In overleg met achter (die haar er volgens jou in wil houden) mag ze zeggen dat ze niks liever wil als naar huis gaan. Logische redenering. zo ken ik er nog wel 1: ik ben aan het sparen, wil je 1000 euro van me?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef riri het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat dit in overleg is met achter...die willen haar helemaal niet kwijt
Mooie is dat ze zonet heeft gezegd in haar toespraak.....op dit moment is het zo dat ik het zo zie....quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft niet veel met mediageil te maken, denk ik. Door te zeggen dat ze blijft behoud ze haar borg. 7000 euro netto verdien je nergens makkelijker in 3 maanden, met nog eten drinken en alle kleding gratis. En logisch dat ze niet zegt weggestemd te willen worden.
Mijn punt was eigenlijk dat ik haar onoprecht vind.... En dat dat dus 11 en een halve maand zo geweest is. Alle waarschuwingen naar Huub bleken waar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft niet veel met mediageil te maken, denk ik. Door te zeggen dat ze blijft behoud ze haar borg. 7000 euro netto verdien je nergens makkelijker in 3 maanden, met nog eten drinken en alle kleding gratis. En logisch dat ze niet zegt weggestemd te willen worden.
Tsja ach, ze moet toch wát vertellen, ze kan moeilijk eerlijk voor de camera zeggen dat ze getoneelhaakt wordt he. Huub heeft dit zo vaak misbruikt, haar met iets van 'achter' chanteren omdat ze het niet voor de camera kan toegeven...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik vanmiddag al. Ze slaat helemaal om op basis van vrijwel niets: paaldanslessen en dj lessen. Dat moet ineens haar hele leven invullen en goedmaken.
Ome Sjon doet al een tijdje niet meer mee of is je dat ontgaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef riri het volgende:
Denk dat JdM haar niet kwijt wil...die ziet er veel teveel potentie in
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik boycot de volgende woorden
bij jezelf blijven
super
toppie
dicht bij jezelf blijven
vanuit je eigen kracht weggaan (ipv voor de poen nog ff blijven)
hey
huub huub huub huub huub
Ja, ik hou er rekening mee dat ze een Sylvia doet (die ging ook zo zweven op het eind). Maar toch is dit al langer aan de gang, die in mijn ogen zichzelf voor de gek houdende fierheid. Volgens mij draait ze zichzelf een rad voor ogen met al dat 'jezelf zijn' en 'ik ben mezelf'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja ach, ze moet toch wát vertellen, ze kan moeilijk eerlijk voor de camera zeggen dat ze getoneelhaakt wordt he. Huub heeft dit zo vaak misbruikt, haar met iets van 'achter' chanteren omdat ze het niet voor de camera kan toegeven...
ja de echte neplieke ten top...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mooie is dat ze zonet heeft gezegd in haar toespraak.....op dit moment is het zo dat ik het zo zie....
er staat haar dus niets in de weg om het straks anders te zien...slimme zet van Lieke
Ome Sjon zit elke dag voor de streams...of is je dat ontgaan????quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ome Sjon doet al een tijdje niet meer mee of is je dat ontgaan?
En wat voor potentie heeft Lieke....reiki, yoga, gevoel en kraaltjes rijgen?
wil aub iedereen op de bank komen zitten, ik heb iets belangrijks te vertellen... Ik ga jullie nu iets zeggen, maar dit kan morgen misschien weer helamaal anders zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mooie is dat ze zonet heeft gezegd in haar toespraak.....op dit moment is het zo dat ik het zo zie....
er staat haar dus niets in de weg om het straks anders te zien...slimme zet van Lieke
Die vieze gore egoistische domme stink junk moet lekker weer naar buiten en verder dood gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
Mikey schaakt weer leuk met Jaap....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
ik boycot de volgende woorden
bij jezelf blijven
super
toppie
dicht bij jezelf blijven
vanuit je eigen kracht weggaan (ipv voor de poen nog ff blijven)
hey
huub huub huub huub huub
Holy shit, Ome Sjon doet niks anders dan streams kijken en heeft verder niks te doen......sure.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef riri het volgende:
Ome Sjon zit elke dag voor de streams...of is je dat ontgaan????
Blijkbaar wel....zijn hele kantoor hangt vol met monitoren...
was een mooi gezicht toen ik dat zag...het is een voyeur in hart en nieren
Hé, da's een goede ! Onhoudbare situatie dus...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef Marieke_B het volgende:
En gaat Lieke nog wel meestemmen met de ontslagrondes?
Want dan speelt ze het spel toch?
Spelletje en geheugenkaart voor de PSPquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Mike gekregen? Iets waar ie iig dolblij mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |