Nee dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En of ie nog tussen 18:00 en 20:00 komt
Beschouw dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TheVulture?
quote:-TheVulture-
-Clubmascotte 'De Potloodventer' doet namens hoofdsponsor Sexshop Erotica de aftrap-
quote:-EnGCatjuh-
-"Hé, heb jij toevallig trek in een lolly?"-
quote:-SCH-
-Kop of munt? Doe maar kruis!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-RayMania-
-Neger: "Hey, waarom heb jij een witte kraag en ik niet?"
Speler: "Ja, sorry, maar m'n haar moet ook in model zitten".-
Kon bij mij nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij had Beschouw gewonnen.
Meer details graagquote:Op zondag 20 januari 2008 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
sorry dat ik er gisteren niet was, maar was getrouwd met de wc pot.
Gevalletje griep en kotsmisselijk. ben de bovenverdieping niet meer afgeweest.
het was zo erg dat ik niks meer binnen hield. en daardoor nog meer verslapte.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het was zo erg dat ik niks meer binnen hield. en daardoor nog meer verslapte.
Om toch nog wat in mijn maag te houden hield ik tijden het kotsen mijn kiezen opelkaar zoat allee het sap in de pot verdween en ik de harde stukjes weer kon opkouwen.
quote:-Grdon_Shumway-
-'Ik zei nog tegen die gozert, ik Willem niet, die joint. Maarja hij bleef aandringen he, dan geef je uiteindelijk toch toe.'-
quote:-sjimz-
-FC Utrecht heeft de Kromme eindelijk gestrikt-
quote:-EnGCatjuh-
-"Wat zitten ze toch heerlijk, die Crocs!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Kijk ik heb jeuk aan mijn lul, ze noemen mij niet voor niks de kromme-
Niet zo bijdehand, ik deed het even in fasen omdat internet wat wankel was en de hele boel wegviel nadat ik de eerste keer klaar was.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Rumille het volgende:
Die van gebruikersnaam is toch prachtig:
Onderschrift poedelprijs
Briljant.
ook maar omdat je jezelf Gordon noemtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten.
sorry maar dat was echt de meeste terecht poedel ooitquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Rumille het volgende:
Die van gebruikersnaam is toch prachtig:
Onderschrift poedelprijs
Briljant.
Bij gebrek aan beter, ik was bang weer gezeik te krijgen als ik geen derde plaats zou toekennenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten. Goede Schjury
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ook maar omdat je jezelf Gordon noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |