Blijft leukquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel handig voor de pizzabezorgers. Die hoeven nu niet meer aan te bellen.
Hij ziet er wel stoer uit met zijn kale kop..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben vanaf nu mijn vertrouwen in Hofland ook verloren![]()
Echt zo bizar dit,
de beker MOET gewonnen worden
Lenen/huren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg het heen-en-weer, grafjong.
Heb ik ook nooit gezegd, dus houd lekker je muil. TUURLIJK hebben we versterkingen nodig, moet er echter wel GELD voor zijn. Je moet leren LEZEN! Bespaar me overigens je lulverhalen in deze kwestie, want die ken ik zo onderhand wel.
En daar moet van Marwijk voor zorgen, z'n longen uit het lijf schreeuwen voor en tijdens de wedstrijd.quote:Maar dan nog, zelfs zonder versterkingen zouden we in staat moeten zijn te winnen van Excelsior. De hele ploeg, met geen enkele uitzondering, zat te slapen. Heeft echt geen flikker te maken met de opstelling of iets dergelijks. Het tempo moet omhoog, de bal moet sneller rondgespeelt worden en de bal moet naar voren i.p.v. naar achteren.
Zoals ik al zei : oprotten met de Guzman, verkopen, liefst deze week nog. Buijs z'n contract laten ontbinden, Lee terug naar Zuid-Korea schoppen en Hofland 3 weekjes terugzetten naar het tweede.quote:Flikker nou op, man! Dat team zit gewoon verkankerd te voetballen, wat heeft dat nou met Bert te maken. Tweede helft kunnen ze immers wel uit de startblokken vliegen. Het is die verkankerde mentaliteit onder de spelers. De Guzman, jezus, wat een prutser. Loopt een beetje rond te dartelen, doet niks goed.
Dacht dat het een nieuwe speler was uit de jeugd ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij ziet er wel stoer uit met zijn kale kop..
Volgens jullie is de beker een troostprijs. Althans wanneer wij hem winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt zo bizar dit,
nooit gezegd...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens jullie is de beker een troostprijs. Althans wanneer wij hem winnen.
In Hofland heb ik nog nooit vertrouwen gehad, is al een keer bij PSV gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt zo bizar dit,
Wanneer je een week eerder de titel verspeelt op 1 doelpunt is het een troostprijs ja. En voor een club die vorig seizoen 9de is geworden en al jaren geen (nationale) prijs heeft gewonnen is de beker wel degelijk een prijs. Al heb ik liever gewoon de titel of CL.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens jullie is de beker een troostprijs. Althans wanneer wij hem winnen.
Kom op zeg. Heel Rotterdam roept altijd dat de beker een troostprijs is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nooit gezegd...
maar als we die niet pakken, hebben we net zo klote seizoen als vorig jaar
Gifbeker, dit is net zo erg vind ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Hofland heb ik nog nooit vertrouwen gehad, is al een keer bij PSV gewogen en te licht bevonden.
Ik zit niet zo heel erg te wachten op die Beker, maar alles beter dan de gifbeker die we onder Koeman hadden.
Misschien heeft Erwin z,n gifbeker wel in de Kuip laten staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gifbeker, dit is net zo erg vind ik
19 wedstrijden 36 punten.
ben hard aan het zoeken hoeveel punten we vorig jaar hadden na 19 wedstrijden, kan het nog niet vinden
Voegd niets toequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom leggen ze GVD geen 3 miljoen neer voor Silva???
Precies evenveel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gifbeker, dit is net zo erg vind ik
19 wedstrijden 36 punten.
ben hard aan het zoeken hoeveel punten we vorig jaar hadden na 19 wedstrijden, kan het nog niet vinden
Das moeilijk hoor..zo'n harde bal en die zwaartekrachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |