Gister was kut.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg desnoods dat het gister kut was.
Iemand filmpje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Al ergens gespot?
Maduro zondag maar centraal met Vertonghen, niet?
Thnx.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cQCN6bnlNCo
Ten Rouwelaar is gewoon een dramatische keeper maargoedquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Thnx.
Of het zo bedoeld was laat ik in het midden, maar hij weet hem briljant erin te leggen. Alleen dat provocerende gebaar....nergens voor nodig
Die vrije trap, die Vertonghen geeft die bal een hengstquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is gewoon een dramatische keeper maargoed![]()
Ach het publiek liep hem soms ook wel op te focke, zuid Amerikanen zijn nogal snel aangebrand over het algemeen.
Beter dit dan dat ie iemand omver kegelt, ik had wel ff het gevoel in de 1e helft dat ie rood zou krijgen bij die actie dat er 2 op de grond vielen![]()
En toch had ie weinig te doen in de Arena. Moet je nagaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is gewoon een dramatische keeper maargoed![]()
Ach het publiek liep hem soms ook wel op te focke, zuid Amerikanen zijn nogal snel aangebrand over het algemeen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij was die goal van Suaréz wel zo bedoeld, je zag hem kijken
Mooie avatarquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij was die goal van Suaréz wel zo bedoeld, je zag hem kijken
?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Direct nadat hij geschoten heeft steekt hij zijn handen een beetje in de lucht van '' sorry, kutbal "
Ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit volgens mij naar een andere video te kijken dan
quote:'Van der Wiel eerder fit dan Vermaelen'
Gregory van der Wiel Ajax zal voorlopig nog niet kunnen beschikken over Thomas Vermaelen. In Voetbal International zegt trainer Adrie Koster dat de Belgische verdediger nog enkele weken uit de roulatie is. In eerste instantie werd verwacht dat de international van Ajax er in de competitiewedstrijd tegen AZ weer bij zou zijn.
Daarentegen verloopt het herstel van Gregory van der Wiel wel voorspoedig. Naar verwachting zal de jonge verdediger binnenkort zijn rentree maken voor de Amsterdammers.
Je ziet hem kijken voor ie schiet, hij wilde hem echt wel op goal schieten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Direct nadat hij geschoten heeft steekt hij zijn handen een beetje in de lucht van '' sorry, kutbal "
Ik dacht dat het herstel van Vermaelen er juist weer zo goed uit zag? Nu moeten we wéér een aantal weken wachten totdat hij 100% fit is. Wat dat betreft had de medische staf beter hun smoel dicht kunnen houden. Godskolere hequote:
Nee, volgens mij hebben we zelfs helemaal geen verdedigersquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:06 schreef OssieMan het volgende:
Hebben we wel 4 verdedigers dan?
Emanuelson kan sowieso niet verdedigen, die kan je beter op het middenveld plaatsen, of links buiten (het veld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |