Voorspelbaar en té makkelijk imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
Terechte winnaar, maar waarom ik nou de poedel heb????????
Alsof ik slechter was dan BeSCHouw![]()
![]()
Meestal winnen de voorspelbaren en worden mijn briljantjes niet begrepen. Doe ik ook eens een inkoppertje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voorspelbaar en té makkelijk imo.
Haat is een slechte raadgeverquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef Thelonious het volgende:
Ik haat dat nummer van Borsato en vond het zo voor de hand liggen.
Is dit een bevredigend antwoord?
Nee, dat wilde ze alleen doen als ze me Ruud mocht noemen, dus dat heb ik afgewezen.quote:
quote:
WTF !!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze alleen doen als ze me Ruud mocht noemen, dus dat heb ik afgewezen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Gewonnen
Ik doe zondag trouwens even de tussenstand, heb nog niet alles op kunnen tellen. Foto van De Cler en Dennenboom is goedgekeurd
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze alleen doen als ze me Ruud mocht noemen, dus dat heb ik afgewezen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik zie dat ik alweer de leukste heb tot nu toe, ben vanavond in Doetinchem dus....
quote:DivineJester
De Cler en Denneboom solliciteren voor een functie bij de Ministry of Silly Walks
quote:Deoxyribonucleic
De Cler ''Kerst is allang voorbij, tijd om de Dennenboom af te tuigen''
quote:Gordon_Shumway
De Cler: 'Ze zeggen weleens dat negers een grote lul hebben, maar die van jou heeft zelfs een eigen voetbalschoen.'
De opmaak is hier te vinden.quote:leroytje
KlapperJosti vs TriangelJosti. Tsja wat had je anders verwacht in de Kuip?
Ik heb er aan zitten denken ja, was compleet plagiaat maar die van leroytje was gewoon toch beroerderquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
Weer ronde vergeten, Beschouw ontsnapt aan de poedel?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
Weer ronde vergeten, Beschouw ontsnapt aan de poedel?
Niet expres. Zal voortaan maar eens verder teruglezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er aan zitten denken ja, was compleet plagiaat maar die van leroytje was gewoon toch beroerder
Geen pijpkandidaatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury
Wat is dat nou weer voor beledigingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |