godver, als je dat niet inzietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef De.Kromme het volgende:
Happel en DK : we hebben idd geen versterkingen nodig....
Buijs is een mongool.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie is de club van Rotterdam? Wat fucken jullie trouwens allemaal met buijs?
Snap ik ook niet. Maar aan de andere kant denk ik ook niet dat Bert het snapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Er moet nu heel snel gescoord gaan worden, zelfs met een remise neem ik geen genoegen .
Maar wat een troosteloze bende, ik dacht na vorige week dat het niet slechter kon.
Ik ook snap niet dat Bert Bahia heeft gepasseerd, naar mijn mening de minst slechte van dat zooitje ongeregeld achterin.
Klopt. Maar zoals gezegd was de eerste seizoenshelft vorig jaar niet slecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef sjimz het volgende:
Zo begin je het jubileum jaar toch niet
Als Feyenoord verliest dan heeft het toch niet eens zoveel meer punten dan vorig jaar rond deze tijd? Of zit ik er heel erg naast?
Het is vooral dat iedereen veel punten laat liggen dat Feyenoord bovenin meedraait.
Maar zoals jullie nu de tweede seizoenshelft beginnen is ook niet hoopvolquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals gezegd was de eerste seizoenshelft vorig jaar niet slecht.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar zoals jullie nu de tweede seizoenshelft beginnen is ook niet hoopvol
Al is het nu nog veel te kort door de bocht om dat te zeggen natuurlijk.
Maar met deze veel betere selectie moet je toch meer punten dan vorig jaar halen, zolang je niet te veel spelers gaat missen qua blessures/schorsingen.
Dat krijg je als je je niet versterkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word nog een hele klus om 5e te worden
Heeft nu al geen zin meer. CL halen we toch niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je niet versterkt.
Tot nu toe laten alle "topploegen" keer op keer de nodige steekjes vallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word nog een hele klus om 5e te worden
We hebben niets andersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef Sloggi het volgende:
En er staan gewoon nog steeds 4 verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |