Daar maakte Blom zich nog wel ff belachelijk jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En we hadden een pingel moeten hebben. We zijn bestolen.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het behoorlijk kut is als je 5 minuten per halfjaar contact met de buitenwereld mag hebben en je in een cel zit met 50 mohamedanen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Leuk, maar hij is toch gewoon strafbaar?
Niks van gezien gisterquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even wat anders:
Gisteren is er al een collecte voor Roger (Ajacied die vast zit in Dubai) gehouden en volgende week zal er weer een collecte gehouden worden. Sowieso op 410 en het lijkt me ook op Zuid1.
Het geld zal richting zijn vrouw en kinderen gaan zodat die op een normale manier kunnen blijven wonen en eten en ook is er geld voor de proceskosten.
Roger was en is een bekende binnen de harde kern (ouwe garde). En zoals je kunt lezen is het geld vooral bedoeld voor zijn familie. Zijn dochtertje is namelijk ernstig ziek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Leuk, maar hij is toch gewoon strafbaar?
Hij moet wel eerst in de buur tkomen van zijn tegenstanderquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je TEGENSTANDER nou eens zo aanpakt Furby in plaats van je eigen ploeggenoot, zal de bakken met kritiek ook wel afnemen
Inderdaad.. en daar irriteer ik me kapot aan, waar was die Furby bij de 2-1 bv.... nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moet wel eerst in de buur tkomen van zijn tegenstanderMeestal staat ie er een halve zee mijl vandaan.
Inderdaad zo ver weg dat ie niet eens te zien was in de herhaling vanuit verschillen hoekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Inderdaad.. en daar irriteer ik me kapot aan, waar was die Furby bij de 2-1 bv.... nergens te bekennen
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef OssieMan het volgende:
Als we hem moeten steunen om weg te gaan steun ik graag mee
Kan ie niet bij AFC gaan ballen ofzo, nemen wij een verdedigert van hun..... kan nooit slechter worden
Kan ook wel op de flank spelen, maar komt het best tot z'n recht in het centrum. Hij is geen '10', zoals Ajax ze gewend is, daar scoort hij te weinig voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan die Defour nou op meerdere posities uit de voeten trouwens? Moet een groot talent zijn in België
Hmm okequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan ook wel op de flank spelen, maar komt het best tot z'n recht in het centrum. Hij is geen '10', zoals Ajax ze gewend is, daar scoort hij te weinig voor.
Kennedy idd.. zal best een goede gozert zijn, maar als ik zn gezicht zie dan word ik er gewoon al treurig van..quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef keijz het volgende:
Kan Slijngard ofzo niet spelen zondag?
En ik mag toch hopen dat Kenndy er naast staat zeg, wat was dat een drama de afgelopen wedstrijden
quote:Stewards bij NAC-Ajax
donderdag 17 januari, door Joostt, Purmerend, 20:45u, www.vak410.nl
Een aantal jaren geleden was slechts een handvol suppoosten in het stadion aanwezig om je kaartje te scheuren en je plek aan te wijzen wanneer je die niet wist. Tegenwoordig wordt de job van steward maar al te graag serieus genomen door de dienstdoende uitzendkrachten en wekt het veel irritatie op bij de supporters. Consequent handelen gebeurt wanneer het de heren uitkomt en/of ze de situatie eenvoudig aankunnen.
Gisteren gebeurde het volgende. Na het zien van tientallen (zo niet honderd) fakkels op de Bredase tribunes lijkt het afsteken van een fakkel daar wel toegestaan. Geen enkele steward beweging, of omroepbericht was te constateren. Na het vallen van de 1-1 was een lullig fakkeltje in het uitvak wel geoorloofd, zo dachten wij. Op datzelfde moment was er grote paniek in de stewardorganisatie. Binnen een mum van tijd stond een half fluorescerend geel leger in paniek bij de fakkel. Het domste wat je op dat moment kunt doen, is de fakkel willen oppakken (deze lag op de grond) en tussen het juichende publiek de fakkel aan de zijkant leggen. Gelukkig werd dit voorkomen door enkele wijze supporters.
Enkele minuten later werd een supporter gevraagd om zijn uitkaart af te geven ‘om wat gegevens te noteren.’ Na een felle conversatie werd duidelijk gemaakt dat de gegevens niet zomaar worden weggegeven. Met de staart tussen de benen dropen de stewards onvoldaan af naar beneden. In alle stadions in Nederland hangen voor duizenden euro’s beveiligingscamera’s, maak hier dan efficiënt gebruik van en val geen onschuldige supporters lastig tijdens de wedstrijd!
Is dat bevestigd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
Defour mag in de zomer weg van Standard.
quote:“Als Ajax eind dit seizoen weer aanklopt, zullen we met alle partijen weer om de tafel zitten. Maar als het dan weer nee wordt, dan is het nee”, aldus Defour. Hij heeft in Luik nog een verbintenis tot en met juni 2011.
Op de Belse TT zegt de voorzitter van Standard dat ie niet weg mag in de winter maar dat er in de zomer te praten valt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Zijn woorden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |