abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56274869
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef Wes_FR het volgende:
Waarom blij/niets geven dat Lashley "weg is"? Er is in ieder geval niets mis met hem, hij is behoorlijk goed in de ring vergeleken met andere big guys in de WWE. Toch denk ik niet dat dit bericht waar is, hij was/is een groot onderdeel van WWE's toekomst, of we het nou willen of niet.
Lashley was toen met de US title nog wel leuk. Maar sinds hij zijn monster push kreeg was het net Cena 2. Maar dan in het zwart

Sinds toen kon hij me weinig meer schelen. Hij kan wel beter worstelen dan Cena. Maar de mic skills van hem kon je niks mee "NO!"

Maar goed, dat hij zo gepushed wordt is niet zijn schuld. Ik hoop iig dat iemand anders (zoals bv. Punk) die push krijgt die er nou over is
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:11:02 #202
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56275019
Hij heeft z'n kop gewoon niet mee.. en z'n mic skills zijn erg triest idd maar om nou blij te zijn dat hij weg gaat.. ik vind het iig jammer!!

en nog ff een vraag aan jullie.. denk jullie echt dat Punk ooit de WWE of World championship belt zal dragen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:14:52 #203
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56275135
Waarom Cena 2, Lashley was niks als Cena en een "monster"push heeft hij echt niet zo heel erg gekregen althans de ECW title vind ik nou niet de betekenis van een monster push. Ook een semi main event op WM tegen Umaga kan ik dat niet noemen.
Kortom zn "Monster push" bestond uit het winnen van de ECW title, een paar uitdagers verslaan (logisch als nieuwe champ) toen het programma met Trump-McMahon waarna hij de ECW title verloor aan McMahon. Hij won de titel terug (er was niemand anders) ging naar Raw, won een #1Contender match en verloor van Cena. Daarna blesseerde hij zn schouder en heeft hij niks meer gedaan....wauw wat een push

Ik denk niet dat er een push "over" is aangezien Big Show ook nog terugkomt, laten ze Punk maar lekker rustig brengen voor er weer mensen gaan zeuren over een monster push

Punk wint hopelijk eind dit jaar nog de World title maar het zit er zeker wel in voor hem
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_56275256
Hij won elke wedstrijd waar hij in zat, hij spearde Big Show elke show en won met een Spear op Big Show de titel En het is dan maar een semi-main event, maar die match was voor Vince het belangrijkste hoor. Ook de match die alle publiciteit kreeg. Meer dan de echte main events En de ECW titel werd opeens naar Raw/PPV's verplaatst meer.

Plus het feit dat hij gewoon als persoon onverslaanbaar werd neer gezet ala Cena.

Punk komt er wel hoor. Maar ik denk dat ECW hem nog wel een tijdje houdt. Voor veel mensen de enige reden om nog ECW te kijken.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:28:59 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56275474
Hij was de nieuwe champ en Big Show ging weg bij de WWE, wat had je dan verwacht? dat heet nou "passing of the torch" . De Spear was op dat moment zn secundaire finisher aangezien hij zn normale finisher niet kon doen op de Big Show, je bent echt iets aan het zoeken wat er niet is. Wie had jij dan in de wedstrijd van Trump-McMahon gezet? Logisch dat Trump de "beste" wilt en Lashley was op dat moment de enige champ die niks te doen had. Is het gek dat de ECW title meer op Raw kwam omdat McMahon daar zn Trump angle deed (kijkcijfers! Raw is zn vlaggenschip) moet Lashley dan perse op ECW blijven tijdens dat programma?
Hij werd helemaal niet onverslaanbaar neergezet want hij is vaak genoeg door Umaga gepakt en pakte dan Umaga weer terug (jump door kooi heen enzo).
Djeez....hoop niet dat je tijdens de Attitude era ook zo zat want dan had je nog wel genoeg te zeiken
Luck is for losers
pi_56276234
Het probleem met Lashley is gewoon dat hij totaal geen charisma en mic-skills heeft. Worstelen kon die gast echt wel, zie bijvoorbeeld die match met Benoit met de draft.

Die push was een beetje onwerkelijk, hij werd echt onverslaanbaar neergezet, Kennedy & Orton in een handicap tables match bijna gesquashed en zo waren er wel meer van dat soort dingen. 2x per week iemand 'onmogelijke' dingen zien gaat na een tijdje ook wel vervelen. Daarnaast stond hij na Wrestlemania eigenlijk altijd in handicap matches en dergelijke, tot hij gedraft werd en de andere onverslaanbare tegen kwam.
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:10:31 #207
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_56276359
Dat heet het opbouwen en sterk maken van een gimmick.. sjonge jonge zeg. Ben het compleet eens met kidkash.. Mag ik je er ook aan herinneren dat Lashley werd "geblesseerd" door Kennedy die op dat moment werkelijk NIKS won? Hoe denk je dat andere soortgelijke gimmicks of monster-characters in het verleden werden opgebouwd? Ook door een enorme reeks aan gewonnen wedstrijden, destijds zelfs nog vele malen erger door het lagere aantal PPV's en dus langere tijd om iemand sterk te maken voor een feud op de volgende PPV.
pi_56276994
Ik vond hem wel ok in zn prestaties, ik bedoel met zijn fysieke overkomen leek hij ook echt onverwoestbaar, maar alleen jammer dat zn mic skills niet beter waren of tenminste zn gezichtsuitdrukkingen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_56277457
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:10 schreef Wes_FR het volgende:
Dat heet het opbouwen en sterk maken van een gimmick.. sjonge jonge zeg. Ben het compleet eens met kidkash.. Mag ik je er ook aan herinneren dat Lashley werd "geblesseerd" door Kennedy die op dat moment werkelijk NIKS won? Hoe denk je dat andere soortgelijke gimmicks of monster-characters in het verleden werden opgebouwd? Ook door een enorme reeks aan gewonnen wedstrijden, destijds zelfs nog vele malen erger door het lagere aantal PPV's en dus langere tijd om iemand sterk te maken voor een feud op de volgende PPV.
Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen. Dat gebeurd zo vaak. Maar zoals al eerder gezegd Lashley versloeg Orton EN Kennedy in een table match. Nee dat komt geloofwaardig over

En kidkash. Het was een extreme elimination chamber. Een spear voor een 3-count op Big Show is niet geloofwaardig in mijn ogen. Terwijl er genoeg wapens waren. Sorry dat ik een andere mening dan jou heb zeg
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:09:44 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56277542
quote:
Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen. Dat gebeurd zo vaak. Maar zoals al eerder gezegd Lashley versloeg Orton EN Kennedy in een table match. Nee dat komt geloofwaardig over
quote:
Kennedy & Orton in een handicap tables match bijna gesquashed en zo waren er wel meer van dat soort dingen. 2x per week iemand 'onmogelijke' dingen zien gaat na een tijdje ook wel vervelen.
ucheucheUMAGAucheucheucheuche
quote:
En kidkash. Het was een extreme elimination chamber. Een spear voor een 3-count op Big Show is niet geloofwaardig in mijn ogen. Terwijl er genoeg wapens waren. Sorry dat ik een andere mening dan jou heb zeg
Andere mening mag maar vind dat je zo vaak azijnzeikt om dingen die er amper zijn. Dat hij het met een spear heet is ook deel vh opbouwen van iemand, genoeg wapens tot zn beschikking maar laat zien dat hij geen wapens nodig heeft, sorry als ik dat idd anders zie.
Luck is for losers
pi_56277585
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

[..]

ucheucheUMAGAucheucheucheuche
Waarom begin je steeds over Umaga? Umaga is een echt monster. Lashley had alleen maar spieren en zag ik niet als een monster. Umaga heeft dezelfde soort push gehad vroeger ja, maar hij past veel meer in die rol. Umaga met Lashley vergelijken slaat ook als een tang op een varken.
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:14:42 #212
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56277648
steeds? ik begin nooit over Umaga maar jullie vinden het onwaarschijnlijk dat een grote gespierde face 2 heels (internetlievelingetjes) in elkaar ramt tijdens een table match maar als Umaga (nog een internetlievelingetje) hetzelfde doet hoor je er niemand over. Lashley niet als monster....als jij ze beide ziet op straat zonder dat je weet wie ze zijn, wie ziet er dan intimiderender uit? De vetzak (hoe atletisch die ook is) of de gespierde grote neger?

Man Austin ging door een half dozijn mensen heen, met de Invasionzelfs door anderhalf dozijn in zn eentje en daar hoor je niemand over, het is allemaal zo hypocriet als wat
Luck is for losers
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:15:26 #213
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_56277660
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Die blessure was echt hoor. En natuurlijk winnen er soms mensen die niks winnen van die reuzen.
Goh.. ik bedoel er alleen mee te zeggen dat die superpush van Lashley niet zo super was als wordt beweerd. Hij werd "geblesseerd" door iemand die op dat moment wekenlang niets won, waarmee Lashley weer uit de ME werd gehaald. Niks geen superpush, gewoon geloofwaardigheid aanmaken dat hij de 'gelijke was van Cena' (want dat werd toen telkens zo gezegd), en Cena won destijds ook alles.

@kidkash: Austin is dan ook wel een belachelijke held hè. Maar ik snap natuurlijk wat je ermee bedoelt, en daar heb je ook gelijk in.
pi_56279326
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
steeds? ik begin nooit over Umaga maar jullie vinden het onwaarschijnlijk dat een grote gespierde face 2 heels (internetlievelingetjes) in elkaar ramt tijdens een table match maar als Umaga (nog een internetlievelingetje) hetzelfde doet hoor je er niemand over. Lashley niet als monster....als jij ze beide ziet op straat zonder dat je weet wie ze zijn, wie ziet er dan intimiderender uit? De vetzak (hoe atletisch die ook is) of de gespierde grote neger?

Man Austin ging door een half dozijn mensen heen, met de Invasionzelfs door anderhalf dozijn in zn eentje en daar hoor je niemand over, het is allemaal zo hypocriet als wat
Ik zie Lashley en Umaga niet op straat, alleen maar in de ring. En daar zou ik banger zijn voor Umaga dan voor de gespierde neger.

Als je het over Austin hebt praat je over hele andere tijden. Valt niet te vergelijken met hoe alles er nu uit ziet
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:09:11 #215
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_56279956
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik zie Lashley en Umaga niet op straat, alleen maar in de ring. En daar zou ik banger zijn voor Umaga dan voor de gespierde neger.

Als je het over Austin hebt praat je over hele andere tijden. Valt niet te vergelijken met hoe alles er nu uit ziet
Waarom valt dat niet te vergelijken dan? Omdat wrestling toen groter was?
pi_56280045
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Waarom valt dat niet te vergelijken dan? Omdat wrestling toen groter was?
De attitude era was gewoon heel anders dan nu. Het is dan ook heel logisch dat Lashley dat allemaal doet. Omdat kleine kinderen het helemaal geweldig vinden dat Lashley een grote reus neerhaalt. Ik vindt dat gewoon irritant. En als je dan zo zou kijken (vanuit het oogpunt van kinderen) zou Umaga dat dus gemakkelijk doen. Omdat hij een eng monster is.

Bij attitude era was dat anders natuurlijk. Austin ging natuurlijk bijna de hele WWF (en WCW) in ze eentje aan. Maar ik kan me ook vaak genoeg herrineren dat hij op de grond lag. Hij ging dan misschien wel vaak hele legers aan, maar hij kreeg het ook genoeg terug. (Denk aan de NWO die ze been kapot maakt met beton blokken)

Maar wat ik wil zeggen, de doelgroepen zijn veel veranderd sinds toen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:00:54 #217
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56281033
Lashley heeft een babyface, vreselijke mic skills en beperkte (show)wrestle skills. blij dat hij weg is en echt gaat worstelen/vechten want dat schijnt hij wel te kunnen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56281527
Idd Lashley zal geen gemis zijn.
pi_56283210
Bij MMA past hij wel goed denk ik

Als hij zich er goed op focused en goed trained, krijgen we misschien ooit Brock vs Lashley
pi_56286136
Is er trouwens al meer info over TNA events in de UK? Als ze hier komen ga ik zeker naar een van de events.
Er schijnt ook een pro wrestling NOAH show te komen in Coventry, niet ver hier vandaan.. maar ik weet verder weinig van japanse promotors, dus geen idee of ik moet gaan of niet =/
pi_56286219
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Cubeforc3 het volgende:
Is er trouwens al meer info over TNA events in de UK? Als ze hier komen ga ik zeker naar een van de events.
Er schijnt ook een pro wrestling NOAH show te komen in Coventry, niet ver hier vandaan.. maar ik weet verder weinig van japanse promotors, dus geen idee of ik moet gaan of niet =/
Nog geen info over TNA in UK. Ze zeggen wel dat het snel komt. Dus ik hoop snel Wil ook graag naar TNA.

Edit:

Lees net op wwe.com een vette match voor Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 24-01-2008 22:39:24 ]
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 00:31:13 #222
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56290440
Er zijn nu wel kaarten te koop voor Wrestlemania revenge tour in de UK.
.....Kennedy
pi_56290552
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:31 schreef Wessiej het volgende:
Er zijn nu wel kaarten te koop voor Wrestlemania revenge tour in de UK.
Voor house shows ja. TV Tapings zijn al lang uitverkocht.
pi_56300864
Ah, TNA komt al in Juni! Zelfde arena waarschijnlijk als de NOAH show, dus lekker dichtbij (uurtje met de bus).
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:37:15 #225
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_56302219
Je woont in England?
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 16:46:40 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56302415
quote:
Ik denk het wel ja
.....Kennedy
pi_56302761
ik bedenk me net dat Hornswoggle een kans heeft om de Royal Rumble te winnen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_56302820
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 17:12:12 #229
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56302881
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:06 schreef postmortum het volgende:
ik bedenk me net dat Hornswoggle een kans heeft om de Royal Rumble te winnen
Uhm, nee.
.....Kennedy
pi_56302943
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Uhm, nee.
wel hoor

Wie gaat hem tegenhouden ?
pi_56303068
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef postmortum het volgende:

[..]

wel hoor

Mick Foley maakt een heel turn natuurlijk
pi_56303104
ik vind de line-up van dit jaar wel een stuk minder dan vorig jaar hoor:
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 17:24:45 #233
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56303130
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef postmortum het volgende:

[..]

wel hoor

Wie gaat hij er over heen gooien?
.....Kennedy
pi_56303192
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wie gaat hij er over heen gooien?
The Great Khali
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 17:33:19 #235
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56303293
Als dat echt gebeurd is het royal sadness ten top.

Nee ik ga voor UT of HHH.
.....Kennedy
pi_56305631
Trouwens, wat is wwe.com gejat van UFC.com nu zeg
pi_56307376
Zitten we een pagina terug een beetje die gozer uit te lachen over het neppe bloed wat niet nep is doen ze het trucje met een bloedcapsule, gehehe.
pi_56309770
Impact:
SPOILER
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:20:00 #239
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56310983
*zucht*Shark boy....na black machismo de volgende die een oud WWE ster nadoet...hebben ze zelf geen persoonlijkheid dan? of creativiteit?

Ik heb trouwens het idee dat er nu 4 man zijn die de rumble kunnen winnen...HHH, Batista, Taker en.......Punk zeker na SD! van deze week . Hoe die match in elkaar zat en hoe Punk er uit is gekomen.....he's got a shot
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2008 @ 23:27:13 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56311148
Zit nu het shark boy moment te kijken, beetje erg triest idd

Wat was er eerst met BM dan?
.....Kennedy
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:51:14 #241
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_56311553
Hoe belachelijk erg zijn gimmick op Macho Man lijkt..
  Redactie Games zaterdag 26 januari 2008 @ 00:03:52 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56311769
Oja die van nu, dacht een andere
Maar die vind ik nog wel een beetje afwisselend, dit is gewoon een schande

That's the fishing line, cause Shark Boy 24/7 said so.

Nieuwe finisher stunner uiteraard, te triest.
.....Kennedy
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:07:22 #243
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56311828
dat is ook de reden waarom TNA nooit groter zal worden.
Ze hebben geen creativiteit en het enige wat ze doen is WWE nadoen.
Als ze zich meer op hun X-division hadden gestort en originele karakters bedenken kan het echt wel wat worden, maar zo gewoon niet.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56312860
Hij doet hem wel leuk gewoon

Origineel is het niet nee. Maar hij doet hem wel goed na.
pi_56313640
Mwoah het is niet zo dat Shark Boy nu de mega ster van TNA wordt, ik zie het meer als wat de WWF deed met Goldberg / Gillberg
pi_56314247
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef Cubeforc3 het volgende:
Mwoah het is niet zo dat Shark Boy nu de mega ster van TNA wordt, ik zie het meer als wat de WWF deed met Goldberg / Gillberg
Dat ook ja. Het gebeurd wel vaker. En er is maar weinig nog origineel in worstelen helaas.
pi_56315514
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat ook ja. Het gebeurd wel vaker. En er is maar weinig nog origineel in worstelen helaas.
ik mis de ECW

Niet die pauperversie nu of SCiFI , maar de orginele met bring your own weapons ect
  zaterdag 26 januari 2008 @ 10:47:10 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56315796
Deze van Sharkie is veel leuker: http://www.youtube.com/watch?v=N5a5ASFDJyg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:23:15 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56317213
Tjsa Gillberg.....hated him 2....maar die was nog een beetje te rechtvaardigen omdat Goldberg toen DE ster was van WCW. Het zou anders zijn als ze bv iemand Cena na laten doen of Batista....nu doen ze gewoon oude niet meer in de spotlight staande sterren na
Luck is for losers
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:45:42 #250
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56317550
Blue Bay Clam Juice hehe lol

SD!
SPOILER

[ Bericht 66% gewijzigd door Tazmaniac op 26-01-2008 15:53:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')