Vergeet niet om haar even in te lichten als de cityring af is, anders wordt dat een duur geintje voor haar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee man specsavers! zit in de zorgverzekering!
nee het was op een zaterdag voor sinterklaas dus tering druk daar en ze was al een tijdje niet meer in Tilburg geweest en wist het dus niet echt!
ikke niet alleen maar grappigquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vergeet niet om haar even in te lichten als de cityring af is, anders wordt dat een duur geintje voor haar.
hoeveel borden staan er wel niet ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee man specsavers! zit in de zorgverzekering!
nee het was op een zaterdag voor sinterklaas dus tering druk daar en ze was al een tijdje niet meer in Tilburg geweest en wist het dus niet echt!
Echt, al héél lang!! En oeh! Dan was je bijna bij mijn huis!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:20 schreef existenz het volgende:
Ik was toestraks op het koningsplein. Sinds wanneer zit daar een fitness club?
axisquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Die zit er toch echt al wel een hele tijd... Vroegah, toen je poep nog met de lang oe schreef en ik nog wel eens wat actiefs wilde doen, ben ik daar zelfs nog info gaan halen...
Het is toen toch axis geworden, in de piushaven... Welgeteld 5 keer geweest....
Dat meen je niet????quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
axistofste sportschool die ik ken
Whehehe jawel meen ik welquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat meen je niet????
Dat mens daar achter de balie/bar moeten ze echt afschieten...
Die blonde!!!! Die beetje zouteloze, altijd chaggerijnige.. die!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehehe jawel meen ik welWelke bedoel je?
Maar ik vind het daar tof omdat er serieus getraind wordt, en niet zoals bij veel moderne sportscholen alleen maar van die figuren die 2 maanden voor de zomer komen en dan denken er ineens heel stoer uit te zien en zo. En de eigenaar is ook een toffe kerel.
oh ja, dan begrijp ik je wel min of meer jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die blonde!!!! Die beetje zouteloze, altijd chaggerijnige.. die!!
nou kijk aan! zo'n lief gebaar, zelfs toen je je abonnement ging opzeggen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:51 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha!
Het leukste was nog, toen ik mijn abo ging opzeggen, was ze ineens héél vriendelijk...
Ik heb zelfs nog twee axis-shirts in de kast liggen...
oh okquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:16 schreef Lindytje het volgende:
Die had ik al eerder gekregen...
Maar wel lief van d'r dat ze nog 1 keer vriendelijk kon doen toen we opzegden! (spelling?!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |