Hoe kom jij op dat idee?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De post is zeker weer net geweest ?
Ik wil niet weten hoe die relatie zich na de openbaarheid van de kooi gaat ontwikkelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef Lobasca het volgende:
Amanda kruipt alweer.
Ome Sjon is als ie op kantoor is daar tot 12 uur middernacht te vinden...eerder gaat ie niet weg....hij werkt zich de tering...maar bij wat hij ook doet is er geen monitor ooit uit....zeg maar,zijn behang is monitorenbehangquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, Ome Sjon doet niks anders dan streams kijken en heeft verder niks te doen......sure.![]()
Stom koppelquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
Brian heeft nu geen vragen meer, misschien straks nog.
Amanda: oké
Stom mokkel!
Waarom nou, Brian is altijd zo goed voor z'n medemensquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Mooi, laten we Brian weer gaan haten met z'n allen. Hij verdient het pas écht!
Was Oom Ivo daar ook bij toevallig?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:46 schreef riri het volgende:
[..]
Ome Sjon is als ie op kantoor is daar tot 12 uur middernacht te vinden...eerder gaat ie niet weg....hij werkt zich de tering...maar bij wat hij ook doet is er geen monitor ooit uit....zeg maar,zijn behang is monitorenbehang
Die ontwikkeld zich razendsnel middels een paar rake klappen. Sorry, ik zie nu pas dat jij het NIET wil wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die relatie zich na de openbaarheid van de kooi gaat ontwikkelen.
Brian een nieuw script vol normen en waarden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef Lobasca het volgende:
Vorige week moest ze nog een trio met een vrouw doen
Dan is ze te bestellen voor allerlei seksuele handelingen..quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die relatie zich na de openbaarheid van de kooi gaat ontwikkelen.
Ceterum censeo Brian esse delendamquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Mooi, laten we Brian weer gaan haten met z'n allen. Hij verdient het pas écht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |