kan me geen betere afsluiting van valentijn bedenkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man en dan gewoon je piem0l in haar mondje drukken!!!212121`1`1`111einzweidreipolizei!~!@!~!~111één223~~!~!!~!~~!!
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
juist
mijne ook niet
(mag je erbij zeggen maar kan raar overkomen)
ik hoop hetquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doet ze niet, beetje respect man!
Zegt de man van 3 cmquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het
als je ver doordrukt kon ze het nog wel eens moeilijk krijgen
Jij hebt kleine rulerofdeath in handen gehad?quote:
Nee, kon hem niet vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt kleine rulerofdeath in handen gehad?
Hoe weet je dan dat die 3 cm is?quote:
je mocht willen dat je net zo een als mij hebtquote:
2 hele dikke tieten in een enveloppe !!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stil hier.
wie verteld er een goede mop?
maar dat past toch nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2 hele dikke tieten in een enveloppe !!!!!!
er was eens een fokker die "verteld" op een goeie manier speldequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stil hier.
wie verteld er een goede mop?
Mag ik ook zo'n worstje van de Hema?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef Hemaworstje het volgende:
Ik heb de schurft aan voetbal maar goed Hemaworst is ne tukker.[ afbeelding ]
vind ik geen goedequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
er was eens een fokker die "verteld" op een goeie manier spelde
Succes, ik ben me aan het wapenen tegen een depressie.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doei
ff kijken of ik digitale TV geīnstalleerd kan krijgen
quote:
quote:
ik vind bestquote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we lekker biertje zuipuh, of wa???![]()
quote:
altijd mooiquote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vandaag 2e gesprek gehad, contract voorgeschoteld gekregen.. Positief jeweettog!
das heel mooiquote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vandaag 2e gesprek gehad, contract voorgeschoteld gekregen.. Positief jeweettog!
carnaval en vraag niet hoequote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen hier ervaring met Bays??
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef Rumille het volgende:
Avond.
Paupertentje, wel altijd gelachen daar trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Zeker, lekker thuis gehangen, 3-0 gewonnen bij voetbal. Rustig weekend dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog beetje goed weekend gehad?
Als het maar Grolsch isquote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we lekker biertje zuipuh, of wa???![]()
ik had wel gehoord dat er erg jong volk kwam/komtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Paupertentje, wel altijd gelachen daar trouwens.
Zou er nu niet meer zo snel heengaan.
goede opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Baggertent man! Geen hol aanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Ben er al een jaar of 3 niet meer geweest, ik vond het altijd wel te pruimen daar. Ok, het is een foute tent, maar ik vond het wel ok voor een paar keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had wel gehoord dat er erg jong volk kwam/komt
okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben er al een jaar of 3 niet meer geweest, ik vond het altijd wel te pruimen daar. Ok, het is een foute tent, maar ik vond het wel ok voor een paar keer.Ik zou er niet iedere week heengaan iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |