Urzaiz omwisselen met Vertonghen. Urzaiz gebruiken als doorschuivende man vanwegen zijn loopvermogen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou gaan voor
Ogararu ----Urzaiz----Emanuelson
------------Vertonghen---------------
We gaan daar toch niet Urzaiz neer zetten. Anders trek ik wel de kicksen aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou gaan voor
Ogararu ----Urzaiz----Emanuelson
------------Vertonghen---------------
Daley Blind?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Urzaiz achterin? Komop man, die gast is veels te traag voor dit soort functies. Die wordt nog sneller voorbij gelopen dan faalhaas Urby....
Ram er dan maar een talentje uit de A1 in hoor...
Niets voor jullie? Dan kan hij samen met die gast van Kozakken Boys, Ogararu en Emanuelson vervangen op de backposities!quote:Bart van Schijndel zal binnen afzienbare tijd een stage afwerken bij Feyenoord. De middenvelder van Deurne maakte een goede indruk in de onderlinge ontmoeting in het kader van de KNVB-beker.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:21 schreef patrickt37 het volgende:
v Geel komt vandaag gewoon met een paar top transfers, zodat zondag ons defensief blok op volledige sterkte is.
Geld speelt geen rol bij Ons Aller Ajax.
Bijv. of Wormgoor, die spelers knallen tenminste wel goed, en willen gewoon presteren en zichzelf bewijzen, dat schiet beter op dan al die andere spelers.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef Wooldoor het volgende:
fuck it we gaan gewoon 0-5-5 spelen, de beste verdediging is de aanval ;-)
nog een goede aankoop van van Geel zou een compleet nieuwe medische technische staff zijn.
Vito Wormgoor, zit de laatste tijd al op de bank.quote:
Zelf een amateur op proef nemen omdat ze maar 4 keer konden scoren tegen die stucadoors en dan hier kritiek leverenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets voor jullie? Dan kan hij samen met die gast van Kozakken Boys, Ogararu en Emanuelson vervangen op de backposities!
Die is inmiddels verkochtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef MaxC het volgende:
Schilder-Vertonghen-Maduro-Ogararu
Eventueel Maduro op het middenveld
Nee maduro speelt nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef MaxC het volgende:
Schilder-Vertonghen-Maduro-Ogararu
Eventueel Maduro op het middenveld
Maar dat is weer zo'n nep verdediger. Toen hij nog bij DOVO speelde was het altijd een linkerflank speler.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vito Wormgoor, zit de laatste tijd al op de bank.
Hij kan niet verdedigen, is geen balafpakker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie anders dan?En daar heeft hij in de jeugd volgens mij ook vaak genoeg gespeeld.
Over de balans in onze selectie, we hebben meer linksbuitens dan echte verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |