Ze wil niet weg, helemaal niet zelfs.......quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
Liekes motivatie nu is eigenlijk gewoon een beetje genieten en zichzelf zijn. Ze kan haar borg niet missen. Op de plasma stond 'niet aansturen op een ontslagronde'.
Ze wil gewoon het onderste uit de kan halen: alles pakken wat haar wordt aangeboden, en 'genieten'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil niet weg, helemaal niet zelfs.......
Snap echt niet waar Lieke mee bezig is.Als je daar niet wilt zijn ,ga je toch weg.Dan heeft ze ballen en niet zeiken over snabbels.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
Liekes motivatie nu is eigenlijk gewoon een beetje genieten en zichzelf zijn. Ze kan haar borg niet missen. Op de plasma stond 'niet aansturen op een ontslagronde'.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef rooie3 het volgende:
Als je het spel niet meer wil spelen dan moet je weg vind ik.
Ze kan de borg gewoon niet missen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet waar Lieke mee bezig is.Als je daar niet wilt zijn ,ga je toch weg.Dan heeft ze ballen en niet zeiken over snabbels.
Ik zou tegen Lieke zeggen als ik Claire zou zijn: Lieke luister even, we zijn een discussie aan t voeren, dus als jij nu even je mond houdt en niets zegt, kan ik even rustig vertellen wat ik kwijt wil, daarna knip ik in mn vingers en mag je je mond weer opendoen. Tot die tijd hou jij hm dus gewoon dichtquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
Claire komt tot dusverre vrijwel niet aan het woord, Lieke heeft het alleen maar over zichzelf.
Claire: dat betekent dat ik me nooit helemaal bij jou kan aansluiten [ ] als jij weggaat, dat ik er dan ook uit lig.
Misschien vindt Claire het juist wel prettig dat Lieke zoveel lult, dan hoeft ze het zelf niet te doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zou tegen Lieke zeggen als ik Claire zou zijn: Lieke luister even, we zijn een discussie aan t voeren, dus als jij nu even je mond houdt en niets zegt, kan ik even rustig vertellen wat ik kwijt wil, daarna knip ik in mn vingers en mag je je mond weer opendoen. Tot die tijd hou jij hm dus gewoon dicht
Ze kan de borg niet missen heeft ze meerdere keren uitgesproken, maar moeten ze haar dan maar laten zitten zodat ze nog iets op kan zetten? Vind ik niet. Paaldansen en DJ lessenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet waar Lieke mee bezig is.Als je daar niet wilt zijn ,ga je toch weg.Dan heeft ze ballen en niet zeiken over snabbels.
Ik heb gelezen dat ze die niet eens had betaald ,was van iemand die haar goed kende.Ze moest met Huub samen en dan was het goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze kan de borg gewoon niet missen.
Precies, wat José altijd gezegd heeft, het is een door en door nepwijf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef Margo37 het volgende:
Ze zegt ook nog "moet ik me dan maar te grabbel gooien" had het nog nooit zo duidelijke gehoord dat ze dus die 7 maanden met Huub een leugen was
Ze laat het dus allemaal afhangen van gevoel.. wat per dag kan veranderen, ik zeg er KEIHARD uitstemmen..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Lieke zegt dat je helemaal nog niet weg wilt x 3, maar het is haar om het even.
Wat is dat nou voor dom gelul?
Nietes! Dat is echte liefde. Dat straalt er aan alle kanten vanaf. Jij bent gewoon ook al geïndoctrineerd door die kutHuub.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef Marrije het volgende:
Quintin is gewoon een handige opstap geweest naar een beslissing dgk te verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |