Dat zeker, wet fuckin t-shirts baby yeahquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef Ole het volgende:
Waarvan akte Giechel!
Volgende week weerwel gewoon kijken he!
Hij lijkt GVD op Keith Richards!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef Ole het volgende:
Die Jeff is er echt heeel slecht aan toe
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:57 schreef static het volgende:
Celebrity Rehab. 'Sta' erbij en kijk ernaar.
Deze loopt beterquote:Er is al 55 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Zie jij een slotje dan?quote:
We gaan gewoon mergen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zet maar een slotje op die andere, Static
Blaffen naar de baas?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Voor die incomplete OPGewoon een slotje op jouw slechtlopende baggertopic
LOL.quote:
En de TT ook nogquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:53 schreef Copycat het volgende:
Static maakte geen grapje. Een merge voor een OP is wel redelijk narcistisch, niet?
Anyhood, ik heb vannacht over Jeff Conaway gedroomd ...
Ooh inderdaad! Ik herkende hem helemaal niet. Wat is hij er slecht aan toequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeff Conaway. Van Grease. En Taxi.
De linker:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heeft Static de TT nou helemaal veranderd?wat een sneu mannetje zeg
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:
Dit moet ik maar eens gaan kijken.
Vergeleken met Jeff verkeert Ozzy in blakende gezondheidquote:Op zondag 16 maart 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
Die Jeff deed me een beetje aan Ozzy denken.
wat zij zegtquote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Vergeleken met Jeff verkeert Ozzy in blakende gezondheid
Was de oorspronkelijke TT toch beterquote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
Op donderdag, half tien bij RTL5.
De huidige TT is de oorspronkelijke TT van het Static topic. Je weet wel, dat topic dat in de vergetelheid was geraakt en nu dankzij de merge opeens wél loopt ...quote:
De site van het programma had ik in de OP staan, ik zoek het weer even opquote:Op maandag 17 maart 2008 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat zij zegt
is t eigenlijk de bedoeling dat er een 'winnaar'uit dit programma komt, zo ja op basis waarvan wordt dt bepaald?
Je bent sowieso een winnaar als je niet op een brancard de kliniek uit gaatquote:Op maandag 17 maart 2008 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
is t eigenlijk de bedoeling dat er een 'winnaar'uit dit programma komt, zo ja op basis waarvan wordt dt bepaald?
als je t zo bekijkt heeft jeff dus al verloren in de eerste aflquote:Op maandag 17 maart 2008 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent sowieso een winnaar als je niet op een brancard de kliniek uit gaat
Idem.quote:
Ik herken hem ergens van, maar kom er maar niet op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Die dokter vind ik trouwens best sypathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |