Lashley had alleen maar spieren en zag ik niet als een monster. Umaga heeft dezelfde soort push gehad vroeger ja, maar hij past veel meer in die rol. Umaga met Lashley vergelijken slaat ook als een tang op een varken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
[..]
ucheucheUMAGAucheucheucheuche
Goh.. ik bedoel er alleen mee te zeggen dat die superpush van Lashley niet zo super was als wordt beweerd. Hij werd "geblesseerd" door iemand die op dat moment wekenlang niets won, waarmee Lashley weer uit de ME werd gehaald. Niks geen superpush, gewoon geloofwaardigheid aanmaken dat hij de 'gelijke was van Cena' (want dat werd toen telkens zo gezegd), en Cena won destijds ook alles.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen.
Ik zie Lashley en Umaga niet op straat, alleen maar in de ring. En daar zou ik banger zijn voor Umaga dan voor de gespierde neger.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
steeds? ik begin nooit over Umaga maar jullie vinden het onwaarschijnlijk dat een grote gespierde face 2 heels (internetlievelingetjes) in elkaar ramt tijdens een table match maar als Umaga (nog een internetlievelingetje) hetzelfde doet hoor je er niemand over. Lashley niet als monster....als jij ze beide ziet op straat zonder dat je weet wie ze zijn, wie ziet er dan intimiderender uit? De vetzak (hoe atletisch die ook is) of de gespierde grote neger?
Man Austin ging door een half dozijn mensen heen, met de Invasionzelfs door anderhalf dozijn in zn eentje en daar hoor je niemand over, het is allemaal zo hypocriet als wat
Waarom valt dat niet te vergelijken dan? Omdat wrestling toen groter was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zie Lashley en Umaga niet op straat, alleen maar in de ring. En daar zou ik banger zijn voor Umaga dan voor de gespierde neger.
Als je het over Austin hebt praat je over hele andere tijden. Valt niet te vergelijken met hoe alles er nu uit ziet
De attitude era was gewoon heel anders dan nu. Het is dan ook heel logisch dat Lashley dat allemaal doet. Omdat kleine kinderen het helemaal geweldig vinden dat Lashley een grote reus neerhaalt. Ik vindt dat gewoon irritant. En als je dan zo zou kijken (vanuit het oogpunt van kinderen) zou Umaga dat dus gemakkelijk doen. Omdat hij een eng monster is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Waarom valt dat niet te vergelijken dan? Omdat wrestling toen groter was?
Nog geen info over TNA in UK. Ze zeggen wel dat het snel komt. Dus ik hoop snelquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Cubeforc3 het volgende:
Is er trouwens al meer info over TNA events in de UK? Als ze hier komen ga ik zeker naar een van de events.
Er schijnt ook een pro wrestling NOAH show te komen in Coventry, niet ver hier vandaan.. maar ik weet verder weinig van japanse promotors, dus geen idee of ik moet gaan of niet =/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 24-01-2008 22:39:24 ]
Voor house shows ja. TV Tapings zijn al lang uitverkocht.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:31 schreef Wessiej het volgende:
Er zijn nu wel kaarten te koop voor Wrestlemania revenge tour in de UK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:06 schreef postmortum het volgende:
ik bedenk me net dat Hornswoggle een kans heeft om de Royal Rumble te winnen
wel hoorquote:
Mick Foley maakt een heel turn natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel hoor![]()
Wie gaat hem tegenhouden ?
Wie gaat hij er over heen gooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel hoor![]()
Wie gaat hem tegenhouden ?
The Great Khaliquote:
Dat ook ja. Het gebeurd wel vaker. En er is maar weinig nog origineel in worstelen helaas.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef Cubeforc3 het volgende:
Mwoah het is niet zo dat Shark Boy nu de mega ster van TNA wordt, ik zie het meer als wat de WWF deed met Goldberg / Gillberg
ik mis de ECWquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat ook ja. Het gebeurd wel vaker. En er is maar weinig nog origineel in worstelen helaas.
[ Bericht 66% gewijzigd door Tazmaniac op 26-01-2008 15:53:06 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |