quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo'n saaie piet dat elke zaterdag thuis zit met je papa en mama?![]()
CARNAVAL
Ja, omdat ik geen zin heb om m'n zuurverdiende centen uit te geven aan stom geneuzel, drankjes en andere zooi.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo'n saaie piet dat elke zaterdag thuis zit met je papa en mama?![]()
CARNAVAL
Schoolvoorbeeldje van een nerdje dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, omdat ik geen zin heb om m'n zuurverdiende centen uit te geven aan stom geneuzel, drankjes en andere zooi.
Dan liever een nieuwe PC of een gameconsole. Ik ben niet zo'n uitgaanstype
Whehe saai wausje!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, omdat ik geen zin heb om m'n zuurverdiende centen uit te geven aan stom geneuzel, drankjes en andere zooi.
Dan liever een nieuwe PC of een gameconsole. Ik ben niet zo'n uitgaanstype
Had ik maar geen stem, ik heb een halve stem met een tering zere- kriebelkeel of hoe je dat moet noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe saai wausje!
Kats kapot gek, geen stem meer! Carnaval was super man, paar mooie dagen
![]()
Zo moet je t denk ik wel noemenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had ik maar geen stem, ik heb een halve stem met een tering zere- kriebelkeel of hoe je dat moet noemen.
En zo is t knul! Groot gelijk heb jequote:
Gefeliciteerd. Ik heb geen oog dichtgedaan door de zere keel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo moet je t denk ik wel noemen! Stem is aardig weer op peil
Tnx moatiequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik heb geen oog dichtgedaan door de zere keel.
Als ik de honingpot had kunnen vinden dan was die nu al leeg geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx moatie! Minder, moet je thee met honing drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |