abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:06:21 #126
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56121274
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:40 schreef Dynia het volgende:
Maduro voor 3 mln naar valencia? Toch nog een redelijk bedrag lijkt me
Mooi nog meer geld om niks mee te doen
Ik ben inmiddels overleden
pi_56121333
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:06 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mooi nog meer geld om niks mee te doen
Nog meer geld om Engelaar voor 15 miljoen van twente te kopen
pi_56121389
quote:
Ajacied Nicolea Mitea en zijn management worden verdacht van belastingfraude en het witwassen van geld bij zijn transfer naar Ajax in 2003. Niet alleen hij is de klos, in een grootscheepse (Roemeense) operatie zou 10 miljoen euro zijn weggesluisd.

Het nationale anti-corrputie instituut (DNA) maakte dit donderdag bekend, zo meldt het persbureau AFP. Het institituut is een juridische procedure begonnen tegen tien Roemeense voetballers en verwanten, waaronder Mitea.
Ajax zou in dat geval te veel hebben betaald voor de transfer van Mitea. Bijvoorbeeld bij de overgang Adrian Mutu naar Inter Milan betaalden de Italianen 6 miljoen euro, terwijl het echte bedrag volgens de papieren van Dimano Boekarest 2,1 miljoen euro bedroeg. Het verdwenen geld zou op rekeningen in Nederland en de Virgin Eilanden zijn gestort.

Overigens heeft Ajax al aan Nicolea Mitea laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club. Dat staat geheel los van deze zaak. (foto: ANP)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56121429
De enige boeiende zinnetjes zijn de laatste 2.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56121448
Ik dacht eigenlijk dat Mitea al veel langer bij ons rondliephinkte.
pi_56121462
Als we echt 3 miljoen euro hebben gehad voor Maduro dan lijkt me dat een redelijke goede deal gezien de omstandigheden. Ik ben wel zeer benieuwd wat er de komende 6 maanden allemaal uit de hoed gaat komen.
pi_56121498
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Mitea al veel langer bij ons rondliephinkte.
In 2003 naar Ajax gekomen, is toch al bijna 5 jaar. Vind ik erg lang hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:42:16 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56121572
Drie miljoen euro voor een aflopend contract is érg veel, toch vind ik het nog altijd jammer dat Hedwiges Maduro niet gewoon voor Ajax behouden blijft.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56121573
3 miljoen voor Maduro . Netjes hoor.

Martin .
pi_56121596
3 Miljoen voor Maduro terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is.
Ik weet het niet hoor, maar die Van Geel doet toch iets goed in die koffie.
pi_56121617
En Twente wil 15 miljoen voor Engelaar . En het is vandaag vrijdag dussss bier, etc.

Wat een goed nieuws vandaag.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:50:39 #137
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_56121645
3 miljoen Elk nadeel heeft zn voordeel.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56121681
Tja en zo hebben we helemaal niemand meer voor in de defensie.... 3 mans verdediging

Ogoragu-Vertongen-Urby...
Ajax!!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:54:27 #139
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56121688
ik heb het gevoel dat er geen enkele voetballer die iets aan dit ajax gaat toevoegen komt voor de 31e.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56121723
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja en zo hebben we helemaal niemand meer voor in de defensie.... 3 mans verdediging

Niets mis mee, garantie voor doelpunten
pi_56121772
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:

Dat is lekker raak schieten voor NEC.

Waarom niet Ogararu - Blind - Vertonghen - Schilder/Slijngard.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:05:40 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56121822
Heeel erg daadkrachtig v Geel! Nee, echt, mijn complimenten!

Een middelmatige speler als Engelaar moet 15 miljoen kosten, maar ons aller Ajax laat Maduro weer zo de deur uitlopen voor een fooi!

Echt, heel goed gehandeld het afgelopen jaar!

Hulde, nu is duidelijk waarom Ajax al jaren de ongenaakbare top in Nederland is!

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56121842
Zet Davids maar achterin. Volgens mij ging dat heeeeel lang geleden tegen Dortmund best goed
pi_56121859
Dag Madoeroe zoals de snor het zou zeggen

Koeman blijft nog 2 maanden en dan mag je daar de bank warm houden
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:09:02 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56121879
Niet dat ik Maduro nou zo ga missen hoor, maar er had veel meer ingezeten.

Maar zo zie je maar weer hoe goed die Koeman is, Maduro schopt echt geen deuk in een pakje boter, maar volgens Koetje Boe komt Valencia er nu wel weer bovenop hoor .

Dat mensen hem nog serieus nemen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56121890
Ik zie Maduro niet slagen bij Valencia. Bij Ajax was het toch ook geen hoogvlieger.
pi_56121913
Ach, drie mliljoen vind ik zo slecht nog niet. Dat Maduro nu meteen weer loopt te zeiken als hij eerst een jaar slecht speelt, vervolgens een halfjaar weer niet top en daarna twee wedstrijden op de bank zit. Gaat helemaal nergens over, vind ik. Altijd maar zeuren dat jongens te vroeg naar het buitenland gaan zonder echt te presteren en daarna precies hetzelfde doen. Natuurlijk heeft hij een goed EK gespeeld, maar dat deed Drenthe ook. Valencia neem ik ook niet meer serieus. Maduro is Europees gezien 'gewoon' een B-speler. Maarja, als meneer twee keer wordt gepasseerd, ten koste van Davids en Gabri nota bene, en heus wel aan z'n wedstrijdjes toekomt, bijvoorbeeld zondag tegen NEC, dan heb je dat maar te accepteren. Zo goed is het met Maduro het afgelopen halfjaar ook niet gegaan...

Ik denk dat spelers pas tevreden zijn als clubs met een selectie van elf man gaan werken. Omdat ze dan tenminste wel spelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56121930
3 miljoen voor een speler die aan het einde transfervrij is vind ik nog knap. Maduro had ook nog een half jaar niks kunnen doen bij Ajax en geld blijven vangen.

Misschien komt het talent er onder Koeman er wel uit
MOKUM XXX RATED
pi_56121934
Tegen nec worden gewoon 3 punten gepakt trouwens...
pi_56121945
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
dan worden we volgend jaar wel kampioen
Staat er nog een onderbouwd artikel in ook, naast een grote kop? En voorzover het iets nieuws is trouwens. Aanvallend een vervanger voor Huntelaar, Engelaar erbij op het middenveld en de verdediging versterken en eventueel Velthuizen halen in plaats van Stekelenburg, zo dramatisch hoeven we daar ook weer niet over te doen. Ook zonder leegloop moeten er minstens vier verdedigers worden aangetrokken. Dus wat dat betreft.

Twente trouwens met hun vijftien miljoen
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')