vet manquote:Op maandag 11 februari 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
VOORLOPIG PROGRAMMA ZOMERFEESTEN
SINT ISIDORUSHOEVE 2008
In 2008 zijn onze zomerfeesten op 30 april, 1-2-3 en 4 mei,
het hemelvaartweekend EN KONINGINNEDAG
dat dacht ikquote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vet mandat wordt me toch een lang weekend bier drinken
![]()
Whehe, middelbare school tafarelen! Altijd lekkerquote:
heul niet!!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat dacht ik
ojah klein beetje spam van mijn kant
Ik vind die bekende artiesten altijd maar niets, veel te druk dan meestal. Het wordt pas gezellig als die gasten die voor die artiesten komen weggaan en er een goede band speelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heul niet!!dit is een typisch geval van gewenste informatie
![]()
![]()
Iedereen mag een mening hebben dus jij ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind die bekende artiesten altijd maar niets, veel te druk dan meestal. Het wordt pas gezellig als die gasten die voor die artiesten komen weggaan en er een goede band speelt.Dat is mijn mening tenminste
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben dus jij ook!![]()
Geen enkel probleem! Leven tenslotte in een land met een vrije meningsuitingquote:
klopt welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind die bekende artiesten altijd maar niets, veel te druk dan meestal. Het wordt pas gezellig als die gasten die voor die artiesten komen weggaan en er een goede band speelt.Dat is mijn mening tenminste
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben dus jij ook!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem! Leven tenslotte in een land met een vrije meningsuiting![]()
Huul'n met de sombrero op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt wel
keer meegemaakt dat ik op zaterdag hielp in de tent achter de bar en dat er om 1700 uur al lui in de tent zaten speciaal voor kaneen die begonnen pas om 2200 uur
JWT!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een 'broeder'liefde
lui wijsmaken dat optreden niet doorgaatquote:
jwtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |