wat wil je dan dat ze jou mailen? er is een niet echt een kamer te kort meer in tilburg, maar de kamers zijn wel veel duurder geworden dan wat jij er voor vraagt! 280 max voor minimaal 14m2 is vij laag ingeschat moet ik zeggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja ok, maar als er elke keer 100 mensen reageren, ze diegene met de grootste cupmaat kiezen (ik ben man nl. ;P) plus dat ik naar Tilburg kom officieel tijdelijk student-af ben, maakt het allemaal niet gemakkelijk.![]()
![]()
je kunt beter vragen waar nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:02 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand trouwens waar je zo'n groen oranje carnavalssjaal kan kopen?
Ah, ik vroeg me al af waarom de politie me zo raar aankeek toen ik er langs liep.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Straat is ook compleet afgesloten zoals ze net op omroep brabant vertelde
Alleen voor piusplein.. en dat is al jaren zo. Kun je ook in de kroegen daar kopen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:51 schreef crossover het volgende:
Verdomme moet je een passe partout hebben voor de carnaval?waar kan je die kopen?
Oh. Ja ik woon er netquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Alleen voor piusplein.. en dat is al jaren zo. Kun je ook in de kroegen daar kopen..
Maar je komt ook zonder binnen, maar dan moet je in de rij wachten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Alleen voor piusplein.. en dat is al jaren zo. Kun je ook in de kroegen daar kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |