kan me geen betere afsluiting van valentijn bedenkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man en dan gewoon je piem0l in haar mondje drukken!!!212121`1`1`111einzweidreipolizei!~!@!~!~111één223~~!~!!~!~~!!
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
juist
mijne ook niet
(mag je erbij zeggen maar kan raar overkomen)
ik hoop hetquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doet ze niet, beetje respect man!
Zegt de man van 3 cmquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het
als je ver doordrukt kon ze het nog wel eens moeilijk krijgen
Jij hebt kleine rulerofdeath in handen gehad?quote:
Nee, kon hem niet vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt kleine rulerofdeath in handen gehad?
Hoe weet je dan dat die 3 cm is?quote:
je mocht willen dat je net zo een als mij hebtquote:
2 hele dikke tieten in een enveloppe !!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stil hier.
wie verteld er een goede mop?
maar dat past toch nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2 hele dikke tieten in een enveloppe !!!!!!
er was eens een fokker die "verteld" op een goeie manier speldequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stil hier.
wie verteld er een goede mop?
Mag ik ook zo'n worstje van de Hema?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef Hemaworstje het volgende:
Ik heb de schurft aan voetbal maar goed Hemaworst is ne tukker.[ afbeelding ]
vind ik geen goedequote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
er was eens een fokker die "verteld" op een goeie manier spelde
Succes, ik ben me aan het wapenen tegen een depressie.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doei
ff kijken of ik digitale TV geďnstalleerd kan krijgen
quote:
quote:
ik vind bestquote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we lekker biertje zuipuh, of wa???![]()
quote:
altijd mooiquote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vandaag 2e gesprek gehad, contract voorgeschoteld gekregen.. Positief jeweettog!
das heel mooiquote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekkah lekkah![]()
Vandaag 2e gesprek gehad, contract voorgeschoteld gekregen.. Positief jeweettog!
carnaval en vraag niet hoequote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen hier ervaring met Bays??
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef Rumille het volgende:
Avond.
Paupertentje, wel altijd gelachen daar trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Zeker, lekker thuis gehangen, 3-0 gewonnen bij voetbal. Rustig weekend dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog beetje goed weekend gehad?
Als het maar Grolsch isquote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaan we lekker biertje zuipuh, of wa???![]()
ik had wel gehoord dat er erg jong volk kwam/komtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Paupertentje, wel altijd gelachen daar trouwens.
Zou er nu niet meer zo snel heengaan.
goede opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Baggertent man! Geen hol aanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Ben er al een jaar of 3 niet meer geweest, ik vond het altijd wel te pruimen daar. Ok, het is een foute tent, maar ik vond het wel ok voor een paar keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had wel gehoord dat er erg jong volk kwam/komt
okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben er al een jaar of 3 niet meer geweest, ik vond het altijd wel te pruimen daar. Ok, het is een foute tent, maar ik vond het wel ok voor een paar keer.Ik zou er niet iedere week heengaan iig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Heerlijk die tussenurenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
mag nu tot 14.15 wachten op mijn les
quote:
Zeker, kan een leuke pot worden!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond een lekkere pot voetbal op TV
ik ga niet helemaal teruglezen, dus mag ik nog ff wat details, zoals welk bedrijf, wat voor baan etc.?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker, kan een leuke pot worden!
Heb t voorstel geaccepteerd, heb dus een baan![]()
Rabobank, interne accountmanager zakelijke dienstverleningquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal teruglezen, dus mag ik nog ff wat details, zoals welk bedrijf, wat voor baan etc.?!
klinkt goed en interessant!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Rabobank, interne accountmanager zakelijke dienstverlening! Kort gezegd: externe accountmanager ondersteunen, bedrijven analyseren die een lening willen hebben, financieringsanalyses uitwerken en nog véél meer
!
Vond k ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt goed en interessant!!gefeliciteerd man
![]()
voor hoeveel geld mag je?? zoek ik wel ff iets leuksquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Nu nog ff lease-auto uitzoeken! Iemand tips? Ben niet echt thuis in de auto-branche
K mag alles wat ik zelf wil.. Maar denk zo rond de 15.000, betaal je aan bijtelling rond de 300, vind ik nog enigzins redelijk.. Goedkoper mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor hoeveel geld mag je?? zoek ik wel ff iets leuks
dan is Suzuki Swift, VW Golf of Seat Ibiza misschien wel een optiequote:Op woensdag 20 februari 2008 19:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K mag alles wat ik zelf wil.. Maar denk zo rond de 15.000, betaal je aan bijtelling rond de 300, vind ik nog enigzins redelijk.. Goedkoper mag natuurlijk ook!
Tnx moatquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx moat!
K zal morgen eens ff beetje mijn opties bekijken qua auto! Maar bedankt voor de opties Rem
Zoiets wil ik well, mooie autoquote:
Bedanktquote:
porsche Carrera GTquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoiets wil ik well, mooie auto! Moet denk ik ook mogelijk zijn wat binnen mijn 'budget' past!
[..]
Bedankt
Zeker leuke wagen maar niet voor beginnersquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
Nissan Qashqai is ook wel een leuke wagen, alleen iets duurder dan 20k.
moet je wel iets grotere velgen nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker leuke wagen maar niet voor beginners! Scheelt niet heel erg veel, morgen maar eens ff op pad
![]()
Suzuki Swift Sport is ook wel een leuke btw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Swift wordt m niet!
Vandaag beetje rond gekeken.. Seat Leon, Toyota Auris en Peugeot 207 (luxure uitvoering offcourse) en Peugeot 308 zijn de opties..
Leon wel iets duurdere als die andere maar niet schrikbarend veel.. Nu nog ff kijken hoe duur die in de diesel-uitvoering kost (staan alleen benzine prijzen in de catalogus)!
Maandag ff wat offertes opvragen
dat is balen. maar ik ga vanaamd denk k ook niet weg hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doar zit 'k da, met mien Pfeiffer, moe te wčn
k*t man!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut voor je. Sterkte d'r mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thank you. Best vervelend, mag de komende 3 weken niet werken en geen alcohol drinkenquote:
heel veel sterktequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thank you. Best vervelend, mag de komende 3 weken niet werken en geen alcohol drinken
Nee dat nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Vrij beroerd hoor!! Wordt dus bankje liggen hele dag
Sterkte met jij Pfeiffer.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee dat niet
Moet wel een beeeeeeetje blijven bewegen..
reken er maar niet opquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
als NAC nu nog ff 3-3 maakt... dan kunnen we de kampioenswagen weer onder het doek weghalen
ej moat, k vind alles prima voor welke club (is t een club??) je bent maar denigreer mijn club niet ajb!quote:
Sorry kerlquote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ej moat, k vind alles prima voor welke club (is t een club??) je bent maar denigreer mijn club niet ajb!
kutajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ej moat, k vind alles prima voor welke club (is t een club??) je bent maar denigreer mijn club niet ajb!
Gaat t m niet worden lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2008 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry kerl
Ik wil gewoon volgende week feesten in Eindhoven (zonder alchohol)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |