Precies!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bleegh KFC
Burger King moet terug! beter dan die gefrituurde kippen poten! daar ging toch wel voor naar de turk!
quote:
Behalve de reeshof.quote:
Dat is toch helemaal geen Tilburg!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen Tilburg!![]()
ik ook, vruger zat ie in het gebouw waar nu de The Store zit! moet nu elke keer of naar Breda op het station of naar Eindhoven en als ik dat moet heb ik al geen zin meer!quote:
Kwam ik net toevallig tegen:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef Ace1 het volgende:
Bah kamer zoeken in tilburg valt tegen... paar kijkavonden gehad, maar als er dan 20 mensen komen kijken, word het wel heel moeilijk.
Die prijzen al gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kwam ik net toevallig tegen:
http://www.marktplaats.nl(...)burg.html%3Fxref%3D1
Je zei ook niet dat het goedkoop moest zijn.quote:
juist!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Burger King moet terug!
en toch is het voor de grap naar toe te gaan best grappig hoor! verstand op 0 en gewoon lekker los gaan! en dan gelukkig daarna weer gewoon normale muziek luisteren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Nee, das waar... Brabant party...![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is er hier een partie........
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef Lindytje het volgende:
Ben jij daar wel eens geweest dan???
true, ik toen in 013 geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vriend van mij was account manager bij Heineken en toen werd het in 'n kroeg van een klant van hem georganiseerd en of we ook even wilden komen kijken! is echt briljant leuke sfeer verder wel, muziek is echt niet mijn ding, maar voor een avondje lachen is het prima te doen!
Gewoon een kaartje kopen en gaan zitten. Er zijn ook nog vipstoelen.. maar das nou niet echt nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef sk888er het volgende:
Ik ga binnenkort naar mustsee maar ik heb gehoord dat er verschillende stoelen zijn ofzo? Als dit zo is wat is dan aan te raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |